بازدید 5034

رئیس فدراسیون کلمبیا اظهارات کی روش را رد کرد!

کد خبر: ۹۳۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 19 October 2019

رامون جسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا شایعات اخیر در مورد خامس و کارلوس کی روش را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، غیبت خامس در آخرین اردوی تیم ملی کلمبیا باعث شد شایعاتی در مورد احتمال اختلاف او با کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی این کشور شکل گیرد. البته کی روش شایعات مبنی بر عدم تمایل خود خامس به شرکت در اردوی تیم ملی کلمبیا را رد کرده و حالا رامون جسرون مدعی شد این تصمیم با هماهنگی بین طرفین انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

این در حالی است که کی روش هفته گذشته در سوال خبرنگاران کلمبیایی درباره توافق او با خامس برای دعوت نشدن در این دو بازی و استراحت به این بازیکن گفته بود: او به هیچ عنوان از من چنین درخواستی نکرده است. این خبر دروغ است. من با میل و تشخیص خودم خامس را دعوت نکردم. تیم ملی فوتبال کلمبیا در دو دیدار اخیر دوستانه خود مقابل تیم‌های شیلی و الجزایر درحالی به میدان رفت که خامس رودریگز در آخرین لیست دعوت شدگان در تیم ملی حضور نداشت.

رامون جسرون گفت: « کی روش به طور دائم با خامس صحبت می‌کند. پیش از اردو آن‌ها یک جلسه سه الی چهار ساعته داشتند و توافق کردند که مهم این است که خامس در اردوی در مادرید کار خود را دنبال کند. هیچ مشکلی در اردو وجود ندارد و من به شما تاکید می‌کنم که رابطه کادر مربیگری با همه بازیکنان بسیار خوب است و هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

بعد از عدم دعوت از خامس، گمانه زنی‌هایی ایجاد شد که در دنیای رسانه‌های فوتبال عادی است. ما همیشه باید سعی کنیم شایعه را از واقعیت جدا کرده و در این رابطه اشتباه نکنیم. شایعاتی مبنی بر عدم تمایلی خامس به حضور در اردوی کلمبیا شنیدم که حقیقت ندارد، من دیگر پاسخی ندارم یا نمی‌خواهم در مورد رویارویی‌ها صحبت کنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر