بازدید 11416

پاسخ تند مارادونا به دخترش

کد خبر: ۹۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 05 November 2019
اسطوره فوتبال مارادونا که از اظهارنظر جنجالی اخیر فرزند خود ناراضی بود، به او پاسخ تندی داد و ادعای اخیرش را هم رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زندگی دیه‌گو مارادونا، چه در عرصه حرفه‌ای و چه شخصی هرگز بدون جنجال نبوده است. این بار جنجال در داخل خانواده خود او و پس از اظهارنظر عجیب اخیر فرزند دخترش «جیانیا» شکل گرفته است. جیانیا مارادونا اخیراً در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «دارند او (دیه‌گو مارادونا) را از درون می‌کُشند بدون اینکه خودش متوجه این موضوع باشد». او در ادامه نوشت: «یادتان هست یک باغ وحش بود که در آن می‌توانستید با یک شیر بزرگ عکس بگیرید؟ اگر نمی‌توانستند او را رام کنند، او را با داور آرام می‌کردند. هر گونه شباهتی کاملاً تصادفی است. برای او دعا کنید.»

پیام جیانیا، اما ظاهراً به مذاق پدرش خوش نیامده است و او با یک پیام ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پاسخ دخترش را داد. سرمربی تیم خیمناسیا و اسگریما لاپلاتای آرژانتین، گفت: به هیچوجه در حال مردن نیستم. با آرامش کامل به خواب می‌روم، چون دارم کار می‌کنم. از اینکه به استودیانتس باختیم به شدت ناراحتم. نمی‌دانم جیانیا چه چیزی می‌خواست بگوید یا چه منظوری داشته است. اما این را می‌دانم که این روزها، وقتی که یکی پا به سن می‌گذارد، سایرین بیشتر نگران آن هستند که از او چه چیزی به ارث می‌برند تا اینکه خود او چه وضعیتی دارد.

مارادونا ادامه داد: این را هم به شما بگویم که من قصد دارم همه دارایی‌هایم را وقف کنم. تمام چیز‌هایی که در زندگی‌ام به دست آورده‌ام را می‌خواهم وقف کنم تا وقتی که مُردم، مردم به یکدیگر بگویند که چه کاری انجام دادم، اما الان نه. من الان خیلی هم سالم هستم.

مارادونا مدتی است که درگیر پروسه قانونی مربوط به شکایت همسر سابقش کلودیا ویافانیه (مادر دو دختر مارادونا دالما و جیانیا) است، چون او را به خیانت متهم کرده است. به نظر می‌رسد که این ماجرا باعث بروز اختلافاتی میان او و فرزندانش هم شده است.

کلودیا ویافانیه به پیام ویدئویی که همسر سابقش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده واکنش نشان داده و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: اگر اینقدر جرأت داری که در اینستاگرام یک فیلم آپلود کنی و در آن درباره دخترمان صحبت کنی، امیدوارم که اینقدر جرأت داشته باشی که فردا هم در دادگاه حاضر شوی و به قاضی جواب بدهی، کاری که تا الان هرگز انجامش ندادی.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر