بازدید 35618
هزار و هشتصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه عباس عبدی به سخنگوی شورای نگهبان/شروط سخنگوی دولت در واکنش به طرح «فرا برجام» فرانسه/توئیت عجیب مهناز افشارخطاب به روح‌الله زم/ابتکار: اصلاح‌طلبان باز هم به سمت ائتلاف انتخاباتی خواهند رفت

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: چه اشکالی دارد زبان روسی در استان‌های شمالی آموزش داده شود!/عضو حقوقدان شورای نگهبان: بازنگری قانون اساسی، اراده سیاسی می‌خواهد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 16 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نماینده مجلس: چه اشکالی دارد زبان روسی در استان‌های شمالی آموزش داده شود!

یک نماینده مجلس گفت: هدف از طرح حذف زبان انگلیسی از آموزش مدارس رفع انحصار آموزش زبان انگلیسی است، انگلیسی یک زبان بین‌المللی است کسی نمی‌تواند آن را حذف کند، اما گفتیم که در انحصار نباشد. مهرداد لاهوتی درباره طرح تعدادی از نمایندگان جهت رفع انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس گفت: بنده این طرح را امضا کردم، اما این طرح در جامعه بد برداشت شد. عنوان کردند که این طرح برای حذف آموزش زبان انگلیسی است، در حالی که منظور حذف نیست. سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس اظهار داشت: هدف از این طرح رفع انحصار زبان انگلیسی است. معنی آن این است که الان زبان انگلیسی را تدریس می‌کنیم، اما اگر در شرایط بین‌المللی یا اجتماعی و اقتصادی یک استان موقعیتی ایجاد کرد که نیاز باشد ما زبان دیگری هم بیاموزیم آن زبان صرفا انگلیسی نباشد. وی تأکید کرد: انگلیسی یک زبان بین‌المللی است کسی نمی‌تواند آن را حذف کند، اما گفتیم که در انحصار نباشد. رفع انحصار کنیم. مثلا اگر جایی ضرورت داشت زبان دیگری را فرا بگیریم، زمینه آن فراهم باشد. به عنوان مثال استان ما (گیلان) با روسیه همجوار است چه اشکال دارد زبان روسی در این منطقه آموزش داده شود.
 
ابتکار: اصلاح‌طلبان باز هم به سمت ائتلاف انتخاباتی خواهند رفت

معصومه ابتکار با بیان اینکه امروز بسیاری از نیرو‌های صرفا اصلاح طلب با جریان اعتدال همگرایی زیادی دارند، گفت: به دلیل محدودیت‌های اعمال شده ما در نهایت باز هم به سمت ائتلاف خواهیم رفت.
 
توئیت علیرضا معزی درباره تجمع چند دانشجو در حاشیه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به حاشیه سازی و تجمع چند دانشجو در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور در دانشگاه تهران که رئیس جمهور در آن سخنرانی می‌کرد، در توئیتی نوشت: آیین گشایش سال تحصیلی دانشگاه‌ها مراسمی است برای نخبگان علمی و استادان برجسته که در خصوص فضای علمی کشور در حضور رئیس جمهور سخن بگویند. او در توئیتی دیگر نوشت:‌ ای کاش کسی، چندنفری که خود را نماینده تشکل‌های دانشجویی معرفی می‌کردند و امروز برای امر دیگری آمده بودند توجیه می‌کرد که چند روزی زودتر آمده اند و ۱۶ آذر زمان چنین سخنانی است. گرچه رئیس جمهور تأکید کردند در آن روز شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهند بود.
 
کنایه عباس عبدی به سخنگوی شورای نگهبان

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان درباره انتقاد رئیس جمهور به عدم توانایی اجرای اصل ۱۱۳ قانون اساسی و واکنش شورای نگهبان به رئیس جمهور اظهار کرد: شورای نگهبان چه انتقادی را پذیرفته است که انتقاد درباره تفسیر اصل ۱۱۳ قانون اساسی را بپذیرد؟ آقای کدخدایی توئیت کرده است که تفسیر قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان است انگار کسی این را نمی‌داند. مسأله این نیست که تفسیر قانون اساسی از اختیارات شورای نگهبان است یا نه. مسئله این است که آیا شورای نگهبان از اختیارات خود درست استفاده می‌کند یا خیر؟ یک قاضی وقتی حکمی می‌دهد، باید استدلال خود را هم بیان کند تا حقوقدانان درباره حکم او نظر دهند. قاضی نمی‌تواند حکمی بدهد که اکثر یا عرف حقوقدانان با آن مخالف باشند. شورای نگهبان حق تفسیر قانون اساسی را دارد، ولی باید توضیح دهد که چرا چنین تفسیری را از اصل ۱۱۳ قانون اساسی دارد تا حقوقدانان بتوانند براساس استدلال شورای نگهبان نظر دهند. این مصداق حسن استفاده از اختیارات نیست که تفسیر شورای نگهبان از قانون اساسی با مخالفت اکثریت حقوقدانان مواجه شود.
 
عضو حقوقدان شورای نگهبان: بازنگری قانون اساسی، اراده سیاسی می‌خواهد

سیامک ره‌پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در بحث بازنگری در قانون اساسی راه باز است. اگر جایی مطرح شد و مقدمات آن اجرایی و فرمانش صادر شد، بازنگری هم می‌تواند انجام شود. سیامک ره‌پیک، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، در پاسخ به اینکه آیا از تجربیات برگزاری همایش چهل سال قانون اساسی که آذرماه از سوی شورای نگهبان برگزار می‌شود در اصلاح قانون اساسی هم استفاده خواهد شد، گفت: بازنگری یک بحث است و تشخیص اینکه قانون اساسی اشکالی دارد یا ظرفیت آن مغفول مانده هم بحث دیگری است.این عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره اصلاح قانون اساسی توضیح داد: بازنگری اراده سیاسی می‌خواهد؛ یعنی باید مقدمات آن انجام شود. اما اگر قرار باشد این کار انجام شود، حتماً یکی از مقدمات آن این است که بگویند کجای آن بازنگری صورت گیرد که کار علمی می‌خواهد.رئیس پژوهشکده شورای نگهبان با اشاره به برگزاری همایش چهل سال قانون اساسی گفت: هدف این همایش چنین چیزی نیست. همان‌طور که گفته شد، هدف همایش این است که در اولین چهل سالی که از تدوین قانون اساسی می‌گذرد دستاوردهای این قانون مطرح شود که ستون و خیمه تصمیم‌گیری در کشور بوده است.ره‌پیک با تاکید بر اهمیت قانون اساسی در کشور ادامه داد: بسیاری از بحران‌هایی که در کشور رد شده به دلیل قانون اساسی بوده است. پس از آن باید چشم‌انداز معلوم شود و در کنار آن ظرفیت‌ها را هم تا جایی که ممکن است (چون ما که نمی‌توانیم به همه بحث‌ها همین حالا بپردازیم) مطرح کنیم تا جلب توجه شود.
 
شروط سخنگوی دولت در واکنش به طرح «فرا برجام» فرانسه

سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران به پرسش هایی درباره طرح «فرا برجام» فرانسه، مصوبات اقتصادی امروز دولت، دستگیری سرشبکه «آمدنیوز» و ... پاسخ داد. در حاشیه جلسه هیأت دولت علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال دیگری در مورد طرح «فرا برجام» فرانسه اظهار داشت: اسم این طرح «فرا برجام» یا هر چیز دیگری باشد، باید بر اساس شرایط ایران سنجیده شود. ما هیچ صحبتی تحت تحریم با ایالات متحده آمریکا نداریم و تحت تحریم، گفت‌وگو نمی‌کنیم، ولی اگر هر آنچه برای ما تصویب شده و اجرا شود، مشکلی برای مذاکره نداریم؛ حتی با اینکه کشور‌های دیگری اضافه شوند، مشکلی نداریم. سخنگوی دولت گفت: روح موضوع، تضامینی است که مد نظر ایران است. ایران باید بتواند آزادانه نفت خود را بفروشد و پول آن را به کشور بازگرداند. باید تحریم از سر ملت مظلوم ایران برداشته شود. در مورد این طرح باید وزارت امور خارجه توضیح دهد.
 
توئیت عجیب مهناز افشارخطاب به روح‌الله زم
 
مهناز افشار در توئیتر خود به بازداشت روح الله زم واکنش نشان داد. مهناز افشار در توئیتر خطاب به روح الله زم نوشت: سلام آقای روح الله زم! اولین بار موضوع شیر خشک فاسد از طرف سایت سحام نیوز که به گفته برخی متصل به شخص شماست، حدود ۵ سال پیش مطرح شد! آیا این موضوع زاییده ذهن شما بود یا نقشه آقای "الف" یا سازمان خاص برای تلافی این وصلت؟ ممنون میشم برای عزیزان پیگیر این مورد رو هم شفاف سازی کنین!»
 
ادعا‌های عجیب همسر «روح‌الله زم»

همسر روح الله زم و روزنامه فیگارو ادعا‌هایی درباره دستگیری روح‌الله زم مطرح کردند. برخی رسانه‌های خارجی مطالبی را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج وی از فرانسه و مقصد او منتشر کردند که باور آن بسیار سخت است. ر. خبر‌های منتشر شده از قول همسر روح‌الله زم گفته شده که او عصر جمعه ۱۹مهر با پرواز «رویال جوردنین» از پاریس به مقصد بغداد پرواز کرده و با توقفی کوتاه در امان در بامداد شنبه ۲۰ مهرماه وارد پایتخت بغداد شده است. او توقف کوتاهی در امان، پایتخت اردن، داشت و بامداد شنبه ۲۰ مهر به بغداد رسید. ۲۴ساعت نخست ورود به بغداد، ما خبری از او نداشتیم و به تماس‌های زیاد من پاسخ نداد.وی همچنین اعلام نموده: روح الله زم در بامداد روز یکشنبه در تماس تلفنی یک دقیقه‌ای با لحن و ادبیاتی غیرمعمول از سلامتی‌اش خبر داد و دوباره از او بی‌خبر شدیم.روزنامه لوفیگارو چاپ پاریس هم از قول «منابعی» جزئیاتی از نحوه دستگیری روح الله زم سرشبکه جریان معاند امد نیوز منتشر کرده است.به ادعای این نشریه، ایران یک فرد جوان را برای دیدار با روح الله زم به پاریس، محل اقامت او، اعزام کرده است. این فرد، زم را متقاعد می‌کند تا برای دیدار با آیت الله سیستانی به نجف عراق سفر کند و پس از ورود به نجف در دام نیرو‌های امنیتی ایران افتاده، دستگیر و به داخل کشور منتقل می‌شود.اگرچه هنوز مقامات رسمی کشورمان اطلاعات مربوط به نحوه دستگیری روح الله زم را منتشر نکرده اند لیکن غیر قابل باورترین گزینه‌ای که می‌توان در مورد دستگیری این فرد مدنظر قرار، سفر او به عراق برای ملاقات با ایت الله سیستانی و یا هر فعالیت مشابه دیگر است.
 
نگاه توئیتری یک فعال رسانه‌ای به بِرند ظریف
 
یک فعال رسانه‌ای بعد از صحبت‌های ظریف در جمع فعالان فضای مجازی روایت متفاوتی از «برند ظریف» مطرح کرد. فرید مدرسی از فعالان رسانه‌ای بعد از جلسه ظریف با فعالان فضای مجازی در صفحه توئیترش روایتی از صحبت‌های وزیر امورخارجه را مطرح کرد و نوشت: عصرامروز #محمدجواد_ظریف گفت: "من نماینده یک جناح و دستگاه نیستم؛ حتی از #سازندگان_گاندو هم حمایت می‌کنم. مدافع برجام نیستم؛ مدافع جمهوری اسلامی ایرانم. برایم برند ایران مهم است؛ نه #برند_ظریف. " او بر مسندی فراتر از کارگزار نشسته؛ حتی اگر پس از #انتخابات_۱۴۰۰ به خانه بازگردد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۹
شما ها نباید تعهد فراتر از برجام بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مثلا تابناک اصلاح کردی ادبیاتش تند نباشد؟
نه توهین و نه فحش بود و فقط تند بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شما .. کی باشی که منتخب ۲۴ میلیونی ملت توهین میکنی ؟ شما بیخود میکنی برای ربیس جمهور کشور تعیین تکلیف میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
پزشکان مالیات ندادند و کارتخوان هم نصب نکردند. قانون مجلس هم هیچی به هیچی. اداره مالیات هم کلاهشو بندازه بالاتر. دولت هم از رفاهیات کارمنداش بزنه تا جبران کنه چون راحتترین کاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
جناب ۲۴ میلیونی الان برو نظر سنجی را ببین که بالای دو سوم مردم راضی نیستند به برجام های دیگر که این ها می خواهند برای ان کشور را به ....بگذارند
افتاد؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
فرابرجام دیگه خیلی خنده داره
برجام بخودی خود که یه عهدنامه ورسای تمام عیار بود حالا پا رو فراتر گذاشته اند و از فرابرجام حرف میزنند
من اگر در این کشور کاره ای بودم کار ناتمام قهرمانی چون آدلف هیتلر رو به سرانجام میرساندم تا اینقدر از این عهدنامه های مضحک به خورد وارثان نژاد آریایی ندهند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
در پای میز مذاکره ای اگر اگر اگر شکل میگیرد باید اول اختلافات سیاسی و ماهوی و راهبردی و ایدولوژیکی را با جوامع غربی حل کنید بعد مداکره برجام کنید .
ناشناس ۲۲:۲۲
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اقا الکی بیست و چهار ببست و چهار نکنید روحانی بیست و سه میلیون رأی اورد و رکورد جادوانه محمود احمدی نژاد با بیست و چهار و نیم میلیون رأی هیچگاه قابل تکرار شدن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شاه مخلوع و ملعون بحرین رو گذاشت از ایران جدا شه تا دعوای بین ایران و انگلیس برطرف شه و بحرین بشه یه کشور مستقل! اما درنهایت از ایران جدا شد و الآن مهم ترین ناوگان نیروهای انگلیسی در خاورمیانه تو بحرینه یعنی دو دستی بحرین رو تقدیم کرد به انگلیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
به گزارش تابناک به نقل از فارس، در گزارشی که ««((دانشگاه مریلند))»» در یک نظرسنجی منتشر کرده، آمده است: «حدود ۵۹ درصد از ایرانی‌ها معتقدند ایران نیز باید از این توافق خارج شود. حدود سه چهارم (۷۴%) از مردم ایران از سیاست جدید این کشور مبنی بر عبور تدریجی از محدودیت‌های برجام و تهدید دیگر امضاکنندگان توافق به خروج در صورت حاصل نشدن عایدی از این توافق، حمایت می‌کنند. همچنین حدود ۷۵% معتقدند که حتی اگر آمریکا قول دهد که تحریم‌ها را تسهیل می‌کند، باز هم ایران نباید غنی‌سازی هسته‌ای را متوقف کند».
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
دانشگاه مریلند توضیح می‌دهد که برای اولین بار، حمایت ایرانی‌ها از برجام به کمتر از نصف جامعه یعنی حدود ۴۲% رسیده است. همچنین برای اولین بار، اکثریت قابل توجهی از مردم یعنی حدود ۶۹% به اینکه سایر کشور‌های باقی‌مانده در برجام به تعهدات خود عمل کنند، اعتمادی ندارند که این رقم نسبت به نظرسنجی ژانویه ۲۰۱۸ به میزان ۳۳ درصد افزایش یافته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
در ادامه گزارش این دانشگاه آمریکایی آمده است: «نگرش منفی ایرانی‌ها نسبت به ایالات متحده به ۸۶% رسیده و این رقم، بیشترین میزان ثبت شده توسط این موسسه تاکنون است. در سال ۲۰۰۵ تحقیقات موسسه زاگبی نشان داد که ۳۷ درصد از مردم ایران معتقد بودند که "آمریکا به خاطر ارزش‌ها و آزادی‌های خود، کشوری نمونه است". در حال حاضر، تنها ۱۲ درصد از مردم چنین دیدگاهی دارند».
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بر اساس تحقیقات دانشگاه مریلند آمریکا، سپاه پاسداران محبوبیت قابل توجهی در میان مردم دارد. به عنوان نمونه، ۶۱% از مردم بر این باورند که عملکرد سپاه پاسداران در کمک رسانی به سیل‌زدگان بهار امسال «بسیار خوب» بوده است. همچنین در اردیبهشت ۱۳۹۸ حدود ۷۵% از مردم ایران معتقد بودند که فعالیت‌های سپاه پاسداران در خاورمیانه، باعث امن‌تر شدن ایران شده است و در حال حاضر، کسانی که چنین عقیده‌ای دارند به ۸۱% از مردم ایران افزایش پیدا کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
و از همه اینها مهمتر




دانشگاه مریلند آمریکا سپس درباره محبوب‌ترین چهره‌های برجسته ایرانی توضیح داد: «سردار سلیمانی با ۸۲% محبوبیت، بالاترین میزان محبوبیت را در میان شخصیت‌های مورد بررسی دارد. محبوبیت سیدابراهیم رئیسی، از دی‌ماه ۱۳۹۷ تاکنون ۱۰ درصد رشد داشته و در حال حاضر به ۶۴ درصد رسیده است. اکثریت فزاینده‌ای (۷۳%) از مردم ایران معتقدند که قوه قضائیه تلاش می‌کند تا با فساد اقتصادی مبارزه کند و ۶۰% معتقدند که این تلاش‌ها نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
درود و صد درود بر حاج دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور رهبر و حامی مستضعفین جهان و شکارچی عبدالمالک ریگیِ تروریست که در دولت ایشان به درک اسفل السافلین واصل شد
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
خان محمد علی اقا قهرمانی چون ادولف هیتلر؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ینی خان ممد یچی گفتی همچین عرق ملیمو به جوش اوردیا!! ایولا دادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
دعوا دعوا هی هی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شما که در چند متن نظر سنجی را گذاشتی
باید به شما بکویم این جماعت اینترنتی در توهم خودشان و در مثبت و منفی های خودشان فرو رفته اند و باور نمی خواهند بکنند که مردم واقعی این ها یعنی اینترنت جماعت نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
فقط اسمی از 24 میلیون مانند برجام مانده است شما که از 24 میلیونی هستی چه گلی بسرت زدند بلی آن وعده ای که در اول انتخابات دادند اولش من هم دوستش داشتم ولی تمام وعده ها پوچ در آمد فقط یک تعدادی از حقوقهای نجومی و ورانت وویژه خواری وغیره ....بهرمند شده اند . حالاتو از کدام یکی از اینها هستی که اینقدر بی ادبانه مطلب مینویسی ؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بنده به عنوان استاد مصلم زبان فارسی باید بگوید که زبان روسی خوب است. حالا که سهم روسیه از دریای خزر کم شده لااقل زبانشان فراگیر شود که بندگان خدا ناراهت نشوند.
حتی شهرهای جنوبی تا اصفهان عربی شود. غرب هم همه ترکی استامبولی شود.
در شهرهای شرقی هم زبان جاپنی تدریص شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اقا شبکه نمایش داره فیلم سینمایی دیگران رو میده که از بهترین فیلمها تو ژانر وحشته نمیدونم چرا قسمت دومش رو بعداز بیشتر از بیست سال تاحالا نساختن این فیلم تقریبا تاثیرگذار ترین و بهترین فیلم ترسناکیه که ساخته شده و الکی چندش آور و خون در خون نساختنش
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
معلوم نیست تو این کشور چند تا وزیر خارجه داریم !!! آقا ی محترم شما کار خودت را که مسئولش هستی خوب و درست انجام بده و بگذارید مسئولین به کار خودشون برسند چون اونها بایستی جوابگو باشند
اگر واقعی باشد این خبر چه ادم احمقی بوده که فکر کرده ایت الله سیستانی اجازه حضور به او بدهد که او را ببیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ملت درگیر خبرهای سیاسی است و پزشکان دارند کارانه های چند صد میلیونیشان را میگیرند و مالیات هم نمیدهند و انحصار ایجاد کرده و کیف دنیا را می برند. یک بچه متولد 72 که پزشک عمومیه داره ماهی 25 میلیون در میاره. اداره مالیات هم که انگار وجود خارجی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
لطفا مودب باشید.عههه زشته
بی درنگ وبدون خواندن بسته خبری این کامنت را میگذارم! طرح آموزش زبان روسی و صرفا حتی طرح و پیشنهاد آن بلا شک و بدون تفکر و بی هیچ ملاحظه‌ای یک خیانت اشکار است آن هم در استانهای شمالی که روس‌ها همیشه درارزوی این سرزمینها بوده‌اند و همیشه سودای تصرف آن را در سر داشته اند! مازندرانی های باغیرت که درجنگ تحمیلی بیشترین شهدا را تقدیم کردند وگیلانیهای عزیز و گلستانی های محترم نسبت به این توهین به هیچ وجه سکوت نکنید!!! کم کم عقل از سرزمین ما درحال رخت بربستن است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
جناب شما اینقدر غیرت داری لطف کنید از این به بعد زبان کشور را خراب نکنید با وارد کردن کلمات انگلیسی به کشور!!!
در ضمن در اکثر کشورهای پیشرفته چند زبان هستند که اموزش می دهند به بچه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
رهبری یکی دو نوبت ذکر کرده بودند بجز انگلیسی،زبان های اسپانیایی،فرانسه هم تدریس شود...این نماینده خواسته خلاقیت بخرج دهد...اشکالی هم بنظر بنده وجود ندارد...چرا هر فکر نو وپیشنهادی در این مملکت را به توطئه و خیانت و...ربطش می دهند؟!!ا
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
۲۱:۲۶ قدیمی‌ها میگن عقل که نباشه جان در عذابه! بگذریم!خراب و ضعیف شدن زبان ملی به فاکتورها و عوامل زیادی بستگی داره ومن نمیتونم این زبان را خراب کنم! دوم اینکه دراکثر همون کشورها ی پیشرفته چند زبان کاربردی آموزش داده میشودونه از روی خودشیرینی ویا سیاسی کاری!برای مثال فرانسه و آلمان و اسپانیولی آموزش داده میشود چون تعداد زیادی از مردم جهان به این زبانها تکلم میکنند.اول خوب بخونید لاهوتی چی گفته وبعد خوب بخونید من چی نوشتم بعد رگ گردن متورم کنید!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
۲۱:۳۶ رهبری درست فرمودند ولی آموزش یک زبان خاص در یک اقلیم خاص (زبان روسی در شمال) خیانت هست!خوب بخونید لاهوتی چی گفته و من چی نوشتم!درضمن اون کسایی که همه را خائن می‌نامند دیگرانند!
داریوش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
واقعا این نماینده های مجلس مشکلات کشور را درک میکنند؟؟؟ یا تو مریخ سیر میکنن،،فکر کن تو روستاهای گیلان روسی درس بدن،حالا چرا؟؟ خدا میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مرتضی جان ظاهرا این شما هستید که رگ گردنتان متورم شده!!! آنقدر که با یک کامنت بعنوان جواب به بنده هم تورمش نخوابید وآرام نگرفت! بنده در کمال خونسردی و آرامش کامنت شما را خواندم وپاسخ دادم...در ضمن جانم با طرز تفکر شما آشنا هستم و آنرا و هم. طرز نگارشتان را ستایش کرده و می کنم
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
در ضمن بنده یک خانم هستم و رگ گردنم براحتی رگ گردن شما آقایان متورم نمی شود
شاد باشید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
حاج مرتضی . هر چه زودتر باید عوامل روسیه که با ترویج زبان روسی میخواهند در شمال کشور نفوذ کنند خشکانده شود . در ویکی پدیا واقعه سیاهکل و جنایت انها در سال ۱۳۴۸ را بخوان
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
لاهوتی اصلا سواد سیاسی نداره . بدون رقابت حزبی به مجلس راه پیدا کرده است . برای سیاستمدار شدن باید مبارزه سیاسی و بی خوابی کشید ودرس خواند
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
۲۲:۲۰ و نسیم خانم ! بله !اقرار میکنم که رگ گردنم متورم شد!حماقت دیگران درحق وطنم رگ گردنم را متورم میکند!ایرانیت و اسلامیت وتشیع سه رکن فرهنگ و تمدن ایران است اگر هرکدام آسیب ببیند باید از آن دفاع کرد!
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
یک عذرخواهی
من جواب شما برای کامنت 21:26 را اشتباها 21:36 که کامنت خودم بود،دیدم.
پوزش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
آق مرتض زین پس با درنگ و پس از خوندن خبر حرف بزن
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
الا ای ناشناس ۲۳:۱۸ زین پس ادب را سرلوحه خود قرارده و مدام با خود درخلوت و جلوت تکرار کن که آری! ادب گوهر انسانیت است!گاهی باید درنگ نمود که عجله مذموم است و گاهی باید تعجیل کردکه درنگ مذموم است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بنظر من شمال و منابعش دست روسها باشه بتهر ازش مراقبت و حفاظت میکنند تا ما که کوه و جنگل و دریا را نابود کردیم !!!! از گردنه حیران اون ور مرز را نگاه کنید همون جور بکر مانده ولی سمت ما همه اش شده ویلا و خانه !!!!!
سخنگوی محترم ما دعا می کنیم که هرچه زودتر ۱۴۰۰ برسد که ما راحت شویم که اینقدر نگران نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
امضاء هم می کردید که از جبهه پایداری هستید !!؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
حالا 1400 هم بیاد میخوای به کی رای بدی؟؟دوباره باید منتظر 1404 باشی تا به بعدیش رای بدی..
همیشه منتظر سالهای مضرب 4 هستیم تا روزگار سپری شه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
۱۴۰۰ اتفاق و گشایشی ایجاد نمیشود . آیا حقوق شهروندی اجرا شد ؟ ایا زنان دوباره با ورزشگاه خواهند رفت . ایا ادامه تنش های غرب و امریکا و ایران حل خواهد شد .؟ آیا بیکاری و گرانی حل میشود ؟
کامنت دوم ؛ متاسفانه بسیاری از آشفتگی‌های سیاسی ناشی از ضعف سیستماتیک شورای نگهبان است! شورای که باید نگهبان قانون اساسی باشد ولی نابود کننده قانون اساسی است! آنچه به جایی نرسد فریاد است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
منظورت چیست . انچه من از نظر شما برداشت گردم این هست که شورای نگهبان در طی چهل سال اینقدر مفاد و اصول قانون اساسی را تفسیر و تشریح کرده است که دیگر از روح قانون اساسی چیزی باقی نمانده یعنی هر چه جلوتر میرویم با تسیرهای متعدد فقط از نفوذ و قدرت رای مردم سال به سال کاسته میشود . آیا درست فهمیدم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
دیگه غلط می کنیم اصلا پای صنوق بریم با کاری روحانی کرد.
آقای نماینده، آخرین باری که نقشه جغرافیایی رو نگاه کردم گیلان با کشور آذربایجان همسایه بود، از اون موقع تا به حال نقشه منطقه عوض شده یا اینکه شما چندین ساله که به نقشه نگاه نکردید. حالا با این استدلال شما باید مردم گیلان ترکی یاد بگیرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اقای نماینده . نماینده روسیه هست یا نماینده ایران . یادم هست ولایتی پارسال گفت اینقدر روسیه با ما دوست شده است که زبان روسی را تدریس کنیم . اما نمیگوید پوتین دیروز مهمان عربستان بود . اگر گردشگر روسی به شمال تشریف اورد انوقت روسری بزور بر سرش کن . کجای فرهنگ حجاب اجباری ایران با روس مشابهت دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
الان حتی عربهای حاشیه نشین هم سعی میکنند آذری یاد بگیرند! قابل توجه سایر نمایندگان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
مردم هرچه زبان های بیشتری را یاد بگیرند بهتر است. هیچ مسئله ای با یاد گرفتن این زبان و یاد نگرفتن ان زبان قابل حل نیست
اگر جناح مقابل در روابط خارجی فردی با قابلیت ظریف داشت،چه تمجیدها که از وی نمی کردند و احتمالا وی را برادر دوقلوی کورش می انگاشتند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
دولت با فرمان آقای جهانگیری هجده میلیارد دلار را در شرایطی که قیمت دلار به ۱۸ هزار تومن رسیده بود به قیمت ۴۲۰۰ تومن برای واردات کالا بدون هیچ نظارتی به چند شرکت رانت خوار واگذار نمود.
آیا میدانید میزان این رانت چقدر بود؟

تفاوت قیمت دلار جهانگیری با دلار آزاد در آن زمان 13,800 تومن بود:
18,000−4,200=13,800
میزان رانتی که نصیب این شرکتها شد حدود 248 تریلیون تومن بود:
18,000,000,000×13,800=248,400,000,000,000
اگر این رانت بین 80 میلیون جمعیت ایران تقسیم میشد به هر نفر بیش از 3 میلیون تومن میرسید:
248,400,000,000,000÷80,000,000=3,105,000

اگر این 248 تریلیون تومن صرف معیشت مردم یا تزریق به کارخانه های تولیدی مانند هپکو میشد چه اتفاقی میافتاد؟
آیا میتوانید این ارقام را تصور کنید؟

این فقط یکی از افتضاحات دولت اصلاح طلبان هست که دوستان جناح زده هنوز هم از آنها حمایت میکنند.

حالا هی جناح جناح کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
اگر برادر رییس جمهور در جناح مقابل مفسد اقتصادی بود و در دادگاه هم به اثبات میرسید و محکوم به چنین حکم سبکی میشد چه غوغایی که برپا نمیشد
اما اکنون چه؟
واقعا از بی اطلاعی این نمایندگان باید خندید یا گریست . این بابا هنوز فکر می کند شوروی هم مرز ما است و باید زبان روسی مردم شمال یاد بگیرند .. کشورهای همسایه شمالی ما آذربایجان ، ارمنستان و ترکمنستان هستند که زبان رسمی آنها آذری ، ارمنی و ترکمنی است . نمی دانم جستجو در اینترنت را بلد هستی یا نه . آنها با کمال افتخار روسی را کنار انداخته اند . من خودم آذری نیستم ولی اکر قرار باشد زبانی در آنجا اضافه بر انگلیسی و عربی آموزش داده شود آذری است البته در آنجا خیلی ها آذری را می فهمند. نمی دانم روسی از کجا درامد؟
.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
گیلان هم مرز دریای خزر است مانند روسیه از طریق دریا با هم ارتباط دارند گیلان بندر دارد شما انگار چون شنا بلد نیستید دریا رو نادیده میگیرید ولی بدونید بیشتر حمل و نقل الان از طریق دریاست
اصلاحطلبان خیلی امیدوار نباشند
مردم فهمیده اند آنها روی دیگر سکه اصولگرایان هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اصولگرایان با احمدی نژاد تمام شدند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
حالا دیدید اصولگرایان وقتی با فرهنگ غربی را قبول ندارند وقتی با زبان عربی و اقتصاد و پیشرفت غربی مشکل دارند بجای ان هیچ برنامه علمی و تجربی و عقلی وجود ندارد اکثر رفتارها و ایدهای انها گفتمان هیجانی و تز های بدون تجربه هست . ایا توانستند اقتصاد اسلامی را حتی در قم اجرا کنند . ؟ چون انجام شدنی نیست . برای انجام هر روشی باید ابزار و لازم را داشته باشد .
هوف از یادگیری زبان ارتباط با دنیا است. هزاران زبان در دنیا وجود دارد و ما نمیتوانیم بیش از یکی دو زبان یاد بگیریم. بنابراین بشر اموخت که بهتر است بجای یادگیدی زبانهای گوناگون هر فردی زبان مشترکی غیر از زبان مادری یاد بگیرد. در حال حاضر این زبان انگلیسی است. بنابراین بجای یادگیری زبان روسی بهتر است انگلیسی یاد بگیریم که هم بتوانیم با روسها ارتباط داشته باشیم و هم اگر روزی گدرمان به کشوری دیگر افتاد بتوانیم با انها هم صحبت کنیم. در ضمن چرا روسها فارسی یاد نمیگیرند؟ بهرحال از این مجلس بیشتر از این انتظاری نیست. وقتی نماینده نمیدونه که المان غربی و شرقی بیست سی سال پیش ترکیب شدند دیگر حرفی نزنیم بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
شما شاید نتوانی بیش از یک دو زبان فرا بگیری ولی لطفا حکم قطعیت صادر نکنید برای همه
به عنوان مثال استان ما (گیلان) با روسیه همجوار است چه اشکال دارد زبان روسی در این منطقه آموزش داده شود!!!!????این نماینده محترم آیا به عواقب این اظهار فضلش هم فکر کرده است ؟ که پنبه را می خواهد کنار آتش بگذارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بیجا کردی اشتباه منفی دادی
زم چقدر دروغی میگفتی اختلاس اختلاس کو اختلاس الانم که خودت اعتراف کردی دروغ بود
خانم ابتکار پس نتیجه می گیریم اصلاحطلبان کار دیگری را هم بلد هستند. تبریک عرض می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
من راضی نیستم از انتشار نظرم. چون سانسور شد. من حقیقت را راجع به اصلاحطلبان نوشتم. اصلاحطلبهای حالا همان تندروهای اول انقلاب بودند و یک کار دیگر هم کردند که در نظر من آمده بود و شما آن را سانسور کردید. تشکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
از آسانسور کمتر استفاده کن
اقای لاهوتی ......اغوش روسیه امن نیست ......اونور که خیری نمیبینید ..........تاریخ گواهی میدهد بی شرف تر ونامرد تر وخائن تر از روسهای بدذات وجود ندارد.............در کل کمونیست ها وتوده ای ها عوضی هستند............حواستون باشه با طناب پوسیده روسها به چاه نروید ...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
افکارت را کمی پالایش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
راست میگه دیگه.
اقای لاهوتی بلد نیستی حرف بزنی بلد هم نیستی حرف نزنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
باشه چسب
« انگلیسی یک زبان بین‌المللی است کسی نمی‌تواند آن را حذف کند »
که اگر میشد شماها حذف میکردید تا دیگر کسی نتواند با دنیای خارج از کشور ارتباط بر قرار کند و به متون علمی دسترسی پیدا کند.
با وجود آموزش زبان عربی از سوم ابتدایی ، آموزش زبان بین المللی و زبان علمی دنیا آنهم از کلاس هفتم به بعد و با کیفیتی فوق العاده پایین ، نمیشود گفت انحصار وجود دارد . در واقع زبان انگلیسی خوبخود در رده دوم قرار دارد .هر چند که دانش آموز بعد از گرفتن دیپلم نه دو جمله عربی که از سوم ابتدایی تا پایان دیپلم خوانده میتواند حرف بزند و نه انگلیس که شش سال میخواند.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
در سیستم آموزشی ایران از مدارس تا بالاترین مقطع دانشگاه زبان خارجی حالا انگلیسی یا هر زبان دیگری آموزش کاربردی داده نمی شود. حالا اگر کسی زبان خارجی می داند تلاش خودش و خارج از سیستم بوده.
به به اول جاسوسه اسرائیل آزاد میشود حالا هم به گیلانی ها زبان روسی میخواهند یاد بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
اولا روسی الاصل بود
دوم هم اینکه این جاسوس شما چجوری است هنوز وارد فرودگاه نشده دستگیر می کنند؟
مرز جاسوسی که باید کاری در کشور کند را شما عملا جا به جا کردی!!!!
اصلا جماعت تمامیت خواه اصولگرا هبچ انتقادی رو تحمل نمیکنه ؟ مملکت واسه اوناس نه واسه ما ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
کلا واس ماس.جماعت یه دنیا فرقه بین دیدن و شنیدن. برید از اونا بپرسید که شنیده ها رو دیدن
لطفا برای آقای لاهوتی نماینده مجلس مفهوم همجواری توضیح داده شود. ایران با روسیه همجوار نیست.
فهرست کشورهای همسایه ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کشور ایران، از شرق و جنوب شرقی با افغانستان و همین‌طور پاکستان، در شمال با ترکمنستان و آذربایجان (کشور ... آذربایجان در سمت غرب دریاچه خزر قرارگرفته‌اند) و از شمال غرب با ارمنستان و ترکیه و از غرب با عراق همسایه است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
شما خیالت راحت ما توضیح میدیم
زم یک سریال بود که پایانش خوش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
کارگردان زمزم
تهیه کننده کوکاکولا
نویسنده آلیس
روسی به چه درد می خورد ؟

مشکل بی سوادی برخی در زبان انگلیسی است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
روسی بیشتر صفات و کلمات و اسم ها به پوف و موف و دوف و سوف و خوف و چوف و گف ختم‌میشود . همان انگلیسی از همه قشنگتر و قواید بهتری دارد و هم زبان زیبایی هست بهتر از عربی هست . البته فارسی شیرین تر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
2248
خیلی بامزه بود
کلی خندیدم
ضعف تظام امورشی در یادئائن زبان انگلیسی انقدر واضح است که نیازی نیست سایر زبانها را هم اختیاری کنیم
نه برجام و نه فرا برجام. ما مولفه های قدرتمان را معامله نمیکنیم، بلکه از معامله اکراه داریم و مولفه های قدرت را به تدریج و از ناچاری از دست میدهیم
آقای ربیعی شما مشکلی ندارید به این جمع 6 قدرت ، ده کشور دیگر هم اضافه بشوند؟؟؟؟!!! شما با همین شش تا نتونستین یک قراداد درست ببندین و از پسشون بر بیاین و شروط رهبری رو لحاظ نکردین حالا بلوف میزنین که 16 تا بشن اشکالی نداره؟لابد غیر از شروط اون شش کشور حالا باید شروط کشورایی مثل عربستان و امارات و کویت رو که مردان مرد این سرزمین اونا رو با ایثار خونشون ، به خواری کشوندن رو توی مذاکرات قبول کنین ؟!! چیزی رو که توی میدون باختن رو تو مذاکرات مششع دولت شما دودستی تقدیمشون کنین؟! سرنوشت این مملکت دست آدمایی مثل شما افتاده توی این دولت؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بیخود آسمون ریسمون نباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
سرنوشت دست تو هم میدن.
زبان روسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم برای شما. من نمی دونم منظوز شما از انحصار چیه؟ لطفا به اون انحصار های اقتصادی رسیدیگی کنید به جای اینکه به فکر انحصار زبان انگلیسی باشید. اتفاقا بد نیست دانش اموزان زبان های دیگه هم یاد بگیرن اما باید اولویت اصلی زبان انگلیسی باشه. این موضوع اصلا ربطی به امریکا و انگلیس نداره. زبان انگلیسی زبان بین المللی هست. کدوم منابع درسی و علی به زبان روسی منتشر میشه؟ به جای این حرف ها بهتره به فکر محتوای اموزشی باشید (فرقی نمی کنه چه زبانی باشه، اما در مدارس هیچ زبانی نمی تونه و نباید چایگزین انگلیسی بشه). همون زبان عربی رو هم با بدترین شکل ممکن دارن اموزش می دن که دانش اموز بعد از دیپلم هیچ چیزی از اون رو یاد نگرفته. در مورد انگلیسی هم همینه متاسفانه. لطفا به فکر محتوای اموش باشید تا مجبور کردن ملت به یاد گیری زبانی که به هیچ دردی نمی خوره.
تعصب وجزم اندیشی اعضای محترم شورای نگهبان مانع اصلاح قانون اساسی و حتی تفسیر مردم سالارانه ترازهمین قانون اساسی موجود است . ودرخواست تفسیر قوانین ازشورای نگهبان باعث عصبانیت بیشترمردم است.
چه اشکالی دارد که زبان روسی را در استانهای شمالی کشور اموزش دهیم . زبان انگلیسی نباید انحصاری باشد ؟یعنی واقعا وقتی رفتار سیاسی و کنش های سیاسی برخی را رصد میکنم با خودم فکر میکنم اگر این افراد که سیاسی شدند اگر در جوامع متمدن و پیشرفته چنین سخن بگویند چه می شود. اخه وقتی میگویند زبان بین المللی یعنی نمیشود زبان بین امللی چند زبان باشد . زبان بین املی نمیشود روسی . فارسی و عربی . چینی و فرانسوی و افریقای و انگولایی .... باشد یک زیبان باید باشد .برخی چون با فرهنگ و اقتصاد عرب مشکل دارند با زبان انها هم با مشکل مواجع شدند
تجمع چند دانشجو ؟؟؟
حاجی کلا همون چند نفر تو سالن بودن، اون پشت همه صندلی ها خالی بود!
تابناک عزیز اتفاقا قابل باور ترین موضوع در خصوص اقای زم، بازداشت و دستگیری اون در عراق هست. حالا به چه دلیلی به عراق رفته و چه جوری اون رو متقاعد کردن زیاد مهم نیست (بدون شک از ماه ها قبل کارهای اطلاعاتی و امنیتی لازم برای متقاعد کردن او برای سفر به عراق انجام شده) اما در هر صورت غیر قابل باور ترین موضوع اینه که ایران اون رو تو فرانسه دستگیر کرده باشه و به داخل کشور منتقل کنه. اما در مورد عراق کلا شرایط فرق می کنه و به راحتی میشه اون رو دستگیر کرد و به داخل کشور منتقل کرد. در آخر هم لطفا این همه این ادم های کوچیک رو بزرگ نکنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
به نوعی ساخت و پاخت با اطلاعات فرانسه بوده اگر عراق هم رفته با هماهنگی فرانسه بوده. برای به دام انداختن و مبادله. یه دروغ گویی بود که کسی به حرفاش باور نمی کرد
کنایه عباس عبدی به شورای نگهبان .....چرا باید این شورا تفسیری را ارایه دهد که همه نطرات حقوق دانان تفاوت دارد . با یک نگاه به سخنان عبدی میشود نتیجه گرفت که کلا کار شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت ها و تفسیر قانون اساسی و رد یا قبول قانون مصوب مجلس ملاحطات سیاسی را هم لحاظ میکند . یعنی کار سیاسی و نظر سیاسی بر موارد حقوقی ارجحیت دارد
اتفاقا بسیار باور پذیر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
تو باور کن. همین طور فقط باور کن که خوب باور میکنیها
تو دو ماه اخیر حدود ۴۷۰ هزار نفر اماتور به امید کسب روزی حلال ؟؟ وارد بورس شدند و یکی از حرفه ای ها که رانت اطلاعاتی داشت با سود ۳ میلیاردی از بازار خارج شد ، همانطور که در ۶ ماه اول بازار ارز خیلیها رو ببچاره کرد همین سرنوشت در انتظاران بورس بازان اماتور است ، از این بورس فقط میشه با نوسان گیری ماهی گیری کرد والسلام ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
وقتی شرکتها زیان انباشته و معوقه های بانکی نجومی دارند
دلیلی برای افزایش سهام آنها ندارد مگر اینکه مصنوعی توسط عده ای سودجو باشد..
1 - آموزش زبان روسی فقط در بلوک شرق بود که سی سال پیش به رحمت خدا رفت.
2 - کاربرد زبان روسی کجاهاست.
باز هم گلی به جمال تابناک که اجازه می ده گوشه ای از حرف دل مردم به گوش حضرات برسه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
حضرات حداکثر دو سال بعد از انقلاب این موضوعاتی که ما مردم مطرح می کنیم می دانستند حالا هم اصلا برایشان مهم نیست.
بازار طلا وارد رکود سنگین و کمر شکنی شده ، با ادامه این روند بسیاری از طلا فروشان باید تعطیل کنند بخصوص با این مالیاتی که دولت مبگیره ؟ بخاطر اظهارات نپخته کشتی ارای مبنی بر نخریدن طلا توسط مردم طلای کشور گرمی ۱۲ هرار تومان حباب منفی داره و قاچاق به ترکیه میشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
طلافروشها سالهاست که دارن سر مردم رو کلاه میزارن
خانم افشار شما دیگه از آب گل آلود ماهی نگیرید قضیه همسر ثابق شما در دادگاه به اثبات رسید ومحکوم شد و ربطی به این شخص ندارد
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
سابق صحیحه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
خانم افشار گفتن میروند از جای دیگر ماهی تهیه کنند.
مثلا چارراه اسلامبول یا سرچشمه
اونجا ماهی سفیدم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
به هرحال از رانت استفاده کرده ودرعرضه وواردات خیلی از داروها انحصار ایجاد فرموده سود سرشارش رو هم خرج این بانو نموده باید هم ازش دفاع کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
وقتی تاریخ رو بخونید تموم فسادهایی که به خاندان پهلوی نسبت می دادن رو الان ضدانقلاب به ناحق به جمهوری اسلامی نسبت میده به این امید که بتونن انقلاب دیگه ای درست کنند نمونش واردات مواد غذایی فاسد که اتهام همیشگی شاهزادگان پهلوی بوده
خاتمی طرحی به مجلس اصولگرا داده بود که اختیارات رییس جمهور در اجرای قانون اساسی بیشتر شود اما در انموقع همان اختیارات فعلی هم داشتند کمتر میکردند . بنابراین دولت خاتمی سریع لایحه را از مجلس پس گرفت . خوب یادم هست
جناب فریدون شما بجای بیانیه دادن برو پسر خوبی باش تو زندان تا مثل رحیمی و مرتضوی بعد از یه سال برگردی به اغوش خانواده
از منطق بعضی از نماینده های مجلس تعجب میکنم.اقای لاهوتی به درد مردم برسید نه اینکه با ایده های عجیب و غریب وضع را پیچیده تر کنید.
اقای لاهوتی برداشت بد نشد بلکه ماهیت قضیه بد است
قضیه یعنی سلطه فرهنگی سیاسی روس در ایران است !!!
زبان روسی از نظر جایگاه ششمین زبان است پس چرا نگفتید زبان آلمانی یا فرانسه ....زبان دوم باشد

مواظب باشید روسها نرم نرمک نفوذ می کند آ !!!!!!!!!
شما چرا ؟
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
یا نمیدونی نفوذ چیه یا نمیدونی نرم نرمک یا خوابی عمو
کجای روسیه با گیلان همجواراست بهتر نیست ترکی یاد بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
همان زبان محلی شمال را پاس بدارید و زبان فارسی را زنده نگهدارید . اگر روس ها و مسافران روس خواستند به شمال مسافرت کنند زبان فارسی را یاد بگیرند چرا مردم باید زبان بیگانه را یاد بگیرندیعنی که چه چنین طرحی را میدهد
زبان روسی در خود روسیه فقط به زور صحبت می شود و هیچ فایده ای ندارد! زبان های بین المللی تر هم هستند که نیاز به آموزش دلبخواهی آنها هست.
یکی بگه انرژی هسته ای به چه درد ما میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
کیک زرد داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
انقدر زیاده انقدر فوایدش زیاده که قابل شمردن نیست اما اگه واقعا غیرمغرضانه و صادقانه میپرسی برو تو ویکی پدیا همش هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
این کیک زرد رو میشه با شیر خورد؟
مفسر کبیر
| Germany |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
باهاش بمب صلح آمیز میسازند
در کنارش چند تا نیروگاه هم میسازن که زیاد مهم نیست
زبانهای فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، اردو، هندی، ترکی استانبولی، آذری، و ارمنی را در کنار زبان انگلیسی و به صورت اختیاری و انتخابی قرار دهید. این کار باعث می‌شود با کشورهای منطقه و دنیا بهترین روابط را بسازیم.
جناب روحانی یهترین فدا کاری در حق ملت ، عذر خواهی و استعفاس ، از روزی که بازار ارز کننرل ان را از شما گرفتتد ، ارام شد به طوی که بعد از سقوط پهپاد امریگا د‌لار سقوط کرد ،

که
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
روحانی امروز گفت . اگر چهل جدل و بحث بین مسولین و سیاسیون و روحانیون بین همدیگر جواب نداده بهترین راه حل همپرسی هست . سخنان تکراری بدون نتیجه خسته کننده هست . حق با روحانی هست
از پالرمو چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
از دستور کار خارج شد و دیگر به قانون تبدبل نمیشود . چون با ارمانهای مسولین مطابقت ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
۲۲:۵۲
قضیه اینجاست که دوستان شما اطلاعات کشور رو می
خوان حراج کنن
مفسر کبیر
| Germany |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
تصوریب نخواهد شد این لایحه
آرمان امام (ره)نه شرقی نه غربی است ولی آقای لاهوتی مثل اینکه به طرف شرق می رویم!
آقای لاهوتی فردا هم می گویید چه ایرادی دارد چون با روسیه همسایه هستیم گیلان ضمیمه روسیه شود
ظاهرش زبان روسی است ولی عقبه اش ۰۰۰ به چیز دیگری است
نماینده محترم گیلان مواظب اظهارات خود باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
خیلی وقته در دامان شرق افتاده ایم و شما اطلاع نداری !!!!!!!
اینها چه فکری دارند؟؟ زبان انگلیسی یک زبان بین المللی آکادمیک و علمی است و زبان پیش فرض اکثر دستگاهها و سیستم ها همین زبان انگلیسی است. روسی و چینی و اسپانیایی به چه دردی می خورد؟؟ کسی دوست دارد شخصا در آموزشگاه تحصیل کند و این زبان ها را یاد بگیرد.
من الان ۵۰ سال دارم . از زمان دبیرستانی بودن من خواندن یک زبان خارجی به اختیار بود . ولی ایا اموزش پرورش در هر شهر یک متخصص زبان فرانسه یا روسی یا ... استخدام کرده؟ چرا روسی اصلا چینی . ولی موضوع این است که کوکورانه و بی منطق و خنده دار در مقابل انگلیسی زبان اول دنیا از نظر نگارش و نظم گرامر موضع گرفته و در حال رفع سوء اثر خود در این تصمیم هستند . زبانهای غیر لاتین مثل عربی و فارسی به دلیل وابسته به ِاعراب بودن و راست به چپ نویسی کلا مشکل در کامپیوتر دارند . همین کامنتهایی که می نویسیم در همین جا گاهی قاطی شده و چپه می نویسند . واقعا متاسفم برای شما نمایندگان . باید انچنان زبان انگلیسی را یاد بگیریم که در مقابلشان با لطایف مفهومی و رسانه ایی فارسی طوفان علمی، رسانه ایی، تجاری، منطقی و ... ب پا کنیم ... بعد از این همه سال ملتهای دنیا فقط لطایف عمر خیام را چشیده اند و کو تا فردوسی ، حافظ، و ب خصوص مولانا و ... به مدد زبان یادگیری تمام طلح و صفای ایران و تمدن ایرانی ایران قابل عرضه است . غیر این فکر کننده ها با تمدن ایرانی مغرض هستند ...بغضتان قابل درک است ...
پاسخ ها
کوروش
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مهران . متاسفانه در این چند سال یک ایده و تفکر و گفتمانی در حال شکل گیری هست که دعدعه انها فقط تقابل با دستاورد غربی هست از انطرف یک جواریی خودشان فارسی حرف میزنندولی با بزرگان زبان فارسی مشکل دارند . . مفاخر زبان فارسی در ایران چقدر داریم . چرا نمیگویند کنگره زبان فارسی برای فردوسی کجا پرپا شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
مهران و کوروش
کاملا موافقم
معران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
کاملا درست و قابل درک است این فرمایش شما و بغض مغرضان
نه به کالای روسی . نه به سیاست روسی . نه به زبان روسی . تقابل با اندیشه و اقتصاد غرب باعث نمیشود که کشور ایران دو دستی تحویل شرق شود . ایران و این قوم اریایی خودش هم فرهنگ غنئ اریایی دارد و هم زبان . بیاییم زبان پارسی را پاس بداریم
آقایی که بی ادبانه یک پزشک فرهیخته مملکت را یک بچه متولد 72 خطاب میکند. خدمتش عرض کنم موقعی که تو و امثال تو زیر لحاف گرم تا لنگه ظهر میخسبیدی اون پزشک مخترم تا پاسی از شب را شب بیداری میکرد و به فکر آینده خودش بود تا مثل تو و امثال تو عقب مونده و عقده ای نشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
همشون سهمیه ای و بچه پولدار دراومدن امسال! محض اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
نه همه خواب بودن تو فقط بیدار بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بی‌‌فرهنگ کمی ادب داشته باش
اگر با فرابرجام مشکل اقتصاد کشور فقر ، فساد ، سو مدیریت ، و... رفع می شود یا حداقل تعدیل می شود در مذاکره درنگ نکنید بنیان خانواده ها به لحاظ فقر مادی و فرهنگی در حال از هم گسیختگی است شاید دیگر رغبتی برای مردم برای شرکت در انتخابات باقی نماند که این فاجعه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بنا بر نظر علما انرژی هسته ای مهمتر است
تابی جان این نظر مرا حذف نکن . من بشدت با نظر لاهوتی مشکل دارم و بشدت نطر ایشان را رد میکنم . لاهوتی هنوز نمیداند که مردم شبه جزیره کریمه اوکراین فقط به دلیل روس زبان بودن با جنگ داخلی از اوکراین جدا شد . لاهوتی اصلا سیاست را نمیداند . چرا بهانه به دست روسیه میدهید . از انطرف دریای خزر را به اقمار خودش تقسیم کرد و حالا به بهانه روس زبان بودن شمال ایران نفوذ کند . چرا چرا برخی اینقدر درک سیاسی ندارند ؟
خود امریکا و اروپا دارن زبان دوم چینی یاد میگیرن روسی کجا بدرد میخوره؟
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
لبنان چه بدرد می خوره یا ونزوئلا؟ روسیه هر دو را داره. پانی مایش ش؟
دیشب در بسته خبری دو نظر دادم و دو تا پاسخ. ولی متاسفانه به دلایلی نا معلوم دیگر نتوانستم تابناک را جستجو کنم . ولی دیگر سایت های داخل و خارج از کشور باز نمیشد . امروز از کسی پرسش کردم‌که علت چیست که در جواب گفت که خود سایت وقتی کاربری بیش از ۵ بار نطر دهی کند مکانیزم سایت طوری تعریف شده کاربر واقعی را ربات فرض میکند و کلا ارتباط با سایت مورد نطر را تا ۲۴ ساعت میبندد . ایا سایت شما چنین موردی مجهز شده است یا خود سرور اصلی یعنی گوگل کاربرانی که داخل ایران جستجو میکنند و همزمان چند سایت خارجی را میبینند این اتفاق میفتد . کاربران نطری یا راهنمایی ندارند ؟
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
تابناک حتما این موضوع را بررسی و پیگیری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
از خدا بی‌خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
مخالف حکومت های فامیلی و موافق انتخاب اصلح هستم. جریان انتشار مستندات علمی غیر واقعی ایشان به کجا انجامید؟
اصلا چه اشکالی دارد روبل هم واحد پول ایران شود!!!!!!!!
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Germany |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
اسمش هم قشنگ است
از دلار هم قوی تر است
امریکا هم از هم میپاشد
این نماینده در دوره جنگ سرد جا مانده.گیلان با آذربایجان هم مرز است نه باروسیه
آقای ناشناس 2001بی سواد
مرز یا خشکی است یا آبی است روسیه همسایه آبی ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
باسواد پس ما از طریق دریای آزاد با آمریکا ژاپن عربستان سعودی فیلیپین و نروژ هم همسایه هستیم .
جناب خواب تشریف دارید آن 24 میلیونی که به روحانی رای دادند 90 درصدشان به اشتباه خود پی بردند و دعا میکنند زودتر ازش خلاص شوند
زم دستگیر شد دیگه همه مشکلات مردم حل میشه مردم منتظر باشند فعلا
زم باید آزاد بشه و برگرده فرانسه .
شاید با دانستن زبان روسی یه پرتقال صادر کرد ترک های استپ های میانه و قفقاز دندان پرتقال خوری ندارند بعدش هم خیلی گدا تشیف دارند مخصوصا ترکمنستان
استپ های آسیای میانه و مردمانی بشدت فقیر براهمین ده میلیون دلار مبادلات بازرگانی نیست
شاید روسیه میخواد خطه شمال را از ایران جدا و به نفع خودش مصادره کنه!
بنده آمدم روی اخبار شفاف تابناک صحه گذاشته و بروم
ضمنا کامنت ها مغرضانه بود
نفت خلیج فارس بهترین فرصت زندگی در ایرانه حالا داقعا اهالی خراسان که ته صنعت دارند نه رود خانه دایمی اینا چه جوری شکم شون را سیر می کردن الله اعلم
نماينده گيلان تدريس زبان روسى را به زبان گيلكى و تالشى ترجيح ميدهد
آقای نماینده نمی توانید زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است ومنابع علمی، آموزشی وحتی تربیتی ، سیاسی و...به آن زبان نگاشته شده است را خذف کنید. استلال شما بر انحصاری نبودن منطقی نیست چون اگردراستانی زبان ئهای دیگری آموخته شودآیامثلادر یک کلاس درس دانشگاه شریف یا هردانشگاه دیگری به چندین زبان خارجی صحبت خواهدشد؟ آیا منابع علمی بخصوصی به چندین زبان خارجی ترجمه شده است؟ فکرکردن بهتراست.!!!!
جلوی انتشار آزاد اطلاعات و اخبار را نمی‌توانید بگیرید.
فراااااااااابرجام؟؟؟!!!

فعلا که فروبرجام شده ایم...
سلام من فکر میکنم روش تدریس در وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم جوابگوی نیازهای امروزی نیست. ما شش سال در دبیرستان زبان انگلیسی میخونیم اما از گفتن دو جمله عاجزیم. مشکل اینجاست. حالا بجای انگلیسی آلمانی هم درس داده بشه تفاوتی نمیکنه چون خروجی قابل استفاده‌ای نداره. هیچکس نمیخواد پایه مشکلات رو ببینه برای اینکه راه حلی براش نداره بهمین خاطر هی از این شاخه به اون شاخه میپره تا استفاده ابزاری و انتخاباتی کنه و چهار صبا نون بخوره.
هر کسی با هر استدلالی می گوید تدریس زبان انگلیسی حذف شود نه فهم علمی ، سیاسی و نع فهم های دیگر دارد .
پاسخ اون کسی که می گه چون از طریق دریا با روسیه ارتباط داریم پس هم مم مرز هستیم . اگر این طور است ما از طریق آبهای آزاد با آمریکا و ژاپن و انگلیس هم هم مرزیم . افتاد؟
به نظر شما نمایندگان مطرح کننده حذف درس انگلیسی تا کنون یک کار تحقیقی علمی در حد کارشناسی ارشد داشته اند؟
دانشگاه مریلند از دانشگاههای شیطان بزرگ است و آمار واقعی منتشر نمی کند. ضمنا آنان که از علم آمار آگاهند میدانند تا شرکت کنندگان انتخابی در نظرسنجی نماینده آماری مردم نباشند نظراتشان قابل نتیجه گیری نیست.
با سلام خدمت عزیزان سایت تابناک. خواهش میکنم امثال روح الله زم و علی ناجوانمردی را اینقدر بزرگ نکنید..این زم که با دروغ و کلک یه مدتی جوانان مملکت را سر گار گذاشت و به جان هم انداخت. و گزارش هایی موزیانه که تجزیه و نفاق را داشت میداد و از طرفی ان یکی علی جوانمردی که وابستگیش به امریکا و اسراییل را خودش با افتخار میگوید و متاسفانه ابروی کرد های غیور و وطن پرست ما را میبرد و از تجزیه طلبان است .انقدر اینها حقیرند که والله اخبار دستگیریشان هم ارزش ندارد.
سلام از نظر اقایون ملت یعنی فقط جناح محترم راست بقیه کی باشند اکر هستند سند رو کنن تاز اکر به دل خواه انها رای ندادند نا دانند چون انا باید حاکم باشند نمی دانم به خد ااعتقاد دارند اکر دارند از روز جزا بترسند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی