بازدید 9987
۴
سوژه

گلزنی با شماره هفت استقلال بعد از ۶سال!

بدیمن بودن این پیراهن به قدری جدی شده بود که یکی، دو بازیکن این تیم بعد از حضور در استقلال حاضر به پوشیدن این پیراهن نشده و عطایش را به لقایش بخشیدند. دیاباته امروز این خرافات را با سه گل بی اثر کرد
کد خبر: ۹۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 01 November 2019

آخرین باری که یک بازیکن شماره ۷ استقلال، موفق به گلزنی شده بود مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است! ولی امروز این بغض طولانی به شدیدترین شکل ممکن ترکید.

به گزارش تابناک ورزشی، برد ارزشمند استقلال در خانه تراکتور ، علاوه بر شکستن طلسم ۷ساله در تبریز برای آبی‌های پایتخت یک رکورد دیگر را هم شکست. رکوردی که شاید برای هواداران آبی به اندازه رکورد اول شیرین باشد. شماره محبوب هواداران استقلال در این سال‌ها روز‌های خوبی را نداشت.

شماره ۷ فرهاد مجیدی که شماره محبوب آبی‌های پایتخت است مانند دیگر شماره‌های محبوب در تیم‌های ایرانی طلسم شده بود. بدیمن بودن این پیراهن به قدری جدی شده بود که یکی، دو بازیکن این تیم بعد از حضور در استقلال حاضر به پوشیدن این پیراهن نشده و عطایش را به لقایش بخشیدند. شیخ دیاباته هم آخرین نفری بود که دچار این طلسم شد، اما در نهایت در بازی حساس استقلال توانست این طلسم را بشکند و با سه گل برای همیشه به آن پایان بدهد.

گلزنی با شماره هفت استقلال بعد از ۶سال!

پیش از این فصل، شماره ۷ استقلال بر تن مارکوس نویمایر، بختیار رحمانی و حسن بیت سعید بود. این سه بازیکن در لیگ برتر هیچ گلی برای استقلال نزدند و همچنین کیفیتی که از خود نشان دادند به جدایی زودهنگامشان از جمع آبی‌پوشان انجامید. بازیکنانی که با امید و آرزوی زیاد و به عنوان ستاره به استقلال پیوستند و در نهایت در نقش یک بازنده این تیم را ترک کردند. شیخ دیاباته بازیکنی بود که پیش‌بینی می‌شد قرار است نامش به این لیست اضافه شده و بدون یک گل زده آبی‌ها را با ناکامی ترک کند. او در بازی با تراکتور، اما نه تنها گل زد که با یک هت‌تریک طلسم خودش و شماره ۷ را یک جا شکست.

آخرین بازی که شماره ۷ استقلال موفق به گلزنی شد مربوط به لیگ سیزدهم و بازی مقابل نفت تهران است. فرهاد مجیدی در آن مسابقه دروازه حریف را باز کرد. از آن روز تا بازی با تراکتور یعنی ۲۲۰۴ روز این شماره طلسم شده بود و دیاباته امروز بعد از ۶ سال و ۱۳ روز این طلسم را شکست.

البته تیام بازیکنی بود که توانست خاطرات خوبی از شماره ۷ در آسیا از خود به جای بگذارد. تیام که در لیگ برتر شماره ۲۵ را می‌پوشید در آسیا شماره ۷ را برتن کرد و ستاره استقلال در این رقابت‌ها بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همش تیمهای دولتی که از بیت المال میخورن حمایت میکنی تابناک تو بی طرف نیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
پس از تیمهایی طرفداری کنه که مالکینش از بیت المال اختلاس می کنن؟!؟
من از طرف تمام پرسپولیسیها به استقلال تبریک میگم
دوست عزيز در ايران تيم فوتبال خصوصي ندرايم همه به نوعي از بودجه عمومي ارتزاق ميكنند شما يك تيم خصوصي نام ببريد ولي چون استقلال وپيروزي طرفداران زيادي دارند بيشتر مقابل چشم هستند وگرنه تيمهاي ديگر بيشتر ازاين دوتيم هزينه ميكنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر