بازدید 4126

زمان حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران مشخص شد

کد خبر: ۹۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 06 October 2019
رییس ستاد برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با تاکید بر اینکه رییس جمهور چهارشنبه هفته آینده ۲۴ مهرماه به دانشگاه تهران می‌رود، گفت: دانشجویان، برگزیدگان آزمون سراسری و همراهان، نمایندگان تمامی تشکل‌های دانشجویی، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌های کشور، مجریان و دست اندرکاران آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور از جمله مهمانان این مراسم هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر احمدرضا خضری ضمن اعلام این خبر به تشریح جزئیات برنامه آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی اولیه مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور روز چهارشنبه هفته آینده ۲۴ مهر ماه جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه فوق با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. البته ستاد برگزاری این مراسم با حضور نمایندگان این دو دانشگاه و نمایندگانی از وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، همینطور سازمان سنجش آموزش کشور و نهاد‌های مرتبط در داخل دو دانشگاه برگزار خواهد شد. البته این برنامه با مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: سخنرانان مراسم فوق افراد مشخص و روتینی هستند که بر اساس یک پروتکل تاریخی در این چند ساله در مراسمات مربوط به آغاز سال تحصیلی سخنرانی می‌کرده‌اند یعنی دو رییس دانشگاه‌تهران و علوم پزشکی تهران، یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها، وزیر علوم و وزیر بهداشت از جمله این سخنرانان مراسم فوق هستند و در پایان رییس جمهور پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان آزمون سراسری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مشاور رییس دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: دانشجویان، برگزیدگان آزمون سراسری و همراهان، نمایندگان تمامی تشکل‌های دانشجویی، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور و روسای دانشگاه‌های کشور، مدیران و مسئولان آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمسیون‌های مرتبط از جمله مهمانان مراسم فوق هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر