بازدید 5448

چند زائر در پیاده روی اربعین فوت شده اند

۴۹ زائر درعراق فوت شده‌اند که ۲۹ نفرازاین تعداد در حوادث رانندگی فوت کرده‌اند. ۵۱ زائر در بیمارستان‌های عراق بستری هستند.۲۱۸ زائر به بیمارستان‌های ایران منتقل شده‌اند و در داخل کشورهم حوادثی داشته‌ایم و از زائران می‌خواهیم احتیاط کافی را داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 13 October 2019
رئیس ستاد مرکزی اربعین از زائرانی که به کربلا و نجف رفته‌اند خواست که زودتر بازگردند.

به گزارش ایسنا حسین ذوالفقاری با بیان اینکه «از اول محرم ۳ میلیون زائر به عراق رفته‌اند که یک میلیون نفر به کشور بازگشته‌اند و در حال حاضر ۲ میلیون نفر درعراق هستند» گفت: درنجف وکربلا با ازدحام جمعیتی که وجود دارد شرایط خیلی عادی نیست، بنابراین زائرانی که به کربلا و نجف رفته‌اند، زودتر بازگردند. زائرانی هم که در مسیرهستند، حتماً از شرایط کربلا و نجف اطلاع کسب کنند.

وی ادامه داد: ۴۹ زائر درعراق فوت شده‌اند که ۲۹ نفرازاین تعداد در حوادث رانندگی فوت کرده‌اند. ۵۱ زائر در بیمارستان‌های عراق بستری هستند.۲۱۸ زائر به بیمارستان‌های ایران منتقل شده‌اند و در داخل کشورهم حوادثی داشته‌ایم و از زائران می‌خواهیم احتیاط کافی را داشته باشند.
 
ذوالفقاری گفت: در حال تلاش هستیم تا آب به اندازه کافی در مرز‌ها دپو کنیم تا زائران در بازگشت با مشکل کمبود آب مواجه نشوند. تمام امکانات حمل و نقل را هم بسیج کرده‌ایم. برای شرایط اضطراری هم هزار کامیون در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم به این کامیون‌ها نیازی نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی