بازدید 16412

همه چیز درباره برج میلاد تهران

کد خبر: ۹۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 24 September 2019

برج میلاد یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که شاید خیلی از ساکنان این شهر و همچنین مسافرانی که برای تفرج به تهران می‌آیند با آن آشنایی نداشته باشند.

برای کسب اطلاع درمورد این برج معروف و باشکوه راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها این است که درباره برج میلاد در نابرو بخوانید. در این وبسایت درباره این برج اطلاعات کاملی از تاریخچه ساخت، مراکز تفریحی و همچنین راه‌های دسترسی و به صورت کلی هر اطلاعاتی که درباره این برج می‌خواهید بدانید، هست.

برج میلاد، میان تپه‌ای با مساحت تقریبی ۶۲ هکتار واقع در جنوب محله شهرک غرب و شمال کوی نصر (گیشا) در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد.  این محل پس از بررسی و مطالعه ۲۱ نقطه و انتخاب ۱۷ نقطه از مختلف شهر تهران توسط یک گروه شامل تیم شهرسازی، تیم مطالعات تلویزیون، مخابرات، راه و ساختمان، اقتصادی، معماری، هواشناسی، تیم مطالعات ترافیک و تیم ژئوتکنیک انتخاب شده است.

برج میلاد با هدف احداث سازه‌ای به یاد ماندنی و به عنوان نمادی برای شهر تهران و به منظور رفع نیازهای مخابراتی و تلویزیونی تهران ساخته شده‌است که ایجاد و گسترش شبکه دسترسی بدون سیم، ایجاد زیرساخت مناسب برای سیستم‌های جدید تلویزیونی، بهینه‌سازی پوشش رادیو و تلویزیونی، کاربری‌های هواشناسی و کنترل ترافیک، گسترش و بهینه‌سازی پوشش شبکه‌های بی‌سیم و پی‌جو، ایجاد جاذبه گردشگری و بهره‌مندی از فضاهای گردشگری مختلف و... از کاربری‌های ان است.

در مورد مراکز تفریحی برج میلاد هم باید بگوییم که این مرکز تجاری و فرهنگی به رستوران گردان، رستوران ویژه، سکوی دید باز و بسته، رواق‌های هنری، گنبد آسمان، موزه مشاهیر ایران، موزه هدایای شهرداری، فود کرت، واحدهای تجاری، فضاهای نمایشگاهی و.... مجهز است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برج به نابرو مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی