بازدید 9160

غایب بزرگ ایران در دیدار حساس مقابل عراق

طارمی در بازی برابر پاکوس فریرا به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و مشخص شد که او حداقل به سه هفته استراحت نیاز خواهد داشت و نمی‌تواند ایران را در این دیدار همراهی کند.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 29 October 2019

آبولا پرتغال نوشت مهدی طارمی به دلیل مصدومیت نیاز به سه هفته دوری از فوتبال دارد و به همین خاطر او دیدار حساس ایران و عراق را از دست خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آبولا، تیم ملی فوتبال ایران باید پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در دیداری حساس در انتخابی جام جهانی برابر عراق قرار گیرد. مهدی طارمی که دچار مصدومیت از ناحیه آرنج پای خود شده است، به سه هفته استراحت مطلق نیاز دارد و به همین خاطر او نمی‌تواند در بازی این ماه تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق حاضر باشد.

طارمی در بازی برابر پاکوس فریرا به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و مشخص شد که او حداقل به سه هفته استراحت نیاز خواهد داشت و نمی‌تواند ایران را در این دیدار همراهی کند. ایران که در بازی قبلی خود برابر بحرین شکست خورده است باید در بصره عراق به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور برود.

غایب بزرگ ایران در دیدار حساس مقابل عراق

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
با شه یا نباشه ما باختیم مثه بازی با بحرین. سالی که نکوست از بهارش پیداست. یه بار دیگه برن کامبوج بیارن تا بر و بچه های قهرمان تیم ملی مون عقده گشایی کنند.
کسی که در بازی با بحرین حتی یه شوت خطرناک هم به سمت دروازه بحرین نفرستاد. غایب بزرگ نیست الکی هندونه زیر بغل این بچه نزارین او هنوز بزرگ نشده شاید هم هیچ وقت نشه.
کسی که در بازی با بحرین حتی یه شوت خطرناک هم به سمت دروازه بحرین نفرستاد. غایب بزرگ نیست الکی هندونه زیر بغل این بچه نزارین او هنوز بزرگ نشده شاید هم هیچ وقت نشه.
رییس بزرگ می تی کومان.
آرنج پا؟!!!!! کجای پا آرنج داره؟
ارنج پا کجاست؟!
خداروشکر که غایبه ،، طارمی از اون دسته مهاجم هاییه که رو اعصابه و ده تا موقعیت خراب می کنه تا یکی رو گل کنه،،، مهم نیست و ستاره هم نیست، بی خود بزرگش نکنید،،، همین الان هم در پرسپولیس و هم در استقلال و هم سپاهان مهاجمهایی داریم که از طارمی و انصاری فرد بهتر بازی می کنن
آرنج پا کجا میشه دقیقاً؟
"آرنج" پا دقیقا کجا میشه؟
آرنج پا .؟؟!! طارمی گونه جدیدیه برای خودش. پا آرنج داره تابی
الهی قوزک آستینت قلنج کنه تابی.

همه چیز شنیدیم غیر از آرنج پا :))
آرنج پا دقیقا کجاست؟!
خیلی همت کنیم مساوی خواهیم کرد
می بخشید آرنج پا دقیقاً کجاست؟
بینوا کی روش ! کل مدت 8 سال در مقدماتی ها فقط یک شکست داشت.
متاسفانه لژیونر های ایران دیگر با دل و جان برای تیم ملی بازی نمیکنند،که مبادا زخمی یا مجروح شوند،بازی سردار آزمون در بازی با بحرین و ژاپن شاهد بودیم که اصلا قابل مقایسه با بازی های ایشون در روسیه نیست.
شرمنده آرنج پا کجای پا میشه ؟
بعدش هم بود و نبود طارمی مگه فرقی هم میکنه ایشون که همیشه در شش قدم شوتش تو ساعت استادیومه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان