بازدید 6489
۱

سفر هیات ایرانی به بصره برای بررسی میزبانی عراق

محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی بزرگسالان، رضا نقی پور، رییس حراست و مهدی خراطی، مسئول اجرایی و اداری تیم ملی، نفرات هیات اعزامی را تشکیل می‌دهند. هیچکدام از این افراد ، شخص تصمیم گیرنده نیستند و برخی اعضای هیات رییسه به عدم برگزاری جلسه تاج در این باره اظهار ناراحتی کرده اند.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 28 October 2019

سه تن از مسئولان تیم ملی فوتبال برای ارزیابی شرایط عراق، به این کشور فرستاده شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال، بر اساس برنامه ریزی قبلی صورت گرفته، هیاتی از فدراسیون فوتبال ایران جهت بررسی شرایط میزبانی، محل برپایی تمرینات، هتل محل اقامت تیم ملی و همچنین سایر موضوعات مرتبط با فرآیند برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق به زودی به بصره عزیمت خواهد کرد.

محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی بزرگسالان، رضا نقی پور، رییس حراست و مهدی خراطی، مسئول اجرایی و اداری تیم ملی، نفرات هیات اعزامی را تشکیل می‌دهند و برخی اعضای هیات رییسه به عدم برگزاری جلسه تاج در این باره اظهار ناراحتی کرده اند. 

سرپرست تیم ملی بزرگسالان ایران در همین رابطه گفت: با توجه به میزبانی عراق از این بازی و اهمیت وافر موضوع، از چندی پیش برنامه ریزی برای سفر به بصره صورت گرفته بود تا از مراحل مختلف مربوطه بازدید و جمع بندی داشته باشیم. فرآیند مربوط به امور مربوط به دیدار تیم ملی مقابل عراق از حدود دو ماه قبل آغاز شد. در این مدت مباحث مربوطه به صورت مداوم تحت بررسی قرار داشته و هدف اصلی این است که با اطلاع کامل میدانی از شرایط میزبانی به میدان برویم.

وی ادامه داد: موضوعات مورد نظر شامل نحوه اعزام، اسکان، برنامه تمرینی، وضعیت ورزشگاه محل برگزاری و مباحث دیگری در حوزه‌های اجرایی بوده است. در این زمینه، مذاکرات گسترده‌ای با حوزه‌های مختلف انجام شده است. خوشبختانه جلسه آتی روسای دو فدراسیون هم برگزار خواهد شد که بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، در این مدت از توصیه‌های ناظر امنیتی ایرانی که در رقابت‌های معتبری نظیر جام جهانی حضور داشته است هم بهره‌مند شده‌ایم که در روند کارمان مددرسان خواهد بود.

ساکت تصریح کرد: این سفر همانطور که اشاره شد از قبل برنامه ریزی شده و هیچ تغییری هم در روند آن اتفاق نخواهد افتاد. بدون شک، مهم‌ترین مساله در باب برگزاری یک مسابقه فوتبال به صورت کلی سلامت همه ارکان مسابقه شامل تیم‌ها، داوران، تماشاگران، مسئولان برگزاری مسابقه و ... است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درخواست جدی از مسولان ورزش:
با در نظر گرفتن اوضاع کنونی عراق که اوضاع بد و کشتار به همه جای عراق رسیده صلاح نیست که جان هیات ایرانی بخصوص فوتبالیست ها رو بخطر بیاندازیم. افرادیکه برای ما در بحرین مسایلی انچنانی بوجود اوردن خودشون و یا افرادی مثل خودشون منتظر تیم ملی هستن که ماهیت زشت شون بروز بدن. تماشا چیای عراقی در اخرین بازی تیم ملی در عراق بچه های ما رو خیلی اذار رسوندن. زمان و جو برای انجام چنین مسابقه مهمی مناسب نیست.
مسولان ورزش بخاطر حفظ جان هیات ایرانی تلاش کنند این بازی در کشور سومی برگزار کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل