بازدید 6821
۵
سوژه

پایان طلسم پرسپولیس درآزادی بعد از یک سال و نیم

پرسپولیس در ۱۹ بازی اخیر که در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار کرد هیچ وقت شکست نخورد و ۱۴ برد و ۵ مساوی برابر حریفانش به دست آورد. سرخ‌ها در این مدت و در ۴۲۶ روز توانستند قلعه آزادی را شکست ناپذیر کنند
کد خبر: ۹۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 26 September 2019

پرسپولیس یک فصل در آزادی نباخته بود، اما امروز بعد از یک سال و شش ماه در این ورزشگاه شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، ورزشگاه آزادی یک سال و نیم تبدیل به قلعه‌ای شکست ناپذیر برای پرسپولیس تبدیل شده بود. این تیم آخرین بار در بازی برگشت لیگ هفدهم و برابر سایپا شکست خورده بود. این بازی در تاریخ ۹ فروردین سال ۱۳۹۷ در آزادی برگزار شد و سایپا با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در آن مسابقه که در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر شد آرمان رمضانی و امید خالدی برای سایپا و علی علیپور برای پرسپولیس گلزنی کردند.

بعداز آن شکست پرسپولیس در ۱۹ بازی که در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار کرد هیچ وقت شکست نخورد و ۱۴ برد و ۵ مساوی برابر حریفانش به دست آورد. سرخ‌ها در این مدت و در ۴۲۶ روز توانستند قلعه آزادی را شکست ناپذیر کنند، اما امروز سپاهان با دو گل استنلی کی روش و محمد محبی این طلسم را شکست.

پایان طلسم پرسپولیس درآزادی بعد از یک سال و نیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آی می چسبه تحقیر استقلال و پرسپولیس اونم تو ورزشگاه آزادی. خیلی خوشحال شدم. آفرین سپاهان، آفرین تراکتور...
فدای سرشون بالاخره قهرمان هاهم بعضی وقتا میبازن
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
پرسپولیس قهرمان دوستت داریم
تیمهای دولتی بیت المال خور باید واگذار شن به بخش خصوصی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار