بازدید 4567
۱

اسنودن: روسیه در انتخابات آمریکا دخالت خواهد کرد

کد خبر: ۹۳۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 24 October 2019
ادوارد اسنودن افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که به روسیه پناهنده شده، معتقد است که مسکو در انتخابات آمریکا مداخله خواهد کرد.

به گزارش ایرنا اسنودن روز پنجشنبه در گفتگو با یک خبرنگار آمریکایی به نام «جو لوگان» که در یوتیوب منتشر شد، گفت: هیچ شکی نیست که روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می‌کند و آمریکا نیز در انتخابات روسیه دخالت خواهد کرد، اما هیچکس دوست ندارد در این باره سخن بگوید.

وی در تایید سخنان خود به یک مقاله روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز مورخه سال ۲۰۱۶ اشاره کرد که در آن ۳۶ مورد مداخله روسیه با آمریکا در مراحل انتخابات آمریکا در ۵۰ سال اخیر اشاره شده بود و در آن ۸۱ مورد مداخله در انتخابات روسیه و شوروی از سوی آمریکا ذکر شد.

اسنودن که سال ۲۰۱۳ از محل کار خود در مرکزی متعلق به اداره امنیت ملی آمریکا در هاوایی به هنگ‌کنگ گریخت، هزاران مدرک طبقه‌بندی شده جاسوسی و امنیتی این کشور را در اختیار روزنامه‌نگاران قرار داد.

وی پس از ابطال گذرنامه‌اش از سوی آمریکا به روسیه رفت و با کسب پناهندگی موقت در این کشور زندگی می‌کند.
مقام‌های آمریکایی از جمله باراک اوباما رئیس جمهوری سابق این کشور بار‌ها از روسیه خواستند تا او را برای محاکمه به اتهام خیانت به آمریکا تحویل دهند، اما روسیه از این اقدام سرباز زد.

در روسیه گرفتار شده‌ام

اسنودن در ادامه سخنان خود با انتقاد از سیاست‌های روسیه گفت: زمانی که به روسیه آمد با توجه به اینکه گذرنامه‌اش ازسوی آمریکا باطل شده بود در دام افتاد.

وی افزود: من از مدت‌ها پیش از دولت روسیه انتقاد کرده‌ام و قانون استراق سمع در روسیه را مورد انتقاد قرار دادم.
اسنودن گفت: این مساله زندگی مرا در کشوری که در آن به دام افتاده ام، آسانتر نمی‌کند. من در ابتدا قصد داشتم که به آمریکای لاتین بروم، اما ایالات متحده گذرنامه من را باطل کرد و امکان خروج از روسیه را نداشتم. متاسفانه مخالف سیاست‌های دولت بودن در آمریکا و روسیه دشوار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
انشالله سالم بمونه تا بتونه همانطور که برای مردم دنیا آزادی را می خواهد خودش هم به آزادی برسد.موفق باشی اسنودن عزیز
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی