بازدید 5202
۱
سوژه

حذف قائدی از تیم امید؛ مصدوم است یا استیلی قبولش ندارد؟

احتمال بعدی این است که کادر فنی تیم ملی امید و در راس آن حمید استیلی قصد خط زدن ستاره آبی‌ها را داشته، اما نمی‌خواسته به صورت مستقیم او را خط بزند تا از هجمه هواداران استقلال جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 12 October 2019

با اعلام حمید استیلی، مهدی قائدی به دلیل مصدومیت در اردوی قطر تیم ملی امید شرکت نکرد اما نکته جالب، حضور او در تمرین فردای استقلال خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود صحبت‌های حمید استیلی مبنی بر مصدومیت مهدی قائدی و غیبت او در اردوی دوحه تیم ملی امید، پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازیکن ملی‌پوش مصدومیتی ندارد و قرار است فردا (یکشنبه) در تمرین آبی‌ها شرکت کند.

حذف قائدی از تیم امید؛ مصدوم است یا استیلی قبولش ندارد؟

به جز قائدی، دو بازیکن دیگر استقلال یعنی سینا خادم‌پور و سجاد آقایی هم از لیست تیم امید خط خوردند البته استیلی در این زمینه هم مدعی شده که آقایی را با درخواست استراماچونی از جمع بازیکنانش کنار گذاشته است.

احتمال اول این است که قائدی که برای فرار از دیدار دوستانه تیم ملی امید، خود را مصدوم اعلام کرده تا با تیم ملی به قطر نرود که در این صورت تنبیهات خاصی متوجه او خواهد شد. احتمال بعدی این است که کادر فنی تیم ملی امید و در راس آن حمید استیلی قصد خط زدن ستاره آبی‌ها را داشته، اما نمی‌خواسته به صورت مستقیم او را خط بزند تا از هجمه هواداران استقلال جلوگیری کند.

در هر حال خط خوردن قائدی زمانی اتفاق افتاده که او از مهره‌های اصلی تیم ملی امید و باشگاه استقلال است و باید دید در روز‌های آینده این موضوع که قائدی مصدوم بوده تایید خواهد شد یا نه.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خودخواهی مربیان داخلی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان