بازدید 5541
۱

قطع همکاری دانشگاه پیام نور با برخی اساتید مدعو

کد خبر: ۹۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 16 October 2019

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به ارزیابی اساتید دانشگاه پیام نور گفت: اساتید مدعوی که در ارزیابی ها کارایی لازم را کسب نکنند برای ترم های بعدی دعوت به کار نمی شوند.

به گزارش مهر، مرتضی محسنی با اشاره به ارزیابی اساتید دانشگاه پیام نور گفت: اساتید دانشگاه پیام نور به صورت مستمر توسط دانشجویان، اساتید همکار و گروه های آموزشی ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: پایان هر ترم دانشجویان موظف هستند، با مراجعه به سامانه گلستان (سامانه آموزشی دانشجویان) فرم های ارزیابی اساتید را تکمیل کرده و ارسال کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشگاه پیام نور علاوه بر دانشجویان از طریق گروه‌های آموزشی و اساتید همکار، اعضای هیئت علمی را ارزیابی می کند.

وی افزود: اگر اساتیدی براساس ارزیابی های به عمل آمده فاقد شاخص ها و کارایی لازم باشد، در صورتی که عضو مدعو دانشگاه بوده و ارتباط استخدامی با دانشگاه نداشته باشند برای ترم های بعدی دعوت نشده و از سیستم دانشگاه پیام نور حذف می شود.

وی ادامه داد: اگر اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه باشند به آنها تذکر داده و اگر وضعیت موجود را اصلاح نکنند در ارتقا آنها تاثیر داشته و با مشکل مواجه خواهند داشت.

به گزارش مهر، دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی بوده و ۴۳۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه ۵۰۰ مرکز و واحد در داخل کشور و ۴۰ نمایندگی در سراسر جهان دارد. همچنین ۴ هزار عضو هیئت علمی در این دانشگاه به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت هستند و ۲۰ هزار عضو هیئت علمی مدعو در هر ترم به اساتید این دانشگاه اضافه می شود. همچنین ۱۰ هزار کارمند در این دانشگاه فعالیت می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به معنی دیگر به هر طریقی از قبیل ارفاق نمره و پذیرش غیبت و کم کردن سرفصل های درسی و ... رضایت دانشجو کسب کنید تا در ترم بعدی از شما دعوت شود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر