بازدید 4407

شایعه جدایی ستاره میانی پرسپولیس جدی شد

کد خبر: ۹۳۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 09 November 2019

نیمکت نشینی‌های بشار رسن باعث شده که شایعاتی در مورد احتمال جدایی این بازیکن از پرسپولیس شکل بگیرد. رسن گویا در برنامه‌های کالدرون جایی ندارد و در بیشتر بازی‌های این فصل نیمکت نشین بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمکت نشینی های مداوم چندان به مذاق این هافبک ملی پوش عراقی خوش نیامده و او را به فکر جدایی انداخته است. این در حالی است که از لحاظ مالی هم این بازیکن در پرسپولیس مانند دیگر بازیکنان به مشکل برخورده و نتوانسته دستمزد خود را دریافت کند. گفته می‌شود که بندی در قرارداد رسن وجود دارد که در صورت عدم دریافت پول، بتواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

البته معلوم نیست که این گمانه زنی‌ها چقدر صحت داشته باشد و پیش از این هم شایعاتی در مورد جدایی رسن از پرسپولیس منتشر شده بود، اما در نهایت این هافبک در فصل جدید هم در جمع سرخپوشان ماندنی شد. در زمان برانکو نقش مهمی در خط میانی سرخپوشان داشت، اما از زمان حضور کالدرون نتوانسته جایگاه مناسبی در ترکیب این مربی آرژانتینی پیدا کند. رسن پیش از این از علاقه خود برای ماندن در پرسپولیس گفته بود، اما نیمکت نشینی‌های متوالی شاید او را به جدایی در نیم فصل ترغیب کند. این احتمال وجود دارد که در صورت جدایی از پرسپولیس، این بازیکن راهی یک باشگاه لیگ برتری دیگر شود و هم چنان فوتبال خود را در ایران ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار