بازدید 2831

رئیس‌اورژانس: بیماری‌های‌واگیردار زائران را کنترل‌کردیم

رئیس اورژانس کشور گفت: با تلاش نیرو‌های اورژانس و مراکز خدمات بهداشت و درمان از شیوع بیماری‌های واگیردار در بین زائران اربعین حسینی مراقبت شده و با مشکلی در این زمینه روبرو نیستیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 19 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر پیرحسین کولیوند شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های امدادرسان اورژانس در پایانه مرزی مهران در گفت و گویی افزود: در سفر به مرز‌های چهارگانه و مسیر‌های تردد زائران اربعین در کشور عراق نحوه خدمات رسانی اورژانس را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: نیروی‌های اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان با همکاری وزارت بهداشت عراق در حال فعالیت و خدمات رسانی به زائران هستند.

رئیس اورژانس کشور گفت: پایگاه‌های اورژانس تاکنون ۴۹۹ مصدوم و بیمار را از مناطق مختلف کشور عراق به کشورمان اعزام کرده اند.
کولیوند اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از بیماران و مصدومان از طریق اورژانس به بیمارستان‌های تهران، شیراز، اصفهان، قم و البرز اعزام شدند و اعزام آن‌ها به گونه‌ای بوده تا به محل سکونت خود نزدیک باشند و بستگان انان به زحمت نیفتند.

وی ادامه داد: همچنین بیمارانی که در بخش ویژه بودند را به شیراز و تهران منتقل کردیم.
رئیس اورژانس کشور گفت: در زمینه دارو و تجهیزات مورد نیاز پزشکی هیچ مشکلی وجود ندارد و کمبودی نداریم.
کولیوند یادآور شد: نظارت لازم نیز بر اماکن اقامتی و پذیرایی از حمله موکب‌ها صورت می‌گیرد تا مشکلی از بابت سلامت و بهداشت محیط نداشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار