بازدید 4495
۱

خواهش کیانوش رستمی: سورپرایز دارم، نگذارید تمام بشوم

کد خبر: ۹۳۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 26 October 2019

وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: من نمی‌دانم امتیاز مسابقات سوییس برایم محاسبه می‌شود یا نه، اما می‌خواهم همه به من کمک کنند تا به المپیک بروم در غیر این صورت شاید وزنه‌برداری من تمام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کیانوش رستمی که در مسابقات وزنه‌برداری سوییس به سر می‌برد، گفتگویی را با سایت weightlifting house انجام داد. رستمی در این گفتگو درباره‌ حضورش در این مسابقات گفت: من نمی‌دانم امتیاز این مسابقات به امتیازات من برای حضور در المپیک اضافه می‌شود یا نه. من در مسابقات قهرمانی جهان که در تایلند برگزار شد، در مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم اوت شدم و این برای من خیلی بد بود. بسیار بد شانس بودم، چون وقتی روی صحنه رفتم من را متوقف کردند و بدنم سرد شد.

او ادامه داد: من به این مسابقات آمده‌ام، چون آخرین مسابقه در دوره دوم گزینشی‌های المپیک است و احتیاج دارم در این مسابقه شرکت کنم. شاید فدراسیون جهانی امتیاز من را برای المپیک بپذیرد. من به دسته ۹۶ کیلوگرم آمدم و می‌خواهم به المپیک بروم. همه زندگی من وزنه‌برداری است و برای المپیک تمرین می‌کنم. اگر به المپیک توکیو بروم، سومین المپیکی است که می‌توانم مدال بگیرم و این برای کلکسیون مدال‌هایم بسیار خوب است.

رستمی همچنین گفت: تلاش می‌کنم در المپیک‌های بیشتری شرکت کنم، اما اگر نتوانم به این المپیک بروم، همه چیز در ذهن من تغییر می‌کند و ممکن است وزنه‌برداری‌ام تمام شود. رستمی در پاسخ به این پرسش که یعنی خودش را بازنشسته می‌کند؟ پاسخ داد: بله، چون نرفتن به المپیک من را بسیار ناراحت می‌کند. من از رسانه‌ها، فدراسیون جهانی و همه می‌خواهم کمکم کنند تا به المپیک بروم و این برای من بسیار مهم است.

وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که چه مشکلی در مسابقات قهرمانی جهان پیش آمد، تصریح کرد: من ابتدا می‌خواستم وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را بزنم، اما بعد به ۱۷۹ کیلوگرم کاهش دادم، اما به من گفتند نمی‌توانم ۱۷۹ کیلوگرم را بزنم و باید وزنه را افزایش بدهم. من ۵ دقیقه روی صحنه بودم و این برای هر کسی اتفاق بدی است. در آن مسابقات آماده بودم. همچنین حتی برای وزنه ۱۹۵کیلوگرم در یک ضرب هم آماده بودم.

رستمی در ادامه درخواست کرد به او فرصت داده شود و گفت: لطفا به من فرصت دهید. من می‌توانم به المپیک بروم. اسم من دیر برای مسابقات سوییس ارسال شد و این همه چیز را برایم تغییر داد. ۲۰ روز است که نتوانسته‌ام برای این مسابقات خوب بخوابم. در تمام عمرم دوپینگ نکردم و پاک هستم چرا می‌خواهند یک وزنه‌بردار پاک را ناامید کنند؟ لطفا فقط به من کمک کنید. اگر به من امتیاز المپیک داده شود همه مردم جهان را سورپرایز خواهم کرد.

رستمی در مورد رقابت با سهراب مرادی برای رفتن به المپیک نیز گفت: او مصدوم است، اما اگر کاملا خوب شود، با او رقابت می‌کنم. وقتی هم که ۸۵ کیلوگرم بودیم همیشه با مرادی رقابت می‌کردم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جیک جیک مستونت که بود
فکر زمستونت نبود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان