بازدید 14627
هزار و هشتصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر موسوی لاری در مورد بازگشت ناطق نوری/دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی/زنانی که مجبورند با ظاهری مردانه، کولبری کنند!/وقتی مسئولان و مدیران کشور، فاجعه وضع اقتصادی را به روی خودشان نمی‌آورند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ابتکار: فیفا به حضور بانوان کمک کرد اما اصل کار را دولت انجام داد/فلاحت پیشه: لغو سفر رئیس مجلس در بهترین زمان صورت گرفت/کسی قصد ندارد، دستاورد ورود زنان به ورزشگاه را را مصادره به مطلوب کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 10 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
خاطره مهاجرانی از پختن آبگوشت بدون گوشت برای نماینده‌های مجلس

سید عطاالله مهاجرانی در توئیتر خود نوشت: پاییز ١٣٥٩ مرحوم آقای کتیرایی عضو هیأت رئیسه مجلس و مسئول کارپردازی گفت، مردم در تهیه گوشت مشکل دارند، من به رستوران گفته ام که آبگوشت بدون گوشت درست کنند! واقعا همین شد. هیچ کس اعتراض نکرد. مجلس به قول امام خمینی عصاره فضائل ملت بود. ️وی در ادامه نوشت: آقا رضا اصفهانی و دکتر عباس شیبانی غذای مختصری از خانه می‌آوردند. آقا رضا قند هم از خانه می‌آورد. بعضی نمایندگان با دوچرخه، بعضی با موتور سیکلت بعضی با تاکسی به مجلس می‌آمدند.

ثروتمندان ۲۳ برابر فقرا یارانه بنزین خوردند

بررسی یک گزارش از نحوه توزیع یارانه پنهان و ضریب اصابت یارانه پنهان انرژی به دهک‌های بالا نشان می‌دهد، طی سال ۹۷ نسبت بهره مندی دهک دهم به دهک اول از یارانه بنزین ۲۳ برابر بوده است. در مصرف برق نیز نسبت بهره مندی دهک دهم به دهک اول ۳.۶ برابر براورد شده است. در حوزه دارو نیز دهک دهم ۱۹.۵ برابر دهک اول از یارانه دارو بهره‌مند شده است. /تسنیم

کسی قصد ندارد دستاورد ورود زنان به ورزشگاه را را مصادره به مطلوب کند

مولاوردی گفت: اولین قدم جدی برای حضور زنان در ورزشگاه در دولت یازدهم برداشته شد و باید حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به فال نیک گرفت. این روز‌ها می‌بینم در فضای مجازی بعضا خطاب به من یا خانم ابتکار یا کلا دولت مطرح می‌شود که مبادا این اتفاقی که در حال وقوع است را به نام عملکرد خودتان جا بزنید. در حالی که مهم نیست، ما این دستاورد را به نام کی جا بزنیم و یا جار بزنیم؛ مهم این نتیجه‌ای است که در حال محقق شدن است و مهم دستاوردی است که به نفع کشور و برای تمام زنان و مردان و پسران و دختران ایرانی رقم خورده است که باید این را به فال نیک گرفت؛ بنابراین، کسی حق ندارد این دستاورد را مصادره به مطلوب کند و منکر تلاش جمعی و همراهی و هماهنگی دولت با فعالین مدنی و توجه دولت به فشار‌های اجتماعی و رسانه‌ای و اهمیت قائل شدن به آن باشد. /برنا
 
وقتی مسئولان و مدیران کشور، فاجعه وضع اقتصادی را به روی خودشان نمی‌آورند

محمدرضا زائری در یادداشتی نوشت: این روز‌ها وضع اقتصادی زندگی مردم واقعا سخت و طاقت فرساست و شرایط معیشتی افراد عادی جامعه به بدترین وضع ممکن و قابل تصور رسیده است. هرگز در همه این سال‌ها اوضاع مالی طبقه متوسط و پایین‌تر از آن، تا این اندازه فجیع نبوده است؛ اما در کنار همه فشار‌های فراوان و تلخی‌های ناگوار، این که کسی از مسئولان و مدیران کشور این فاجعه را به روی خودش نمی‌آورد، بدتر است!
 
زنانی که مجبورند با ظاهری مردانه، کولبری کنند

هلاله امینی نماینده مردم کردستان در شورای عالی استان‌ها درخصوص وضعیت کولبران هشدار داد و گفت: جای تأسف است که بگویم با زنان و دخترانی مواجه هستیم که مجبورند در نقش یک مرد یا پسر ظاهر شوند تا به صف طولانی کولبران بپیوندند. هر روز شاهد شنیدن خبرهای تکان دهنده از مرگ کولبران به دلایل مختلف هستیم. برخی نوجوانان به جای پدر از کار افتاده‌شان نان آور خانواده هستند، اما در شیب تند کوهستان سقوط کرده و در زیر خروارها برف و بهمن آرزوهایشان ابدی می‌شود./ایسنا
 
دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن تأیید دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی‌کرمانی، جزئیات این جلسه را تشریح کرد. حجت‌الاسلام غلامحسین مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی کرمانی و برخی اعضای جامعه روحانیت مبارز گفت: این دیدار بنا به درخواست دوستان جبهه پایداری انجام شد و به نظر ما دیدار خوبی بود. وی درباره جزئیات این دیدار نیز گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از آیت‌الله موحدی کرمانی خواسته بودند تا دیداری با ایشان داشته باشند که آیت‌الله موحدی کرمانی نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و این دیدار انجام شد؛ در این دیدار آخرین وضعیت جبهه انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری تأکید کردند که وحدت را در جبهه نیرو‌های انقلاب قبول دارند. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که شنیده‌شده که اعضای جبهه پایداری در این جلسه نسبت به حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز به آیت‌الله موحدی کرمانی معترض بوده‌اند، گفت که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و برخی این اخبار را می‌سازند تا اختلاف‌افکنی کنند. وی همچنین گفت: در این دیدار، آیت‌الله موحدی کرمانی از اعضای جبهه پایداری خواست برای کمک به وحدت نیرو‌های انقلاب کمک کرده و در مسیر وحدت حرکت کنند؛ آقای موحدی کرمانی به اعضای جبهه پایداری تأکید کردند که برای رسیدن به وحدت لازم است، همه گروه‌های انقلابی، انعطاف لازم را داشته باشند و این‌طور نباشد که بگویند می‌خواهیم به ۱۰۰ درصد خواسته‌هایم برسیم و درصورتی‌که ۶۰، ۷۰ درصد خواسته‌های آن‌ها محقق شده باشد، بهتر است تمکین کرده و به وحدت تن بدهند.
 
دغدغه‌ای که دولت برای ورود بانوان به ورزشگاه داشت

سخنگوی دولت گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه دغدغه فرهنگی داشتیم. اگر رفتارها معقول باشد، ادامه دار خواهد بود و مشکلی ندارد. علی ربیعی روز پنجشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران تأکید کرد: به هیچ وجه تحت تاثیر فشارهای خارجی نبودیم و برخی دوست دارند آن را به خارجی ها ارتباط دهند. ربیعی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های فیزیکی برای آنکه آنها بتوانند یک حضور آرام و با حرمت و اطمینان بخش داشته باشند، توسط دولت آماده شد.
 
نظر موسوی لاری در مورد بازگشت ناطق نوری

نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: آقای ناطق عضو جامعه روحانیت مبارز است و مدتی به دلایل شخصی در این جلسات شرکت نمی‌کردند. عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات و نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره دیدار اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با مجمع روحانیون مبارز، گفت: این یک جلسه دوره‌ای است که مجمع روحانیون مبارز از مجموعه‌های همفکر و همسو با خودش دعوت می‌کند تا درباره کار‌هایی که انجام داده است و برنامه‌ها و پیشنهاد‌هایی که دارند، یک نوع تبادل نظر و همفکری انجام شود. نائب‌رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: در گذشته فراکسیون امید و هیات رئیسه شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات را برای تبادل نظر دعوت کرده بودند تا ببینند برنامه‌های کاری آن‌ها برای آینده به چه صورت است. او درباره ماجرای حضور آقای ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز افزود: آقای ناطق عضو جامعه روحانیت مبارز است و مدتی به دلایل شخصی در این جلسات شرکت نمی‌کردند. حجت الاسلام موسوی لاری خاطرنشان کرد: بدیهی است که آقای ناطق عضو جامعه روحانیت مبارز است و هر زمان بخواهد می‌تواند در جلسات شرکت کنند.
 
فلاحت پیشه: لغو سفر رئیس مجلس در بهترین زمان صورت گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اقدام رئیس مجلس برای لغو سفر به ترکیه در واکنش به اقدام نظامی آنکارا در سوریه حمایت کرد. حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به لغو سفر رئیس مجلس به استانبول به دلیل حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه، گفت: اقدام آقای لاریجانی اقدام خوبی بود، چون ترکیه سنت بد استفاده از اقدام نظامی را در ادامه می‌دهد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ترکیه کشوری است که بار‌ها اقدام نظامی در منطقه را محکوم کرده بود حتی در سلسله جنگ‌های دهه ۱۹۹۱ و ۲۰۰۳ که آمریکایی در منطقه شکل دادند ترکیه حتی اجازه استفاده از پایگاه‌های نظامی خود را به آن‌ها نداد. نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: با این حال کاری که الان ترک‌ها صورت می‌دهند اقدام نظامی مستقیم آن هم علیه اقلیت جمعیتی است، آن‌ها اقدام نظامی را به اسم رفع مشکلات امنیتی داخل ترکیه رقم می‌زنند که راه درستی نیست. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به هر حال تجربه نشان داده است که کشور‌ها از تجاوز نظامی هیچ گونه بهره‌ای نمی‌گیرند، کاری که آقای لاریجانی صورت داد قابل دفاع است که در بهترین موقعیت زمانی صورت گرفت.
 
ابتکار: فیفا به حضور بانوان کمک کرد اما اصل کار را دولت انجام داد

ابتکار اضافه کرد: قرار نبود اتفاق خاصی بیفتد. اتفاقا حضور خانم‌ها در عرصه‌های ورزشی فضای فرهنگی را بهتر می‌کند. از هواداران هم تشکر و تقاضا می‌کنم که آن‌ها هم تلاش کنند در ورزشگاه‌های ما فضای فرهنگی بهتری باشد. شان ورزش ما این است که فضای فرهنگی وجود داشته باشد. حضور خانم‌ها به این موضوع خیلی کمک می‌کند.او درباره اینکه این موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها با فشار فیفا حل شده است یا خیر بیان کرد: اصل کار را دولت انجام داده است. پیگیری‌ها، زمینه‌سازی‌ها و هماهنگی‌هایی بوده که دولت انجام داده است. تلاش و مطلبه‌گری خود خانم‌ها هم مهم است. اصلا مسأله داخلی است. یک اراده ملی برای حضور خانم‌ها در این عرصه فراهم شده است. فیفا هم کمک کرده است. معاون رئییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا ظرفیت جایگاه بانوان برای بازی‌های بعدی افزایش می‌یابد هم توضیح داد: ان‌شاءالله در آینده اگر خانم‌ها بخواهند فراهم می‌شود. این دیگر مربوط به آینده است.
 
توئیت جهانگیری پس از حضور زنان در ورزشگاه آزادی

معاون اول رئیس جمهور به حضور زنان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد. اسحاق جهانگیری پس از دیدار تیم‌های ایران و کامبوج در مقدماتی جام جهانی قطر در صفحه توییترش نوشت: «امروز یکی از خواسته‌های بخش مهمی از زنان، جوانان و فعالان مدنی به خوبی تحقق یافت و ‎زنان برای تماشای ‎مسابقات فوتبال به ‎ورزشگاه آزادی رفتند. آگاهی و رشد مدنی زنان و مردان در ورزشگاه نشانه‌ای بود از احترام به حساسیت‌های بخش‌های دیگری از جامعه و رفع نگرانی برای تداوم اقداماتی از این دست.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲۵
بازهم مظلوم نمایی و کولبری!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
چگونه است که با عراقی ها که صد ها هزار ایرانی را شهید کردن و هزاران جور تجاوز کردند ومیلیون ها ایرانی را آواره کردند حالا برادر شدیم و آمریکایی که شاکله اصلی توسعه و مدرنیته شدن را برای دنیا فراهم نمود دشمن شدیم.بدون شک هیچ کشوری به اندازه امریکا نه تنها به ایران که بلکه به کل بشریت خدمت نکرده است.این چه استاندارد دو گانه ای است
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
مظلوم نمایی؟!!!بیان فقر و کمبود امکانات و تبعیض میشود مظلوم نمایی؟ تهرانی هستم ولی ناراحتم از اینکه شیره وجود سایر هم میهنان ازسراسرکشور کشیده میشود تا تهران آسایش داشته باشد! به قول آن ضرب المثل معروف که ایرانی نابود شده تا تهرانی ابادگردد!هرچند معتقدم که تهران هم آباد نشده!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اگر قدرت نفوذ اقتصادی و نطامی و ترس امریکا نبود آلمان و روس و انگلیس کل دنیا را گرفته بودند . امریکا باعث شد دیوانه ای مثل صدام از بین برود و طالبان روانی را از قدرت برکنار کرد . چون گروه اول که مردم خود و مردم دنیا را میکشتند که چون نژاد و زبان ما برتر هست و گروه دوم مردم خود و دنیا را مکشتند و هنوز هم با انتحاری میکشند و میگویند خدا فقط ما را دوست داره . ترس امریکا باعث شد که روسیه از تعرض به دیگر کشورهای بلوک شرق بعد از اکراین عقب نشینی کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
دوست عزیز صدام به اعتبار همین شاکله فراهم کن و متحدانش به ایران حمله کرد بحث تحریم هم که جای خود داره جالبه که نوع سیاست های آمریکا توی خاورمیانه رو واضح داری می بینی و این جوری صحبت می کنی فعلا همین موضوع کردها رو نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
پرچم کانادا
اینقدر سطح معلومات شما کوچه بازای است که نمی فهمی دوستی و دشمنی کشورها با هم ابدی نیست چون اگر بر این فرض شما بود الان ما باید با یونان و ایتالیا و مغولستان و عراق و انگلیس و روسیه عربستان و همین طور امریکا دشمن ابدی باشیم چون به ما حمله کردن این کشورهاو دوستی و دشمنی ها به زمان حال مربوط است نه در گذشته
در ضمن ما ایران سنگ بنای پیشرفت در جهان را پایه گذاری کردیم و بعدش اروپا این را گسترش داد و بعد رسید به امریکا و باید به شما بگویم که الان دیگر امریکا قدرت اول تولیدات برای رفاه بشری نیست و پخش شده در بین کشورها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
سه روز پیش جلوی مجلس راهپیمایی برای ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه که ۹۰درصد انها زن بودند نظری ندارند ؟ تصاویر انها در تاریخ ثبت شده است برای تاریخ جوابی دارند ؟ روحانیون مخالف چی نطری ندارند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
در جنگ دوم جهانی دولت های انگلیس و شوروی و امریکا ژاپن و ایتالیا و المان و عثمانی را بمباران کردند و کارخانجات المان را به عنوان خسارت و غرامت پیچ و مهره اش را باز کردند و به روس و انگلیس دادند . اما چون آن مسولین و ان‌مقامات اشتباه کردند دلیل براین نمیشود که مردم این کشورها بخاطر اختلافات و دعوای تاریخی هنوز هم جنگ کنند . اکثر دعوای خاورمیانه قومی و مدهبی هست و مربوط به تاریخ افرادی هست که در هزار سال پیش برای کسب قدرت با هم درگیر بودند . عرب این اختلافات گدشته را کلا حدف کرد رو به اینده فکر میکند .آدمهای ان عصر ۵۰ سال پیش زنده نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
ناشناس ۲۲:۳۱
حیف جوابی که بخواد به تو داده شه ولی به کوری چشم آمریکا رابطمون با عراق از اینم بهتر خواهد شد. گفتم آمریکا چون واقعا مشخصه شما از طرف اونا مطلب نوشتی و از این رابطه، حسابی در حال سوزشی
فقیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
میخوای بدونی دولت توی کشور ما یعنی چی؟
یه لحظه تصور کن تنهایی و بدترین اتفاقات ممکن
برات افتاده و نیاز به کمک داری
سوال: اون کیه که اصلا دستت بهش نمیرسه چه برسه بهت کمک کنه؟
جواب: دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
پرچم فرانسه
این هایی که امدن و یا در مسابقات اینده می ایند به اندازه یک درصد جامعه ایران هم نیستند که می خواهند بیایند به ورزشگاه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
کولبران اگر کالای قاچاق می آورند حقشان همین است. و ترحمی نباید کرد زیرا اقتصاد مملکت را به قهقرا می کشند. اگر کالای درست و وارادتی مشخص می آورند که باید حتما فکری به حالشان کرد و بنده هم تمام قد پشتشان هستم..
اینکه گفته می شود دولت به فکر اقتصاد مردم نیست از روز روشنتر است نه الان نه در گذشته مطمئنا در فکر مردم نبودند.
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
خدا خودت و خانواده ات را به وضع و فلاکتی که این کولبران مظلوم و گرفتار به آن مبتلا هستند بیندازد تا اینطور بیرحمانه و ناعادلانه قضاوت نکنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
به ۲۳۰۹
فعلا که اکثریت مردم شهرهای عراق دارند بر علیه ایران شعار میدهند و ما را عامل بدبختی های خود میدانند
و حتی حاضر شدند تا ۱۲۰ کشته و ۵۰۰ زخمی بدهند
دقیقا نباید دشمنی با کشوری که روزی با او جنگ کرده ایم را با انتقام و کینه دایمی ادامه داد
ولی دوگانه بودن نگاه شما ، باعث بدبختی مردم شده
چطور آمریکا که حتی در تمام درگیری های نظامی و غیره هزار نفر را هم از ما شهید نکرده را رها نمی کنید ؟
ولی عراقی که ۲۵۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز و دویست هزار آزاده و میلیونها آواره و صدها شهر و هزاران روستای ما را در ۸سال نابود کرده را باز سازی میکنید
و ثروت مردم گرفتار کشور را برایشان هزینه کرده و در آخر هم ناسزا و فحش می خورید ؟
ویرایش دوم / چندماه قبل، از سفر زیارتی به کربلای معلی بازگشته بودم و در فرودگاه امام خمینی(ره) پس از گرفتن چمدانها و کارهایی از این دست، در لابی فرودگاه اتفاقی به دو پسر چهارده پانزده ساله برخوردیم که قرار بود تا ساعتی بعد عازم ترکیه شوند برایم جالب بود که یکی از این پسرها گوشواره به گوش انداخته بود و لباسهایی به تن داشت که در ایران عرف نیست، وقتیکه صحبتمان گرم گرفت، از این میگفت که پدر و مادرم به من اجازه داده اند که دینم را خودم انتخاب کنم و من برخلاف برادر و پدر و مادرم مسیحی هستم و باوجود سن کمشان از رابطه خودشان با دختران در ایران و نیز در ترکیه تعریف می کردند و از این می‌گفتند که پدرشان که کارمند سفارت ایران در ترکیه ست خانه ای در آنجا خریده و قرار است با مادرشان که پابه ماه است به آنجا بروند تا خانه شان را تأیید کنند از زندگی شاهانه شان در جردن میگفتند و از مدارس خاصی در ایران که به گفته خودشان دلشان را زده و بیشتر به ادامه تحصیل در ترکیه علاقه مندند و غذاهای شاهانه ای که توسط خدمتکاران در خانه شان در ایران برایشان طبخ میشود
از آنها پرسیدم که چطور به این همه ثروت رسیده اید؟
گفتند که پدربزرگمان سالیان دور کارمند بسیار بانفوذ ایران در ترکیه بود و بدین ترتیب پدرمان هم در آنجا مشغول به کار شد
گفتم اسم پدربزرگتان چیست؟
گفتند پدرومادرمان همیشه میگویند فقط ماه به ماه، به پولتان که به حسابتان واریز میشود کار داشته باشید و به هیچ عنوان حق نداریم که اسمی از او ببریم
بالأخره یکی از اعضای خانواده مان، اسم پدربزرگشان را از زبانشان کشید «« ..... »»
اَلحَق قدیمی ها راست گفته اند که حرف راست را از بچه بشنو
این بود اولین و انشاءالله آخرین دیدار من با یک آقازاده واقعی!
قضاوت با شما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
منظورت واضح نبود گوشواره و غذای شاهانه از باورهای سنت‌گرایان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
ایول خان کیف کردیم تا این خانزاده ها و اقازاده تو کشور جولان میدن وضع همینه لابد مادرشونم میخواست بچشو ترکیه بدنیا بیاره که تابعیت ترکیه واسش بگیره
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
از اون نقطه چین آخرش معلومه که آدم معروفی بوده که تابناک سانسورش کرده
ناشناس
| Turkey |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
متأسفانه صبح تابناک به نماینده های مردم می تازد که چرا با لایحه شفافیت مخالفید بعد شبش کامنتها رو اینقدر ضایع سانسور میکنه
ناشناس ۲۳:۰۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
جالبه که پدرشان با یقه دیپلمات توی ترکیه جانماز آب میکشه و بچه هاش با چه سر و وضعی بیرون ظاهر میشن
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
مسئولین وزارت خارجه ما رو باش!تازه این مشتی از نمونه خرواره!
ناشناس
| India |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
خان محمد علی اقا این نظرت فقط افسردگیم رو بیشتر کرد و ناامیدتر از دیروز و کول باری از غم و غصه و حسرت زندگی دیگران
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اگه قضاوت با ما بود چنین کسی مسول رسمی جمهوری اسلامی در خارج نبود به امید روزی که ترامپ همه آقازاده ها رو از آمریکا بیرون بندازه
از اولش هم بارها گفتم که دست دولت در کار است و سیگنال به فیفا دادن که شما هم فشار بیاورید تا کسانی که مخالف هستند در داخل برای حضور زنان در ورزشگاه تحت فشار قرار بگیرند و اخرش هم در این روزها خودشان اعتراف کردن
در ضمن این کارها اخرش به سقوط خانواده منجر می شود که باید برای درمانش چندین برابر ان هزینه کنید
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اگر دولت سیگنال به خارج داد دمش خیلی گرم! برای سایر گره ها هم دولت باید سیگنال به خارج بدهد تا با فشار از خارج مشکل حل شود! همه دارن سیگنال میدن بذار دولت هم سیگنال بده! این همه سیگنال دادن به ترامپ برا ی خروج از برجام این هم نوش جان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اگر هم کار دولت بوده خیلی کار خوبی کرده که به نصف جمعیت ایران اهمیت داده و واسته انها را براورده کرده.کی میخواهی یاد بگیری که یک کشور از افراد با خواسته های متنوع و متکسر تشکیل شده که همه با هم برابرند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
مرتضی . اگر به سیگنال باشه که نیست . این مطالبه زنانی بود بر علیه تفکر مرد سالاری شکل گرفته . دوم اینکه چرا باید مجامع بین امللی بگویند که زنان به ورزشگاه بروند . چرا حقوق بشر و جرم سیاسی را مجامع بین امللی اجبار کنند . چرا باید رسیدن به دمکراسی باید از سازمان ملل گفته شود . چرا اصلاحات سیاسی و اقتصادی انجام نمیگیرد . اگر سیگنال دولت بود چون جز شعارهای انتخاباتی بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
۲۲:۵۴
خیلی جالبه که خروج ترامپ از برجام رو مدام به داخل نسبت میدی در حالی که قبل از انتخاب شدنش خودش این رو اعلام کرده بود خروجش از شمال سوریه سیگنال کی بوده از معاهده پاریس چی یا از پیمان منع گسترش موشک های میانبرد هسته ای یه فردی که ادعـــــــــای کارشناس بودن داره مسئولیت اقدامات خودش رو متوجه دیگران نمی کنه و امضای یک دولت بدعهد رو تضمین نمی دونه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
پاسخ به۲۳:۲۳ تازه رسیدیم به اصل مطلب!قول انتخاباتی ترامپ مبنی بر خروج ازبرجام خللی در نظر من مبنی بر ضربه بر پیکر برجام در داخل وارد نمیکند! پس قبول دارید خروج آمریکا از تمام موارد گفته شده توسط شما بد عهدی ترامپ بود ! خب چرا بابت بدعهدی و خروج از برجام دولت را زیر ضرب و فشارگرفتید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
۲۳:۴۷
جوابتو تو بخش آخر دادم به هر ترتیب کسی که خود رو سیاستمدار میدونه احتمال بدعهدی و درجات اون رو باید بده و در همون زمان هم به دوستان هشدار داده شده بود ولی کسانی که اعتماد به طرف مقابل رو سرلوحه کار خودشون کردن چه قدر باید گفت بهتره یه نگاهی به مواضع رهبری بندازی قبل از امضای برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
مخالف اصلی این موضوع مراجع تقلید بودند و اگر بپذیریم که مراجع تقلید تحت فشار، از شرع اسلام عقب نشینی می کنند باید فاتحه مرجعیت و اجتهاد و فقه شیعه را خواند. همه اتفاقی که افتاده این بوده که یک سنت غلط که هیچ ربطی به شرع و قانون کشور نداشته تا حدودی (و نه کامل) از بین رفته است. خیلی هم اتفاق عجیبی نیست. وقتی فضای ورزشگاه برای یک پسربچه 5 ساله امن است چرا باید به دروغ این فضا را برای خانمهای 30 و 40 ساله (دختر آبی 30 ساله بود) ناامن معرفی کنیم؟ یعنی شنیدن فحاشی برای یک زن 30 ساله خطرناکتر از یک پسر 5 ساله است؟ یا توانایی جسمی او برای دفاع از خود کمتر از این کودک است؟
الانم نماینده های مجلس میدونن آبگوشت چیه????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
لابد الان آنهم فقط برای ساده زیستی ،از آبگوشت بدون آب و نخود استفاده میکنند.
ضمن اینکه آن سالها هنوز نماینده ها تا این حد کار آزموده نبودند هیچ ،مردم انقلابی واقعی اجازه چنین کارهایی را نمیدادند ،لذا به مرور و با تلاشهای عوامفریبانه بسیار توانستند خودشان را به نقطه فعلی برسانند.اندک کسانی که واقعا درست کار بودند یا کنار کشیدند و یاکنار کشیدنشان.
اصولا در کشورهای خاور میانه اگر زد و بند و رانت و رانت خواری بین مسئولین نباشد باید شک کرد !
کولبران نوجوانی که در شیب تند کوهستان سقوط کرده و در زیر خروارها برف آرزوهایشان دفن میشود ... و مسئولانی که ورد زبانشان کودکان مظلوم سومالی و یمن و فلسطین است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
دوباره شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
بازهم مظلون نمایی و نمایش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
آمار قربانیان کولبری و قربانیان خطاهای پزشکی و حتی قربانیان جنگ یمن و سوریه، از آمار تصادفات جاده ای به مراتب پایینتر است و حتی به طور خاص از قربانیان پراید سوار. اگر مردم در مطالبه و حکومت در اصلاح بخواهد کاری انجام دهد ابتدا باید جاده ها و خودروها اصلاح شوند تا آمار حدود 20 هزار کشته و چند ده هزار معلول در سال را کمی کاهش دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
به ۲۲۴۸
واقعا شما را چطوری شستشوی مغزی داده اند ؟
کلا مغزی بوده که شستشو بشود ؟
زهد ؛ تقوا و مردم‌داری ده پنجاه و شصت ام آرزوست! باتمام انتقادات به رفتارهای سیاسی آن دوران ولی انقلابی ازجنس مردم بودند.یک نکته ظریف هم درباره بسته خبری قبلی وانتقاد کدخدایی از رییس جمهور! کدخدایی بنده خدا هنوز نمیدونه نظارت استصوابی جزء قانون اساسی نیست! ولی از اعضای شورایی است که باید نگهبان قانون اساسی باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
یعنی میگی اون بنده خدا که سالهاست تو شورای نگهبانه نمیدونه و تو میدونی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
از فیلترشکن استفاده نکردم! در تهران هم هستم! اون پرچم مسخره امارات اون بالا چکارمیکنه؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
پاسخ به۲۲:۳۱ نظارت استصوابی ازدهه هفتاد آغاز شد! و بله آن بنده خدا ظاهراً نمی‌داند!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
مجلس اول با انگیزه . با قدرت و باسواد بودند . پیشانی انها هنوز با مهر داغ نشده بود . ولی با نطارت استصوابی افرادی بعدا به مجلس و دیگر ارکان راه یافتند که لباس و ظاهر ساده داشتند و محاسنی داشتند اما این توصیفات شخصی بود بدرد مردم نمیخورد . آن ساده رگزیست های واقعی چون از روی پرچم ها عبور نکردند رد صلاحیت شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
۲۲:۴۹
خوبه نگاهی به انتخابات مجلس دوم هم بندازی حالا ریاست جمهوری و غیره رو کار ندارم
فاجعه؟ فاجعه اقتصادی کجا بود پیشرفت اینجا پیشرفت اونجا پیشرفت همه جا میخوای ناامیدی تزریق کنیا کلک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
احتمالا یا مسخره میکنی
یا ژن خوب و آقازاده ای
و یا اصلا چیزی نمی فهمی
خودت بگو و خلاص
مسؤولان و مدیران کشور، هیچ مشکلی را به روی خودشان نمی‌آورد
اگر فیفا تهدید نمی کرد عمرا اگر زتان می توانستند به ورزشگاه بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اگر قدرت فیفا نبود تا دم در ورزشگاه پشت میله ها هم نمیتوانستند بروند
آقای روحانی حتی یک اپسیلون هم برایش رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه مهم نیست آدمی که با ماشین ضد گلوله به سوله کارگران وارد بشود و فقط شیشه ماشین را کمی پایین بیاورد و دست خود را بیرون بیاورد تا کاگران احیانا با او دست بدهند که فبها چه اهمیتی برایش دارد زنان به ورزشگاه بروند یا در کنج خانه بنشینند
روزگاری استاندار در جلسهٔ صبحگاهی شورای اداری در فرمانداریها در جلو دوربین ، نان ،و پنیر ،و سیب زمینی را نشان میدادند ،و بعدا از فیلمبرداری خبری صدا ،و سیما ، به اطاق پذیرایی میرفتند ،و کله پاچه و کره ،و عسل ،و مرباه ،و خامه ،و پنیرخامه با آبمیوه نوشجان میکردند ؟ اما اکنون بلطف رسانه های همگانی ( تلفنهای هوشمند ) چند سالی است ، افشاگری میشود ؟ اما بلحاظ اینکه ، ویروس پلیدی همه گیر شده است ، اصلاحی انجام نمیگیرد ؟ فرهنگ. ریا ،و دروغ ،و فریب ،و تظاهر رواج پیدا کرده است ؟،، بیماری دیگر مختص بخش دولتی نیست بلکه بخش خصوصی از بخش دولتی بیمارتر شده است ؟،،
کدام یک از مسئولان به فکر مردم هستند ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
منظورت کدام مسولان هستند . انتخابی ها یا انتصابی ها . انتخابی ها را هم میشود ازطریق انتخابات و روند مردم سالاری از قدرت برکنار کرد یا به کارکرد انها انتقاد کرد ولی بخش انتصابی را هم نمیشود برکنار کرد و هم نمیشود انتقاد کرد و بعد از اتمام هر دوره از پستی به پست دیگر جابجا میشوند
همیشه فکر می کردم وقتی زنان به ورزشگاه فوتبال بروند از آسمان سنگ می بارد و سونامی می آید اما امروز که آنها به ورزشگاه رفتند و اتفاقی نیافتاد فهمیدم سال ها اشتباه می کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
این کشفتو یه جا برو ثبت کن حیفه رو هوا می زنن
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
نگران نباش اگر تا صد سال آینده خدای ناکرده بلایی طبیعی به این مملکت نازل بشود حضرات اون را می اندازند گردن حضور بانوان در آزادی ، حالا می گی نه ببین
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
فکر کنم‌با این حرکت زنان چند روز دیگر سیل و زمین لرزه بیاد . اگر این اتفاق بیفتد این جمعه عروسی سیاسی داریم
رضا
| Germany |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
مطمن باش اگر در مملکت جزایر خاص هم ایجاد بشود باز از اسمان سنگ نمی بارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
برای اولین بار استادیوم آزادی در قسمت زنان پس از اتمام بازی توسط خانمهای تماشاچی مثل دسته گل نظافت کردند و پاک و پاکیزه تحویل دادند
تا مردان یاد بگیرند
یک زمانی باید برای فقرا خون گریه می کردیم که دارند با بدبختی زندگی می کنند الان طبقه متوسط جامعه هم با سرطان فقر دست به گریبان است و این از کرامات دولت حسن روحانی است که اقتصاد ایران را طوری زمین زد که تا یک قرن برنمی خیزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
روحانی به زمین زد یا بازگشت تحریم هایی که دو سه سال توانسته بود رفع بکند به کمک تیمش ولی تخیل گرایان آرزوشان بود که باز برگردد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
نخیر در دست دولت نیست و در دست نیروهای انتصابی و دولتهای در سایه است که بشمارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
به دولت چه ربطی داره؟ اگه کسی خرابکاری کرده خودشم درست کنه
آیا می دانید که طبق قانونی مضحک واحمقانه اتباع کشورهای دیگر می توانند با پرداخت پول و بدون آزمون در رشته های پزشکی در ایران به تحصیل بپردازند.حال آنکه خود ایرانی ها برای تحصیل در رشته های مرتبط با پزشکی باید در رقابتی سخت ونفس گیر شرکت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
اینو تا حالا نمیدانستم . تازه شنیدم . سوال این هست که این افراد بعد از گرفتن مدرک پزشکی در ایران میمانند یا میروند اگر بمانند فکر نمیکنید برای سلامت مردم ایران یک فاجعه هست . مثل لردگان
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
دروغ و غیبت را جا گذاشتی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
سانسور شد خخخ
تنها جایی که ما می توانیم حرف هایمان را بزنیم همین گوشه سایت تابناک است ولی بعضی از نظرات واقعا بدجور تغییر می کنند وقتی فکر می کنم تابناک که نظرات مخاطبان را اینگونه تحریف می کند با اخبار چه می کند واقعا ناراحت میشوم ما باز هم اینجا نظر می نویسیم ولی شما هم دست از این تحریف ها بردارید
اینجا دیگه کجاست.مسن ترین مقام مسؤول جهان در نطقی می گوید باید کار را به جوان ها سپرد ولی خود همچنان در چند ین سمت ومسؤولیت ماندگار شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
طنز روزگاره دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
ناراحت نشو
شوخی کرده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
هه ! طنز روزگاره ...!
کل دولت بسیج شده که ورود بانوان به ورزشگاه را مصادره کند!
مملکت روی هواست. اقتصاد و وضع معیشت مردم افتضاحه. هیچ کدوم گوشش بدهکار نیست.
درسته که ورود بانوان به ورزشگاه مهمه و البته حق اونها بوده و هست و یک قدم به جلو محسوب میشه؛ ولی اولویت فعلی به نظرم باید اصلاح وضع زندگی قشر متوسط و ضعیف باشه که دارند می سوزند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
اگر شما بودید که مخالفت می کردید
ثروتمندان 23 برابر....... راه حل :بنزین را گران می کنیم . مردم عادی بدبخت می شوند .
معلوم نیست مهاجرانی که می گوید نمایندگان مجلس ایران آبگوشت بدون گوشت می خورند چرا خودش رفته لندن و برنمی گردد ایران با این افراد زاهد و عابد زندگی کند والله تازه لاریجانی یک بخشنامه داده که نمایندگان فقط روزی یک نوع غذا می توانند در مجلس بخورند یعنی قبلا طرف چلو مرغ و چلو کباب با هم می خورده
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
نمایندگانی که ماهی ده میلیون حقوق میگیرند
البته بدون احتساب اختلاس ها و کار چاق کنی ها
نمی توانند گوشت بخورند
پس ۸۰ درصد مردم که زیر دو میلیون تومان درآمد دارند چه بگویند ؟
مهاجرانی هم در کنار ملکه الیزابت دوم بیشتر احساس امنیت میکنند !!؟؟؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
من از زبان مقامات در دو سال پیش شنیدم که گفتند مردم از نظر ما کسانی هستند که در کف خیابان شعار مرگ بر امریکا و اسراییل سر میدهند . حالا اگر من و یا شما یا هرکسی سواد سیاسیش و نبوغ فکریش و تفکرش با چنین‌گفتمانی قبول نداشته باشد جز ملت نیست ؟ اگر این سیاست ها و مخالفت ها در چند سال بعد تغییر کند اسمش را چه بگوییم . تغییر مواضع ؟
منظور شما از مسئولان آیا مسئولان مردم ایران است یا مسئولان ملتهای فلسطین ، سوریه ، یمن ، عراف ، افغانستان ، لبنان ، و ......

ما که مسئولی نمی بینیم
وقتی مشکلی پیش میاید میگن مردم انتخاب کرده اند

وقتی مردم حرف میزنند میگن مردم حق اظهار نظر ندارند

کلا مسئولان برای کدام مردم دارن کار میکنند ؟؟؟؟؟؟؟
ورود زنان به ورزشگاه بدون تنش و درگیری . حالا انهای که روز و شب در خیابانها فریاد میزدند جواب بدهند . چه اتفاقی افتاد . ، جز این بود که دوباره افرادی دوباره از سر خود به زنان هجوم بردند تا تنش ایجاد کنند . زنان ایران فهیم هستند . بهره برداری سیاسی از حجاب اجباری و نرفتن زنان به ورزشگاه دیگر پدیرفتنی نیست . خرج سیاسی این گفتمان ها رو به پایان هست . مردم خودشان شعور و فهم سیاسی دارند که چی خوب هست چی بد هست
تابناک آیا وقت آن نرسیده که مجلس یا هر مرجع قانونی دیگری از وزیر بهداشت درباره لردگان سوال کند؟ گناه این مردم چه بود که به این سرنوشت شوم دچار شدند؟ الان آیا مردم حاضرند به این منطقه بروند و با اهالی مظلوم آن ارتباط برقرار کنند؟ چرا یک منطقه سالم را تبدیل به منطقه سوخته کردید؟
ایا مشکل اصلی کشور ورود زنان به ورزشگاه بود اگه راست میگید به وضع اشتغال و اقتصاد رسیدگی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
چرا وقتی روحانی گفت از سیاست و از اقتصاد کنار بروند به ایشان مخالفت کردید .؟ مگر قرار نبود سیاست ها در صندوق رای باشد . مگر اشتغال زایی را دولت ها ایجاد میکنند . اقتصاد را خصوصی کنید ودست از واگداری شرکت ها به نهادها کنار بگدارید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
مشکل اصلی کشور ورود زنان به ورزشگاه نبود ولی ورود زنان به ورزشگاه حق مسلم 40 ملیون زن ایرانی بود .آیا میتوان به بهانه مشکل اصلی نبودن حقوق اقشار جامعه را نقض کرد و آنان را از حقوق مسلمشان محروم نمود؟
نمیدونم آقای ناطق چه جور فعال اصولگرایی که اصلاح طلب از اومدنش خوشحالند واصولگراهها ناراحت!؟عجب!!!
نقشه ۹۲ دیگه نمیگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
چون سن ایشان به ۸۰ سال رسیده
دیگر از نظر سیستم حکومتی ما میتواند بیاید و یک ده یا بیست مسولیت و شغل نان و آبداری بگیرد !؟
زیر ۸۰ سال اصلا واجد شرایط نیستند !!؟؟
الان جناب جنتی در ۹۰ سالگی تجدید فراش کردند و چندین مسولیت سنگین و حیاتی را در ۹۳ سالگی دارند
و تازه شعار جوانگرایی می دهند !!؟؟
یعنی ۸۰ به بالا فقط میتواند و بس
زیر ۸۰ سال اصلا نوزاد محسوب میگردد
فلاحت پیشه .... لغو سفر رییس مجلس به ترکیه بهترین اقدام‌بود چون ترکیه با انکه چند بار در جنگ خلیج فارس استفاده از پایگاهای نطامی خود به ناتو را نداد و حالا به سوریه حمله کرده است ..........من چون فرد سیاسی هستم این نطر را اینگونه تفسیر میکنم و با دیده شک نگاه میکنم . دلیل اول من این هست که حمله با چراغ سبز امریکا بود دوم خود اسد هم بدش نمیاید . سوم ترکیه با این حمله نطامی میخواست به همسایگان بفهماند که در سوریه هم سهم خواهی کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
همین الان آمریکا مانع صدور بیانه شوری امنیت شده است بعد عده ای باور کرده اند اردوغان ضد آمریکا است.با توجه به سازماندهی گروه های تروریستی و همراهی آنها با اردوغان در این حمله توطئه ای بزرگ علیه سوریه در راه است
الیاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
حالا از این به بعد الویت سوریه چه خواهد بود آزادی خاکشان از اشغال ترکیه یا آزای سرزمین فلسطین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
ترکیه به موقع فهمید که باید در آخر به زیر پرچم پر ستاره آمریکابرود
و منطقه را مال خود کند
آفرین به این بصیرت اردوغان آفرین
زنان كولبر با لباس و ظاهر مردانه بارهاى نسبتاً سنگين را جابجا و مسافت زيادى طى ميكنند تا با كسب درآمد اندك شكم فرزندانشان را سير كنند بايد به غيرت و شرافت زنان كولبر آفرين گفت و در عوض به دولتمردان بى احساس مسئوليت تسليت گفت و سرزنش كرد كه در اينجا شرافت انسانى زير سؤال رفته است .
فقر فقر فقر روحانی روحانی روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
علت فقر و بیکاری و گرانی دو چیز هست . اه و اشک مادران داغدار و فرزند از دست داده و دوم سیاست های اشتباه مسولان انقلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
روحانیت روحانیت روحانیت
با ورود زنان به ورزشگاه تمام مشکلات حل می شود. گرانی بیکاری. عدم نظارت.رانت. رشوه فساد اقتصادی....تحریم که حتما برداشته می شود خلاصه هم چرخ افتصاد می چرخد هم سانتریفوژ ها!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
توسعه باید متوازن باشد . همه موارد یاد شده باید بصورت برابر حرکت کنند . یعنی نمیشود حرف از عدالت گفت ولی حقوق نجومی گرفت .‌نمیشود از عدالت نوشت ولی کسانی از حسابرسی مصونیت دارند . نمیشود از آزادی گفت ولی زنانش نمیتوانند ازادانه لباس پوشیدن خود را انتخاب کنند . نمیشود از عقیده گفت که ابراز عقیده جرم هست ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
آقا بسه اینهمه نمک ریختن
حق محروم کردن مردم رو با دلایل واهی ندارید
هی از بدبختی های نگیید والکی به یک حق طبیعی گرهش نزنید مثلا با عرض معذرت وقتی دستشویی. می روید و اجابت مزاج می فرمایید امیدوارید این عمل به کاهش تورم و اختلاس و... و...و منجر شود؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
باید به خواست مشروع همه مردم پاسخ داده شود
مهاجرانی فکر می کند الان مسئله مردم این است که نماینده آبگوشت بدون گوشت می خورد یا با گوشت مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
مهاجرانی در دفاع از حرف روحانی در توصیف مجلس اول که همه طیف ها در آن بوده اند این حرف را زده است. در شرایطی که نظارت استصوابی نبوده است ولی الان بعد از 40 سال از انجام نظارت شورای نگهبان در گزینش کاندیداها، کار به جایی رسیده که از خانه نماینده مجلس چند صد هزار یورو سرقت می شود و آن یکی نماینده با کارمند گمرک درگیر می شود و آن دیگری را در تبانی با شرکت های خودروساز دستگیر می کنند و الی آخر به همین شکل. او مجلسی فاقد نظارت استصوابی را با مجلس های بعدی مقایسه می کند
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
جناب مهاجرانی با خانواده مکرمشان ، فعلا در لندن زیر سایه پر فتوح ملکه الیزابت دوم پناه گرفته اند !؟
و برای نمایندگان مجلسی که ماهی ده میلیون فقط حقوق می گیرند
بدون احتساب رانت و اختلاس و کار چاق کنی !؟
اشک می ریزند که گوشت درون ابگوشتشان نیست !!؟؟
جناب مهاجرانی ، خودتی!!؟؟
خوراک نمایندگان در بوفه شاهانه مجلس با خوراکی های متعدد و مختلف و باکیفیت و نوشابه و دسر های فراوان و مختلف سرو میگردد
خودت را به کوچه علی چپ چپ چپ نزن!؟
یکوقت خدای نکرده چپ میکنی !؟
الان دهه ۹۰ است و اکثر مردم به مدد اینتر نت همه چیز را میدانند
حتی منوی خوراک روزانه مجلسیان را !؟
خدا مردم و کشور را از شر دروغ گویان و ریا کاران و چاپلوسیان و دست بوسان و تظاهر به انقلابی و دینداری نجات بدهد
بگو انشاالله
باید خون گریست برای جامعه ای که حتی احتمال...
دوستان از کامنت گذاشتن زیر اخبار خسته نشدید ؟
بجای پرداختن به اخبار و مسایل سیاسی فکر پول باشید
سیاست را به سیاسیون بسپارید و بروید دنبال کسب و کارتان
این کسی که این قدر از امریکا دفاع می کند این را هم می داند که در تاریخ معاصر بیشترین جنایت و جنگ بر علیه بشریت را امریکا کرده است اولین بمب اتمی را امریکا بر سر مردم هیروشیما ریخته است و در بیشتر جنگ ها و کودتا ها مثل جنگ ویتنام و کودتا در شیلی و سایر کشورهای امریکای جنوبی جنگ عراق جنگ افغانستان که باعث کشته شدن هزاران انسان بی گناه شده است دست داشته است بهتر است تاریخ را بهتر مطالعه کنید ودانش سیاسی خود را بیشتر کنید و با حرف یک کانال در تلگرام فوری قضاوت یک طرفه نکنید
خانم مولاوردی ، مشکل بزرگ ورود خانمها به ورزشگاهها را حل کردی حالا یه فکری هم برای مشکل کوچک خانمهایی که با ظاهر مردانه کولبری می کنند ، بکنید .
مرتب توی روزنامه ها و پایگاه های خبری این مضمون عنوان میشه که در فلان موضوع نظر متدینین تامین شد یا نشد. سوال من این است که کجای قانون اساسی نوشته تامین نظر متدینین از تامین نظره من شهروند عادی مهم تره ؟؟؟
به خانم مولاوردی: اینکه در داخل چه کسی پوز بدهد که او درب ورزشگاهها را به روی مردم باز کرده زیاد مهم نیست (البته بهتر است این کار در ذهن مردم به نام دختر آبی ثبت شود) ولی قطعا اینفانتینو و فیفا در جاهای زیادی و در سطح بین المللی این کار را به عنوان بخشی از گزارش کاری خود مطرح می کنند. هر چه باشد بعد از 40 سال و با تهدیدها و تحت نظارت ناظران آنها این کار انجام شده است. اگر واقعا همه چیز به اراده دولت و در داخل انجام شده چرا حضور ناظران فیفا بر تمام پروسه و بازدید آنها از همه مراحل آمده سازی و ورود زنان را پذیرفتید؟؟؟
من فکر میکنم که نفس کولبری تو سط هر انسان ،اعم از زن یا مرد،اعم از پیر یا جوان ،،،نه انسانیست و نه اسلامیست
به امید روزی که این یادگارهای زشت عهد عتیق که از انسان ، بجای تجهیزات و یا حیوانات استفاده کنند به کلی برچیده شود و شغل و منزلت شایسته تری در انتظار کولبران زحمتکش هم میهنمان گذاشته شود.
انشاالله
این بهترین راه حل برای به جان هم انداختن ایران و ترکیه است .
و ایضا عربستان .
ایران ، ترکیه و روسیه در برابر دشمن مشترکی مثل آمریکا باهم ظاهرا متحد بودنند .از این به بعد هرکدام خود را ضعیم خاورمیانه دانسته و ساز خودشان را میزنند .
منتظر جنگ میان ایران وترکیه باشید......
آقای ناطق نوری مردم انتخابات مجلس را این دوره تحریم میکنند امید به چه چیزی دارید ؟؟؟
تردیدی نیست همه مسئولین سر و ته یک کرباسند اما در این میان تشکیلاتی بنام قوه مجریه که مسئولیت تنظیم روابط بین الملل را هم دارد اختیاری برای اینکار ندارد. شما حتی نمی توانید در یک مجموعه مسکونی هم با تک تک همسایه ها کنتاکت داشته و زندگی راحتی انتظار داشته باشید.
یکی از مشکلات حال حاضر کشور ، قدیمی بودن تعداد نماینده های مجلس است. این تعداد برای زمانی است که جمعیت کشور ۳۰ میلیون بود الان ۸۰ میلیون است، بسیاری از روستاها الان شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر شده اند اما نماینده مجلس ندارد. باید تعداد نماینده ها حداقل ۱.۵ برابر شود . الان بسیاری جاها هر ۳ تا ۴ شهر یک نماینده دارد. خوب معلوم است که مطالبات زمین می ماند.
دعا می‌کنم تمام باعثان و بانیان این وضع فجیع اقتصادی کشور بدترین عذاب‌های دنیوی و اخروی نصیبشان گردد. الهی آمین.
آقای مهاجرانی فقط تفاوت فرهنگ نمایندگان مجلس در دو دوره را گفته اند ونه حرف دیگری تفاوت نمایندگان بواقع انقلابی ونمایندگان بظاهر انقلابی
واقعا کولبری زنان شرم آور است
این است پیروی حضرت علی(ع) که فرمود هرکس از غصه در آوردن خلخال از پای زن یهودی دق کند نباید او را سرزنش کرد. آری فاصله بسیار با راه و منش آن بزرگوار داریم و متاسفانه این فاصله هر روز و هر ساعت بیشتر می شود و البته دادرسی هم نیست.
اللهم عجل لولیک الفرج
جناب زایری امسال سال رونق تولید بود چقدر فضای جامعه در این جهت بود صدا و سیما کلا تعطیل است چند روز دیگر هم انتخابات و سال تمام اینها همه شعار است کسی بفکر اقتصاد نیست یا تحریم است یا جنگ است یا محرم صفر و اربعین است یا انتخابات
فاتحه مع الصلوات
اگر هزار ناطق نوری و امثال ناطق نوری هم بیایند فرقی نمی کند. در این دوره از به اصطلاح انتخابات مطمئن باشید که کمترین مشارکت را خواهید داشت. زیرا مردم می بینند هیچ فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا و هر کوفت و زهر مار دیگر وجود ندارد. تصمیمات مملکت در جای دیگری گرفته می شود و نتیجه این تصمیمات هم بیچاره تر شدن روزانه مردم ایران و بازگشت آنها به زندگی 14 قرن پیش است.
ای بابا مگر نمی بینید وضع اقتصادی ما هر روز بهتر از روز قبل می شود و دولت نیز افزایش حقوق ها را بیشتر از سال ماضی می کند کور شود چشمی که نمی بیند شاهکارهای مسئولین عدالت محوررا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی