بازدید 2128

رییس جمهور اکوادور لایحه مالیاتی تازه‌ای را ارائه کرد

پس از آن که طرح لغو یارانه سوخت در اکوادور با اعتراضات گسترده روبه‌رو شد، رییس جمهور اکوادور طرح مالیاتی تازه‌ای را ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 19 October 2019

پس از آن که طرح لغو یارانه سوخت در اکوادور با اعتراضات گسترده روبه‌رو شد، رییس جمهور اکوادور طرح مالیاتی تازه‌ای را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، لنین مورنو، رییس جمهور اکوادور که به دنبال اعتراضات گسترده در این کشور طرح توقف یارانه سوخت را لغو کرد و متعهد شد که راهکارهای دیگری برای کاهش کسری مالی دولت بیابد، در یک سخنرانی تلویزیونی اظهار کرد: لایحه‌ای برای اصلاح مالیات به قوه مقننه ارسال شده است. ما مالیات بر ارزش افزوده را افزایش نخواهیم داد. ما از آنان که دارایی بیشتری دارند درخواست خواهیم کرد که پول بیشتری بپردازند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این لایحه شامل مالیات تازه‌ای برای شرکت‌هایی با درآمد سالانه بالای یک میلیون دلار است که به گفته مورنو طی سه سال ۵۳۲ میلیون دلار بودجه برای دولت به همراه خواهد داشت.

شهروندانی که سالانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند طبق این لایحه تازه نخواهند توانست هزینه‌های شخصی خود را از مالیات بر درآمد خود کسر کنند. این طرح همچنین شامل مالیات بر کیسه‌های پلاستیکی و سیگارهای الکترونیکی می‌شود.

این لایحه باید از سوی کنگره اکوادور تایید شود.

مورنو افزود، این لایحه مشوق‌هایی را برای صادرکنندگان کوچک و متوسط شامل می‌شود و به شرکت‌هایی که طی اعتراضات خسارت دیده‌اند، کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد، به گفتگو برای یافتن برنامه‌ای تازه برای یارانه‌های سوخت ادامه خواهد داد.

او در این باره گفت: حکم تازه دولت باید شامل سیاستی برای یارانه سوخت باشد که عادلانه و موثر باشد و از فقیرترین اقشار جامعه حفاظت کند و بخش خوبی از منابع مالی را به منافع آنان اختصاص دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل