بازدید 3843

بارش های پراکنده در شمال و جنوب کشور

کد خبر: ۹۳۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 17 October 2019

امروز در شمال و نوار جنوبی کشور بارش‌های خفیف و پراکنده را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،‌ اصغری  افزود: امروز با عبور موجی از سواحل دریای خزر، بارش‌های خفیف و پراکنده را پیش رو داریم. در جنوب کشور هم مثل کرمان، شمال هرمزگان و قسمت‌های شمالی استان فارس انتظار رگبار و رعد و برق را داریم.

وی گفت: سرعت باد امروز و فردا در شرق کشور افزایش پیدا خواهد کرد. البته این شرایط در جنوب غرب با شدت کمتری رخ می‌دهد. اگر هموطنان قصد سفر به نجف و کربلا را دارند حتماً ماسک به همراه داشته باشد.

کارشناس هواشناسی افزود: فردا هوا نسبتاً آرام خواهد بود، اما از عصر شنبه سامانه جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا استان‌های آذربایجان غربی و کردستان تحت تاثیر این موج باکاهش دما روبرو می‌شوند. این موج نوار غربی و شمالی کشور را هم درگیر می‌کند.

وی ادامه داد: کسانی که از نجف و کربلا به کشور بازمی گردند در جریان باشند که دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و لباس ضخیم به همراه داشته باشند.

اصغری گفت: هموطنان ما در استان‌های همدان، کرمانشاه، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، قزوین، البرز، قم و تهران در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده منتظر وقوع بارش‌های نظام‌مند باشند اگرچه معتقدیم تراکم بارش‌ها در سواحل دریای خزر رخ می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار