بازدید 11680

چه کسانی کوه صفه اصفهان را خوردند؟

کوه‌خواری در اصفهان کمتر دیده شده بود اما متاسفانه برای احداث ساختمان‌های مسکونی در پشت ترمینال صفه ابتدای اتوبان کشوری، تپه‌ها و کوه‌ها در حال نابودی هستند.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 07 November 2019

عضو سابق شورای شهر اصفهان، در پستی اینستاگرامی از کوه‌خواری در جنوب این شهر خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، ماجرای تکراری زمین و کوه‌خواری این بار به اصفهان رسید و به گفته عبدالرسول جان‌نثاری عضو سابق شورای شهر اصفهان، در جنوب شهر اصفهان برای احداث ساختمان‌های مسکونی کوه‌خواری در حال انجام است.

وی در این باره نوشته است: «کوه‌خواری در اصفهان کمتر دیده شده بود اما متاسفانه برای احداث ساختمان‌های مسکونی در پشت ترمینال صفه ابتدای اتوبان کشوری، تپه‌ها و کوه‌ها در حال نابودی هستند. آیا در اصفهان اینقدر کمبود زمین بوده که این بلا را سر تپه‌ها در می‌آورند».

گفتنی است این محدوده در مجاورت ترمینال مسافربری صفه، زمینی ما بین املاک شهرداری اصفهان، منازل سازمان کارکنان نظامی و زمین‌های مربوط به یکی از نهادهای اداری استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
متاسفانه خبرگزاری تابناک بدون تحقیق یک پستی که صرفا در راستای خودنمایی شخص است را تیتر میکند، پشت ترمینال مسافربری صفه اصفهان زمین های ارتش است که بخشی از آن به تعاونی مسکن ادارات دولتی تخصیص یافته و هیچ ربطی به تپه های کوه صفه ندارد. نام ان بخش چشمه توتی است و بحث ساخت آن از 30 سال پیش مطرح است.
کارگران و بازنشستگان وکارتون خوابها علی یارت
متاسفم. باید توجه داشت با کندن دامنه کوه، پایه کوه (میخ کوه) سست می شود و باعث رانش دامنه کوه می گردد. اتفاقی که عینا در شیراز در بلوار جمهوری (نزدیکی دروازه قرآن) افتاده و رانش های زمین در آنجا رویداده است و اهالی آنجا با ترس در خانه های خود زندگی می کنند.
گفتنی است این محدوده در مجاورت ترمینال مسافربری صفه، زمینی ما بین املاک شهرداری اصفهان، منازل سازمان کارکنان نظامی و زمین‌های مربوط به یکی از نهادهای اداری استان است.!!!!!!!!!
کی پیگیر زمین خواری نهادها و سازمان های دولیتی هست؟؟؟؟
عجب بخور بخوریه
بالاخره چه کسی ؟؟؟؟ این که فقط خبر بود بدون طرح نام سازمان یا نفرات متخلف
الو ....الو ...............الو .............آقای شهردار شورای خواب آلود شهر سلام علیکم بیدارین یا به مصاحت ژن خوبای از ما بهترو ن خواب خرگوشید
نهاد اداری استان اسم نداره؟
همه جا فساد
بخشی از کوی سپاهان هم از کوه جدا شده و به ازما بهتران واگذار شد
کوه خواری کوه دراک در شیراز هم به همین شکل هست .
وقتی گزینش براساس لیا قت وشایستگی نباشه همین خواهد بود وقتی قانون نباشه همین خواهد شد وقتی نود درصد مسءولین نو کیسه باشند غیر از این نخواهد شد. عزیزان من مدیران شهر ها اگر بی لیا قت باشند برای آیندگان بسیار خطرناک خواهد . از ما گفتن اتفاقا درست کردن این مسایل بسیار ساده هست ولی اگر فعل خواستن انجام بشه.
این که کوه نیست.حتی تپه هم نیست.نهاد های دولتی و انتظامی خونه ساختن بقیه نسازن؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار