بازدید 22880
هزار و هشتصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اتهام افساد فی‌الارض از فعالان محیط ‌زیست برداشته شد/سردار نقدی چقدر حقوق می‌گیرد؟ /شکایت خانواده کاووس سیدامامی از صداوسیما رد شد/می‌خواهند داورزنی را به عنوان رئیس والیبال انتخاب کنند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پشت‌پرده امتیاز تحصیلی‌ خاص در دانشگاه آزاد از زبان عضو کمیسیون بهداشت /شکایت علی مطهری از دادستان سابق مشهد رد شد/ صحبتی درباره محرمانه بودن اموال نمایندگان مطرح نشده است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 13 October 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

قاضی‌زاده هاشمی: می‌خواهند داورزنی را به عنوان رئیس والیبال انتخاب کنند
قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی که در انتخابات فدراسیون والیبال ایجاد شده قانونی نبوده و قابل اعتراض است، گفت: اینکه اگر می‌خواهند داورزنی را از معاونت وزارت ورزش جابجا کنند و حتماً یک فدراسیون برایش هماهنگ کنند تا در آنجا همچنان سرکار باشد، از نظر عمومی و مدیریتی قابل پذیرش نیست. این شرایط موجب اعتراض بدنه جامعه والیبال هم بوده است. برخی از اهالی والیبال نسبت به چنین شرایطی معترض هستند و اعتقاد دارند که انتخابات در محیطی عادلانه برگزار نخواهد شد، چون فردی که صلاحیت می‌دهد خودش کاندیداست و  می‌خواهد مجمع را اداره کند. وی با اشاره به انتخابات فدراسیون والیبال، حاشیه‌های ثبت‌نام داورزنی در این انتخابات و ورود کمیسیون اصل 90 به این پرونده اظهار داشت: برخی نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال با من هم جلساتی داشتند. آنها نسبت به عملکرد وزارت ورزش معترض بودند. اتفاقاتی که در این مدت رخ داده، چندان خوشایند برخی‌ها نیست. به عنوان مثال داورزنی خودش تصمیم گرفته در انتخابات حضور داشته باشد. داورزنی خودش برگزار کننده، نظارت کننده، صلاحیت دهنده و کاندیداست که با این فرآیند قطعاً خودش هم انتخاب خواهد شد.

عربستان را تحریک و تحقیر نکنیم
محمد مسجدجامعی سفیر اسبق مراکش و واتیکان درباره مذاکرات احتمالی میان ایران و عربستان گفت: عربستان اصرار زیاد ما برای گفتگو را به معنی تهدید تلقی می کند. آنچه حقیقت دارد و آینده را رقم خواهد زد، جبر جغرافیایی منطقه و واقعیت‌های سخت کنونی و مشکلات درونی شورای همکاری خلیج‌فارس و مسائل دیگر است، حقیقتی که در نهایت آنها را مجبور خواهد کرد که به سوی ایران بیایند. چندی پیش وزیر خارجه دوم امارات، اَنور قَرقاش، به صراحت گفت که کشورش مایل است رابطه جدیدی با ایران داشته باشد. در واقع گرایش به سوی ایران نشانه فرو ریختن توهمات پیشین و نمودار شدن واقعیت‌هاست، واقعیت‌هایی که چنین چرخشی را ایجاب و الزام می‌کند. کسی که آنها را از درون بشناسد، به خوبی می‌فهمد که چنین تغییر رویه‌ای واقعاً برای آنها سخت است؛ هم برای هیأت حاکمه سخت است و هم برای نخبگانی که به خاندان سلطنتی و مراکز قدرت نزدیکند.

سردار نقدی چقدر حقوق می‌گیرد؟
سردار نقدی: من حدود هفت و خرده‌ای حقوقم است. البته بهتر است این را چاپ نکنید. این حقوقی که من می‌گیرم حقوق متعارفی است که دولت مصوب قانونی کرده است. هیچ چیزی هم اضافه نمی‌گیرم. نه حق مأموریت می‌گیرم، نه اضافه کار. همان چیزی است که مجلس مصوب کرده است. حقوقی که الان می‌گیرم از سرم هم زیاد است. البته حقوقم یکی دو تومان بیشتر از این بود. به خاطر جایگاه فرماندهی آنچه روی فیش می‌آمد یک ضریبی می‌خورد و بیشتر می‌شد، ولی نامه زدم به فرماندهی ستاد کل و خواستم به خاطر شرایطی که کشور دارد و مشکلات اقتصادی که مردم دارند آن ضریب را حذف کنند. البته بهتر است این‌ها را چاپ نکنید.

در تصمیمات اقتصادی باید از ژنرال ها کمک بخواهیم
حسن عابدی جعفری، وزیر بازرگانی دوران جنگ گفت: برای تصمیمات کلان اقتصادی در دوران تحریم حتماً باید از ژنرال‌های اقتصادی استفاده کنیم تا بعداً با مخالفت سربازان اقتصادی کشور با مصوبات اتاق جنگ مواجه نشویم. در کشورهای که وضعیت آن‌ها خوب است، یکی از دلایل خوب بودن وضعشان وجود زیرساخت قانون‌گرایی در کشور است. یکی از گرفتاری‌های بزرگ ما در حوزه بازرگانی این است که قانون و آیین‌نامه الی ماشاءالله داریم اما شما پاسخ بدهید این‌ها همه اجرا می‌شوند.

آقاسی، وکیل دادگستری: اتهام افساد فی‌الارض از فعالان محیط‌ زیست برداشته شد
محمدحسین آقاسی، وکیل دادگستری در گفت‌وگو با ایرنا گفت: چهار نفر از فعالان محیط زیست بازداشتی، اتهام افساد فی‌الارض داشتند، که این اتهام از آنها برداشته شده است. البته سایر اتهام‌ها هنوز به قوت خود باقی است. وی ادامه داد: روز گذشته دادگاه آقای مراد طاهباز برگزار شد و در روزهای آینده دادگاه دیگر متهمان برگزار خواهد شد. آقاسی که پیش‌تر وکالت سام رجبی یکی از فعالان محیط زیستی بازداشتی را بر عهده داشت، خاطرنشان کرد: وکالت این متهمان را وکلای تسخیری و یا وکیلانی که مشمول تبصره ماده ۴۸ می‌شوند، بر عهده دارند.

استقلال اجازه افشا متن دادگاه CAS را نداد!
دادگاه بین‌المللی عالی ورزش (CAS) چند روز قبل سرانجام به شکایت مطروحه توسط باشگاه استقلال پیرامون حکم صادره توسط فدراسیون فوتبال مبنی بر برنده شدن پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ پاسخ داد و با وارد ندانستن این شکوائیه، حکم صادره توسط مرجع ایرانی را تأیید کرد. براساس اعلام یکی از مسئولان دادگاه CAS، این نهاد می‌خواست طبق رویه مرسوم، تصویر رأی صادره به همراه تمام جزئیات را روی سایت CAS بگذارد، اما این کار نیازمند کسب مجوز از هر دو طرف درگیر بود. به همین خاطر با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تماس گرفته شد تا نظرشان در این رابطه پرسیده شود، ولی مدیران استقلال (براساس اعلام دادگاه فوق) اجازه انتشار متن حکم صادره را ندادند و چون یکی از طرفین دعوا زیر بار نرفت، انتشار آن عملاً منتفی شد!/خبر ورزشی

مدیرمسئول روزنامه جوان: کاری که در حق ستار بهشتی شد، خیانت بود
عبدالله گنجی در گفت‌وگو با «ایرنا» باتشریح مواضع روزنامه جوان به ماجرای قتل ستار بهشتی در بازداشتگاه اشاره می کند و می گوید: کاری که در حق ستار بهشتی انجام گرفته خیانت بوده است و باید با آن برخورد و نتیجه به مردم اعلام شود. برخی که باعث فوت او شده اند باید به دادگاه می رفتند. این که آدمی برود زندان این جوری با او برخورد شود به نام جمهوری اسلامی خیلی بد است. مدیرمسوول روزنامه جوان می افزاید: خیلی پلشتی در حاکمیت است اما اصولگراها نسبت به آنها موضع نمی گیرند. وقتی ستار بهشتی کشته می شود اصلاح طلب ها می روند با مادرش عکس می گیرند ولی اصولگراها هیچی نمی گویند. فرض اصولگراها این است که پلیس یک اشتباهی کرده و حالا فرد خاطی را به دادگاه می برند و محاکمه می شود.

صحبتی درباره محرمانه بودن اموال نمایندگان مطرح نشده است
روز گذشته اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مدعی شد، رئیس مجلس خواستار کدگذاری و رمزگذاری اطلاعات مالی نمایندگان مجلس شده است؛ ادعایی که به سرعت از سوی روابط عمومی مجلس رد شد. بهروز نعمتی از اعضای هیأت رئیسه مجلس در این رابطه گفت: چنین خبری نمی‌تواند صحت داشته باشد. روز گذشته، اعضای هیأت رئیسه با محمدرضا شهریاری سرپرست روابط عمومی قوه قضائیه درباره استقرار سامانه ثبت اموال در مجلس جلسه‌ای داشتند که در خصوص چند و چون این شیوه موضوعاتی مطرح شد البته در این جلسه آقای عباسی حضور نداشتند اما به هیچ‌عنوان صحبتی درباره محرمانه ماندن جزئیات اموال نمایندگان مطرح نشد. اگر آقای لاریجانی چنین نظری داشته باشد طبیعی است که این نظر باید در جلسه دیروز هم مطرح می‌شد که چنین بحثی اصلا وجود نداشت.

شکایت خانواده کاووس سیدامامی از صداوسیما رد شد
پیام درفشان وکیل خانواده کاووس سیدامامی یکی از متهمان پرونده معروف به فعالان محیط زیستی که بهمن سال ۹۶ بنابر اعلام مسئولان قضایی در زندان اوین خودکشی کرد، با اعلام این خبر به ایرنا گفت: به دنبال پخش مستندی با نام «منطقه ممنوعه» از صداوسیما درباره کاووس سیدامامی، فرزندان او به عنوان اولیای دم، از رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیاسی این سازمان، مدیر شبکه دوم سیما، تهیه‌کننده و مسئول سازمانی برنامه ۲۰:۳۰ و تهیه‌کننده و عوامل تولید و آمر تهیه برنامه «منطقه ممنوعه» شکایتی را در دادسرای فرهنگ و رسانه دایر بر توهین، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، افترا و اقدام علیه امنیت ملی مطرح کردند. این وکیل دادگستری افزود: به تازگی و پس از گذشت بیش از یک سال از طرح این شکایت، بازپرس شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه، شکایت مطروحه را نپذیرفته و اقدام به صدور قرار منع تعقیب کرده است. درفشان گفت: بازپرس پرونده با استناد به لوایح دفاعی صداوسیما در قرار صادره عنوان کرده که «برنامه منطقه ممنوعه عیناً همان محتوایی است که از سوی نهادهای ذی‌ربط امنیتی به سازمان صدا و سیما ارسال و بدون دخل و تصرف برای مردم اطلاع رسانی شده و این سازمان نه تنها مجاز بلکه مکلف به پخش برنامه بوده است.»

اظهارات وکیل مدافع حسین فریدون درباره پرونده موکلش
وکیل مدافع حسین فریدون گفت: حکم پرونده آقای فریدون در دادگاه تجدید نظر قطعی شده و تشریفات قانونی جهت اجرای حکم در حال انجام است. معتقدم که موکل من بی گناه است و ایرادات بسیار جدی هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ ماهوی به آرای صادره وارد است. یک ریال مستقیم یا غیرمستقیم به حساب آقای فریدون وارد نشده و یک ریال آقای فریدون در این پرونده از بانک پولی دریافت نکرده است./ایسنا

شکایت علی مطهری از دادستان سابق مشهد رد شد
مصطفی ترک همدانی با اعلام این خبر گفت: حدود دو سال پیش به دلیل اقدام دادستان قدیم مشهد مبنی بر همایشی که قرار بود علی مطهری در مشهد در آن سخنرانی کند، شکایتی را در دادستان فرهنگ و رسانه مطرح کردیم که بیژن قاسم زاده بازپرس وقت شعبه دوم این دادسرا با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده را در صلاحیت دادسرای ویژه روحانیت دانست. این وکیل دادگستری افزود: پرونده با عنوان اتهامی سلب آزادی‌های مصرح در قانون اساسی و صدور دستور خلاف قانون در دادسرای ویژه روحانیت مطرح شد که در نهایت این دادسرا اخیرا با رد شکایت موکل برای دادستان سابق مشهد قرارداد منع تعقیب صادر کرده است. ترک همدانی که وکالت هنگامه شهیدی را نیز برعهده دارد، افزود: چند سال پیش حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات از خانم شهیدی تحت عناوین منافعی عفت یاد کرده بود که در این ارتباط شکایتی تحت عنوان قذف و توهین مطرح کردیم که در این ارتباط دادستان ویژه روحانیت رأی به منع تعقیب متهم داده است.

پشت‌پرده امتیاز تحصیلی‌خاص در دانشگاه آزاد از زبان عضو کمیسیون بهداشت
بهروز بنیادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: هم‌اکنون قوه قضاییه و نهادهای اطلاعاتی به مسأله ورود کرده‌اند و از طرفی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در حال تهیه گزارشی به این منظور است و امیدواریم پرونده سریع‌تر تعیین‌تکلیف شده و نتایج آن به اطلاع افکار عمومی برسد تا از تکرار این اتفاقات جلوگیری شود. اتفاقی که افتاده این است که آقای محسن نفر در مهرماه 96 در آن نامه به آقای فرهاد رهبر، خواهان ارایه تسهیلاتی بود که برای فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شود. آقای نفر بر این اساس، پیشنهاد می‌کنند که کلیه فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد که در رشته همتراز پذیرش شده‌اند، بتوانند در همان مقطع، بنا بر انتخاب خودشان تغییر رشته بدهند. به این ترتیب که مثلا فرزند یک عضو خاص از هیات علمی دانشگاه آزاد بتواند بنا بر انتخابی که دارد در حالی که به‌ طور مثال در رشته دامپزشکی پذیرش شده است، با تغییر رشته در رشته پزشکی به تحصیل بپردازد. /اعتماد

آمار ما در سرقت نگران کننده است
حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: جلوگیری از بازداشت‌های غیر ضروری و مدیریت صحیح در صدور قرارها سیاست راهبردی قوه‌قضاییه است. برای ما پذیرفته نیست، حتی یک مورد بازداشت فوری که ضرورت ندارد و به موجب قانون الزامی نیست، اتفاق بیفتد. اهتمام لازم برای ایجاد و تأمین امنیت همه‌جانبه مردم در حوزه‌های مختلف از جمله برخورد جدی با سرقت را باید داشته باشیم. امروز آمار ما در سرقت نگران‌کننده بوده و نباید چنین آماری را داشته باشیم. دلایل روشن است، بخشی که مربوط به دستگاه قضایی بوده، نباید در برخورد با مسأله سرقت و سارقین کوتاه آمد. آن‌ها امنیت مردم را مورد هدف قرار دادند و مردم در خیابان امنیت ندارند، سرقت از مغازه و منزل که به جای خود. امروز شاهدیم در خیابان در ملأعام سارقین به خود اجازه می‌دهند این گونه امنیت مردم را آماج قرار دهند. در آیین‌نامه و بخشنامه عفو تأکید داریم که سارقین نباید مورد توجه و مشمول عفو قرار گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۹۸
مسئولین مرتب می گویند" باید" " نباید"!!
خوب این باید ونبایدها را چه کسی باید بانجام رساند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
مردم باید نباید را انجام دهند، نه مسئولان
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
باید و نباید ها را سازمان ملل باید تعیین کند . چون نکرد ترکیه امشب با اف ۱۶ و زمین هوا از یک طرف و در طرف دیگر داعشی ها بخاطر خونخواهی از کردها امشب حمله وسیعی را انجام داده اند و شهرها و روستای کرد نشین سوریه با چنگ و دندان در حال نبرد در دو جبه ترک و داعش هستند . . اگر اسد کاری نکند نمیتواند مالکیت کرد نشین را داشته باشد هیچ کشوری مردمش را اماج بمب و موشک بیگانه قرار نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خب معلومه مردم دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
سرکار ، عمه خانم بنده ، قرار است تا همه کارهای مهم کشور را به انجام برسانند @!؟؟
معلوم نیست چقدر ثروت جمع کرده اند که می خواهند آنها را رمزگذاری کنند وگرنه یک کارمند دولت یا نماینده که نباید بیشتر از یک خانه و ماشین و مقداری وسایل زندگی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
ساده نگاه نکن...این اطلاعات فقط در داخل که نمی ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
ناشناس: 22:33-1398/07/21
همین پیچیده نگاه کردن ها وضع مملکت را داغون کرده
بیایید یکبار برای همیشه شفافیت را سرلوحه قرار دهیم
با یکسری توجیهات مسخره و عناوینی مثل اینکه مصلحت نیست، مردم بدبخت شدن و شماها پول دار
اصلا هیچ امیدی به این اوضاع نیست وقتی رییس مجلس که باید مدافع حقوق مردم باشد آنها را نامحرم فرض می کند و مانند بیگانگان با آنها برخورد می کند چه انتظاری می توان داشت مردم باید بدانند نماینده چقدر ثروت اندوخته و آنها را از کجا آورده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
ثروت نمایندگان را ولش کن . چون بعد از چهار سال یا رد صلاحیت میشه یا مردم ممکن هست دیگر بهش رای ندهند . برو بررسی کن غیر از نمایندگان افرادی هستند که در چهل کموسیون و نهاد و ارگان شرکت میکنند و هیت مدیره هستند یا در بالاتر از مجلس هستند
والا جوری شده که من الان میترسم نظرم رو بنویسم فردا بیان بگیرنمون بگویند چرا نظر خودت رو نوشتی ما خوشمان نیامده لابد جاسوس هستی!!

فقط همینو بگم، وقتی یک متهم هنوز در دادگاه از خودش دفاع نکرده و اتهامش اثبات نشده، یک رسانه ملی حق ندارد رپرتاژ آگهی علیه این شخص بره و آبروی ایشان و خانواده اش را با نشان دادن تصاویر شخصی در معرض خطر قرار بده. این اخلاق و رویه ای نیست که اسلام سفارش کرده. برای قدرت کاری نکنید که مردم از اصل مذهب زده بشوند. خود دانید، حکومت دست شماست.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
ای ناشناس گستاخ! زبان به کام بگیر! چگونه جرات نموده ای که صدا و سیمای میلی را مخالف اخلاق ورویه اسلام خطاب کنی! مگر متوجه نشدی که اقرار کردند که مکلف به پخش سلسله مستندات و برنامه ها هستند! در واقع مجبورند مجبور! میفهمی! ازسرنوشت ستار بهشتی درس نگرفتی که چنین کامنت گستاخانه ای می‌نویسی!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
حرف و نظرت درست هست .اماکو گوش شنوا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
ای مرتضی شیر مرد دمت گرم خیلی باحالی
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
آب که از سر گذشت ، چه یک وجب و چه صد متر
تفاوتی نمی کند
ابروها و خانواده ها و جانهای زیادی در این سالها به هدر رفتند و نابود شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
سرنوشت ستار بهشتی در انتظارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
خخ تا حالاش که تابی نفروختمون خدایی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
همین سناریو برای بخشی هم اتفاق افتاد .
دارم فکر می کنم به آنهایی که نه اهل درس بودند و نه اهل کار و فقط با ثروت پدری و در یک اقتصاد بی سر و سامان و دلالی توانستند تبدیل به ابر میلیاردر بشوند و الان در کاخ زندگی می کنند و یک ردیف ماشین جلو کاخ هایشان است و غرق پول و ثروت و خوشی های زندگی و ما که در فقر به دنیا آمدیم و زندگی کردیم و در فقر می میریم ...زندگی با ما چه کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
چند وقت پیش در شیپور یا دیوار یک اگهی دیدم نوشته بود منزل در شهرک غرب 4 میلیارد تومان ، فکر کردم برای فروشه، اما اشتباه کردم، این 4 میلیارد فقط پول رهن منزل ویلایی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
برو خودتو بکش خوب
بسیاری از مشکلات ما از نبود نظارت کافی مجلس بر دولت شکل می گیرد، بارها فیلم و عکس خواب بودن نمایندگان و یا روزنامه خواندن آنها در حین جلسات مجلس را دیده ایم.تعداد نمایندگان مجلس باید بیشتر شود و اختیارات آنها برای به چالش کشیدن دولت هم بیشتر شود، دولت انگلیس هر هفته دو تا سه بار باید به مجلس برود و نخست وزیر را به چالش می کشند. وزرا در ایران شاید در طول ۴ سال یکبار هم به مجلس نروند ، رئیس جمهور هم که یکبار برای ادای سوگند می آید و خداحافظ.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
چون قدرت حزبی کشور اداره نمیشود نمایندگان چون تایید صلاحیت اصلی را از مردم نمیگیرند پس به قدرت بالاتر از مردم پاسخگو هستند نه مردم . نمایندگان به مردم‌پاسخگو نیستند ‌ .‌چون خلا لوازم دمکراسی در کشور احساس میشه . یعنی نماینده ترس از رای ندادن مردم ندارد . چون ممکن هست فقط یک کاندید در یک شهر معرفی شود یا بین بد و بدتر مردم گیر کنند . مجبور هستند بد را انتخاب کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
نماینده را از بین هزارانان نفر انتخاب می کنید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
ناشناس ۲۲:۵۴ از بین کدوم هزاران نفر؟!
روزگاری تا توانستند جمع کردند و برای هفت پشت خود ثروت اندوختند و حالا به هیچ وجه تن به بازی شفافیت نخواهند داد حالا وقت پنهان کردن و لذت بردن است نه اینکه گنج ها را در منظر مردم بگذارند قفل رمزدار بر گنج می زنند
مسجد جامعی ...عربستان اصرار زیاد ما برای گفتگو را یک نوع تهدید میداند ‌ . علتش چیست . چرا عربستان از گفتگو استقبال نمیکند . بنظرم همان جریان چماق و هویچ مثل ایران و امریکا در مداکره برجام رخ داده است . یعنی یک دست شعار برادری و مروت دست دیگر موشک و پهباد .
آقای تابناک، این تبلیغات چیه از سر و روی سایت بالا میره؟؟؟ هوس کوبیده کردی؟ جوان ایرانی با درآمد دلاری؟؟؟؟؟ هر جایی کوبیده نخور، ماهیچه خودتو مهمون کن!!!! من کلیک نمیکنم، چون نمیدونم سر از چه سایتی در بیاره! اولا هر تبلیغی رو قبول نکنید، ثانیا تبلیغ جای خودش رو داره نه اینکه از صدر تا ذیل بشه تبلیغ وسطش دنبال اخبار بگردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
سایت شده شبیه مغازه سمساری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
این اواخر اگهی به قدری زیاد شده که موقع کلیک کردن مثل نشانه گیری باید دقت کنی چون ناخواسته ممکنه اگهی ها رو کلیک کنی
از آقای رییسی خواهش میکنم این جمله رادرتمام دادگاه ها قاب کنند:
ترحم برپلنگ تیزدندان ستم گری بود برگوسفندان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
در اقتصاد اعدام . در فرهنگ اعدام . در سیاست اعدام . در مسایل اجتماعی هم اعدام ...
آیا اگر امام حسین اکنون زنده بود در برابر جنایت ضد بشری اردوغان علیه کردها سکوت می کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
نگفتی.امام حسین اول باید به داد شیعه می رسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
اول باید تکلیف آقازاده ها و خاوری معلوم بشود
اردوغان دزدی نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
کاش به فکر انسانیت بودیم انگار مسلمانان چچن مسلمانان اویغور مردم مظلوم کرد و مسلمانان روهیگاندایی با مردم فلسطین و یمن فرق دارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
همين کردهای سوریه می گفتند از سوریه خلاص شیم می ریم با ایران بجنگیم نه ترکیه برادر ماست نه کردهای سوریه پدرکشتگی هم با کسی نداریم خودشان می دانند از دعوای اونها هیچ چی به ما نمیرسه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
به ذکر این نکته بسنده میکنم! تقلیل شان معصوم به مسائل سیاسی روز و ... خیلی موضوعیت ندارد!به این دلیل که نفس وجود معصوم خود مانع شکل گیری این رویدادها بود! نکته دیگر اینکه سنجش میزان حق و باطل نزد معصوم فارغ از رنگ و لعاب قومی و نژادی است !بنابراین مطمئن نباش که اباعبدالله مطابق میل شما رفتارمیکرد!.
گنجی ....کاری که در حق ستار بهشتی انجام شد خیانت بود ....‌ سوال ؟چه کاری انجام شد ؟ چکارکرده بود که مستحق کشته شدن بود . چقدر روشنفکران گفتند کسانیکه در فصایی سیاسی وارد میشوند باید بدانند که مردم کوچه و بازار ممکن هست انتقاد سخت و محکمی از سیاسیون مسول انجام دهند باید تحملشان را بالا ببرند . اگر چنین نیستند نباید وارد مسولیت سیاسی شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
همین مورد تنها نیست
چندمورد توجه من را جلب کرد؛اول)موضع مدیرمسئول روزنامه جوان مثبت است اما موضوع چیزی فراتر از موضع گیری و عکس انداختن و مصادره به مطلوب یک جناح است!کسانی که ستارها را در بازداشتگاهها به قتل می‌رسانند و ... در واقع دلشان به حمایت و یا حداقل بی تفاوتی روزنامه های مانند شما گرم است! دوم)درخبرهای این بسته خبری که مشتی از خروار است دقت کنید!تمامی کسانی که جرمی مرتکب شدند و خلاف قانون اساسی ویا پایمال کردن حقوق متهم بودند در واقع منع تعقیب برایشان صادر شد! و یا رای به نفعشان! مثال:رای به نفع صداو سیما در ماجرای سید امامی؛منع تعقیب حیدرمصلحی وزیر سابق اطلاعات در ماجرای سخنرانی مشهد علی مطهری و...سوم) محتوای مستند سید امامی توسط نهادهای ذی ربط امنیتی به صدا و سیما به نوعی ابلاغ شده! و صدا و سیما مکلف به پخش مستند بودند!مگر نباید صدا و سیما ملی و مردمی باشد!؟ معنای مکلف به پخش مستند بود را هم میشود این طور تعبیر کرد که صداوسیما ازخود اراده ای ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
در اخبار ۲۰،۳۰ یادم هست اخبار در موضوع امامی یک انتن رادیو را کنار رودخانه ای که به سیم وصل بود نشان دادند . ان انتن رادیو نیم‌متری به کجا وصل بود میگفتند جز لوازم ماهیگیری بود ؟
بله آقای نقدی حقوق متعارف با شعار مقاومت.
من با ۲۸ سال سابقه ۳/۵ میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
بنده با ۳۳ سال کار و باز نشسته دوهفتصد می گیرم
امروز والیبال ایران به ژاپن باخت و کارنامه مردودی وزیر ورزش بطور کلی تکمیل گردید.اگر بهمین منوال والیبال روبه سقوط باشد تنها مدال تیمی که در بازیهایی آسیایی به ایران می رسد دیگر نخواهیم داشت
داد ستان کل گفتند . وضعیت سرقت ها در طی امسال نگران کننده هست ..... دستاورد کشورهای پیشرفته در این حوزه چگونه هست ؟ علم و علوم اجتماعی و سیاسی برای از بین بردن سرقت چه برنامه ای دارند ؟ چه عواملی باعث رشد سرقت در جامعه میشود ؟
پذیرفتن فرزندان اعضای هیت علمی دانشگاه ازاد اسلامی در دانشگاها .سهمیه ها کم بود این هم اضافه شد . تازه عجیب تر این هست که اگر در رشته های همتراز مانند دامپزشکی قبول شدند میتوانند دررشته پزشکی ادامه تحصیل دهند . یک اشکال اساسی وجود دارد و ان این هست که این فرزندان بصورت سفارشی در درس و پایان نامه و ترم همه موترد که حرف پارتی بازی خواهد شد چون همه هیت امنای و استاتید دانشگاه ها همدیگر را میشاسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
تحصیل و درآمدشان از این تحصیل حرام و گناه است چون حق دیگرا را تضییع کرده اند. در قیامت یقه شان را می گیریم.
آیا بیاد دارید که مرحوم آقای صادق قطب زاده ، گفتند ، ۲۵۰۰ تومان حقوق میگیرند ،آنهم از دست امام ؟،،، آن موقع اکثریت مردم ایران بشدت خندیدند ؟، اما اکنون مشخص نیست ؟،،،،
سردار نقدی . حقوق من با اصافه کار و ماموریت ها هفت و خورده ای هست . حقوق ها خیلی کم هست .یعنی پاداش و کارانه و ساختمان و خودرو دولتی نمیدهند ؟ واقعا باور کنید من فکر میکردم حقوق ها بالای ۲۰ تومان هست . این حقوق ها فاف نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
برای چی ایشان باید اینقدر حقوق بگیرد؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
جناب نقدی با ۶۱ سال سن و ۳۰ سال کار در دریا و تخصص بالا تنها ۱۶۰۰ هزار تومان بازنشستگی می گیرم
آیا شما اهل مقاومت هستید که ۷ونیم میلیون بعلاوه مسکن سازمانی و اتومبیل و محافظ و هزار مزایا پیگیری
یا من و دهها میلیون امثال من ؟؟؟
پس لطفا شعار ندهید و هر وقت سطح حقوق کل مدیران دولت و حکومت به سطح کارمند زیر دو میلیون تومان رسید
اجازه دارند شعار مقاومت و ادامه تحریم و جنگ را بدهند
چرا والیبال ایران تو چند هفته اینقدر افت کرده ؟؟؟؟؟؟؟

بوی توطئه میاد
پاسخ ها
سعید فایقی
| Sweden |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
موافقم
جناب آقای سردار نقدی : حقوق که بحث مهمی نیست مگر یک نماینده مجلس چقدر حقوق دارد ؟ پس چرا برخی میلیاردها تومان خرج میکنند تا نماینده بشوند ؟؟؟ بحث بحث اختیارات وفرمایشات وسفارشها هم هست ....
سرقت که مهم نیست، چیزای خیلی مهمتری وجود داره
جناب منتظری خیلی مهمتر مثل فضای مجازی ، تلگرام ، روسری و ....
به به...اخبار و آمار یکی از یکی بهتر،خوبتر...گل بباره این مملکت رو!! تابی جان...در حال خوندن اخبارهات نگاهی به آگهی های صفحه ات میندازم:..."تواستانبول آپارتمان لاکچری با منظره دریابخرید!"..."مایه آپارتمان قیمت مناسب با منظره دریا تو استانبول خریدیم..."..بعدش یه نگاه به تیترهای مطلب همین صفحه ات میندازم...میدونی این آپارتمانها مال کیا میشه؟..تمام افراد ومسئولین سازمانهایی که اسمشون رو بالا توی مقاله ات آوردی!...مردم خارج از این حلقه پربرکت! در مقابل اینها هیچ هم نیستند.
مقاومت مال اقایان نیست ما کارگرها با حقوق یک میلیون و اجاره نشینی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
فقط خودشون وبچه هاشون حق زندگی کردن دارن
آخ آخ چقدر برادران به فکر مردمند
بنده به عنوان یک مفسد اقتصادیِ زحمت کش که سی سال تجربه مفسدی دارم باید بگویم که اصلا بیخیال فعلا حوصله ندارم نظر بدهم پس نتیجه میگیرم با همه مخالفت کنم حتی باخودم که نظری ندارم که البته بخاطر حوصله نداری و کلا نداری و بدبختیه که با سی سال سابقه یک پراید هم ندارم چه برسد به خانه.
تابناک اگر مدیرعامل نیاز داشتی خبرم کن فقط حوقوق منو زیاد بده این آخر عمری یه سفر شمال و یه بار مشهد برم
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
اگه حقوق خوب میخواهی
بایدهیچ نظری ازخودت نداشته باشی وفقط بگویی بله چشم قربان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
آفرین بر تو باد
آمار سرقتها واقعا نگران کننده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
نه خیالت راحت بگیر بخواب
پاکستان تکنولوژی بمب اتم‌را به عربستان با چراغ سبز امریکاییها زیر سبیلی رد کرده تا جناح‌مخالف امریکا متوجه نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
هر چه تهدید بر علیه عربستان بیشتر شود رابطه نطامی بین اسراییل و عربستان مستحکم تر میشود . صمیر ناخود اگاه من میگه الان اسراییل چند تا بمب اتم در پایگاهای زیر زمینی عربستان با چراغ سبز امریکا تحویل عربستان داده است . همراه کارشناسان امریکای کارشناسان نطامی عربستان در حال کوچ بسمت عربستان و امارات و بحرین هستند
از اول هم که وزیر اطلاعات گفت این کارشناسان محیط زیست جاسوس نبوده و نیستند .
چرا با آبرو و امنیت و زندگی مردم ، آنهم از بهترین انواعش به این راحتی بازی میکنید ؟
مشابه آن کسانی که ازشون اعتراف تلویزیونی گرفتند
البته جای خوشحالی است که ظاهرا اتفاقات خوبی در جریان است ولی شما را بخدا تا دیر تر نشده زودتر اقدام کنید
آخر معلوم نشد نفت کش را کدام کشور زده .؟ نوع موشک چی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
شما برو قیمه نذریتو بخور چیکار داری به ...
بعد از مرگ ستار بهشتی اصلاح طلبان برای دلجویی پیش خانواده ایشان رفتند و عکس گرفتند . ولی اصولگرایان هیچ کاری نکردند . و خاموش بودند ...... تفاوت دو حزب در برخورد در حل مسایل سیاسی و اقتصادی و سیاسی ببینید . اگر در یک کشور اروپایی بود حداقل قانونی نوشته میشد که کسی بالاتر از قانون عمل نکند . مرگ زهرا کاظمی هم باعث شد که بیشتر ثروت کشور ما در کانادا کوچ‌کند
هنوز درون وزارت اطلاعات، نيروهايي هستند كه خيال مي‌كنند براي حفظ قدرت از هر وسيله‌اي مي‌توان استفاده كرد. اين پديده براي دولت تدبير و اميد كه با شعار آزادي و دفاع از حقوق شهروندي روي كار آمده، مايه شرمساري است. اميدوارم حقيقت ماجرا هرچه زودتر به اطلاع مردم برسد و اقدام لازم انجام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
در جامعه ای که هم‌مردم و هم‌مسولان میخواهند مسایل را انقلابی حل کنند فکر نمیکنم زیاد قانون معنای اجرایی داشته باشه . یعنی مردم از مسولان و مسولین از مردم انتطار حل مشکلات را دارند
وزیر بی تجربه آموزش و پرورش برای اینکه را گول بزنه قول داد ۲ هفته دیگه تکلیف رتبه بندی روشن میشه ،۴ هفته گذست نه از مطاللپات خبری .شد نه از رتبه؟؟-؟؟؟؟
در ماجرای مستند "منطقه ممنوعه" و نشان دادن تصاویری از سید امامی، هر چند که تلویزیون تهیه کننده این مستند نبوده است اما نقض فاحش قانون در نشان دادن برخی تصاویر در این مستند کاملا مشهود است و وقتیکه مساله نقض فاحش قانون باشد این سازمان مطابق قانون باید از پخش مستند خودداری می کرده و مراتب را جهت تعیین تکلیف به مقامات بالادستی و نهادهای نظارتی گزارش می کرده است. (این مساله حتی در خصوص یک کارمند ساده هم صادق است که اگر دستوری که از مافوقش به او میرسد خلاف قانون باشد باید انجام عمل را متوقف و مراتب را به نهادهای نظارتی ذیربط گزارش کند) در بخشهایی از این مستند هم ادعاهایی درباره دوربین ها مطرح است که اصلا کار تخصصی افرادی در این سازمان بهره گیری از این ابزارهاست و بسیاری از آنها در جریان کارایی و کاربرد این تجهیزات هستند و بهتر بود که بعد از گرفتن بازخوردها از نیروهای متخصص سازمان صدا و سیما، در یک برنامه نقد نسبت به آن اظهار نظر می کردند. کاری که در صدا و سیما نشد و در شبکه های ماهواره ای مبسوط و به کرات انجام شد
در باره فعالان محیط زیست ظلم های بزرگی رخ داده است.

انشالله مسئولین رسیدگی نمایند.
پاسخ ها
جلال
| Australia |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
چه کسی پاسخ سالها بازداشت شون رو میده ؟
والله به پیر، پیغمبر، من هم کارمندم ماهی دو و هشتصد می گیرم یه تومان قسط خانه می دم می مونه یک و هشتصد که با اون باید تا سر ماه سر بکنم البته تابناک جان شما هم می تونید چاپ نکنید.
تغییر حکم فعالان محیط زیست یعنی بسوی عقلانیت واین خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
آفرین عمو جون. مشقاتو بنویس
به من وامثال مثل من حقوق یک میلیون وپانصدماهیانه میدهید
بعدمیگیدامارسرقت رفته بالا
مگه ميشه درفقرزندگی کنی وخلاف نکنی
سردار نقدي 7تومان ، معاونت راهداري يك استان بيش از 27تومان تازه دو امتياز از اداره راه و شهرسازي( واگذاري زمين ) گرفته است كه بيش از 1.4 ميليارد ارزش دارد؟؟؟؟!!!!!
سردار نقدی واقعا دلم براتون میسوزه!! با اینهمه مسئولیت فقط 7 میلیون!! واقعا متاسفم
آقای نقدی کمی از خط فقر 6/5 میلیونی فاصله دارد. زیاد ناراحت نباشید!
پیام بزرگ عقلا مسئولین و..و..و...ملت ایران راحت بخوابید ما بیداریم ؟
داورزنی مدیر شایسته ای است
فکر می کنم منظور حسن عابدی جعفری از ژنرال‌های اقتصادی امثال نعمت زاده هست
من با20سال سابقه 2میلیون حقوق میگیرم
من با20سال سابقه 2میلیون حقوق میگیرم
"شکایت خانواده کاووس سیدامامی از صداوسیما رد شد" اگر غیر از این بود جای تعجب داشت
درود بر سردار نقدی بسیجی مخلص. امثال سردار نقدی بازهم درکشور داریم هرچند جایی در مقامات و مسئولین بلند پایه نداشته باشند ولی ساده زیست هستند و مردمی
چرا حقوقها یکسان نمیشه یا فاصلشون کم نمیشه تا تبعیضها از بین بره...
اردوغان کار بدی انجام نداده فقط با تروریستها جنگیده.اگه من هم بجای ایشان بودم همین کار را میکردم.
شکایت از دادستانی ! از صدا و سیما ! چی فکر کردند اینا ؟
اسماعیل بخشی رو مثل اینکه یادشون رفته
تعداد نمایندگان مجلس باید زیاد شود، این تعداد نماینده مربوط به ۳۰ سال قبل است، هم اکنون بسیاری از شهرها نماینده ندارند. در ضمن اختیارات نمایندگان برای بازخواست وزرا باید بیشتر شود. مجلس انگلیس هر روز نخست وزیر و وزرا را بازخواست می کنند، اینجا برای یک سوال از وزیر ۲ سال باید امضا جمع کنند و آخر سر هم با چند سکه وزیر از سوال هم در می رود.
جناب گنجی شما اصولگرا ها اکثرا موافق این برخورد ها بودید بلکه تشویق هم می کردید دریغ از ذره ای عاقبت اندیشی این تنها مورد هم نیست کاووس سید امامی چه شد فعالان محیط زیست به چه جرمی در زندان آنها که سکوت کردند همه شریکند
بهترین داور فیش حقوقی او است
برای آگاهی مردم منتشر کند
در تصمیمات اقتصادی باید از ژنرالهای اقتصادی کمک بگیریم حتما این کار را انجام بدهید جهت یادآوری ژنرال نعمت زاده که دایم الوزیر بودند یادتان نرود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی