بازدید 12894

مرگ پاکبان مشهدی با شلیک پلیس

کد خبر: ۹۲۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 04 October 2019
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: گلوله پلیس در عملیات تعقیب و گریز دزدان فراری در این شهر بطور ناخواسته به یک پاکبان اصابت کرد و منجر به مرگ وی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کاظم میرزایی در تشریح این خبر گفت: این ماجرا صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که گشت کلانتری شهرک ناجا از طریق پلیس ۱۱۰ به اطلاعاتی دست یافت که دو سارق پژوسوار در حال سرقت قطعات داخل خودرو هستند.

وی افزود: در این لحظه نیرو‌های انتظامی به تعقیب سارقانی پرداختند که قصد فرار از چنگ پلیس را داشتند؛ دزدان به اخطار‌های قانونی نیرو‌های کلانتری توجهی نکردند و همچنان به فرار خود در خیابان‌های خلوت شهر ادامه می‌دادند تا این که وارد حوزه استحفاظی کلانتری شهید فیاض بخش مشهد شدند.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد ادامه داد: این در حالی بود که نیرو‌های کلانتری ۷ تیر و الهیه مشهد نیز به کمک خودروی گشت کلانتری شهرک ناجا آمدند. ماموران با شلیک تیر هوایی باز هم به دزدان اخطار دادند، ولی شلیک‌های هوایی پلیس نیز آن‌ها را وادار به توقف نکرد.

میرزایی اضافه کرد: به همین دلیل نیرو‌های کلانتری با هدف قرار دادن وسیله نقلیه دزدان، چند تیرشلیک کردند که ناگهان یکی از گلوله‌ها کمانه و به پاکبان ۶۴‌ساله‌ای اصابت کرد که مشغول انجام وظیفه در خیابان خلوت بود! ماموران انتظامی بلافاصله به یاری فرد مجروح شتافتند، ولی این مرد پاکبان بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد و درپی گزارش ماموران کلانتری شهید فیاض‌بخش به قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات در این باره آغاز شد.

به دستور قاضی کاظم میرزایی گروه زبده‌ای از کارشناسان بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی مامور پیگیری و رسیدگی به ماجرای تیراندازی شدند تا گزارش خود را به مقام قضایی ارائه دهند.

نیرو‌های انتظامی که با هدف مبارزه قاطعانه با سارقان، تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده اند، در عین حال موفق شدند دو سارق مذکور را نیز دستگیر کنند و تحویل مراجع قضایی بدهند.

بررسی‌های بیشتر با دستور قاضی میرزایی در حالی ادامه دارد که طرح‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از سرقت‌های خرد در دستور کار پلیس قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان