بازدید 9151
۵

آخرین آمار جان‌باختگان تصادف دلخراش در گلستان

کد خبر: ۹۲۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 21 September 2019
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متأسفانه در تصادف تریلی با مینی‌بوس در شهرستان گنبدکاووس ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالرضا فاضل ظهر امروز به همراه رئیس اورژانس استان و جمعی از مدیران برای بازدید از روند امدادرسانی به مصدومان حادثه دلخراش تصادف و آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس به این شهرستان آمد و اظهارداشت: متأسفانه تعداد جان‌باختگان این سانحه تلخ به 13 نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین 18 نفر از سرنشینان مینی‌بوس نیز دچار مصدومیت شدند که با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان صبح امروز به همراه 8 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس عازم محل حادثه شد.

وی که در حال عیادت از مصدومان این حادثه تلخ در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بود، ادامه داد: از 10 مصدومی که به این بیمارستان انتقال داده شدند حال 7 نفر روبه بهبود است و برای سه نفر نیز اقدامات جراحی انجام شد.

فاضل افزود: 8 نفر از مصدومان نیز به بیمارستان تأمین اجتماعی گنبدکاووس انتقال دادند که حال عمومی این مصدومان نیز رو به بهبود است.

گفتنی است، میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز به عنوان نماینده ویژه استاندار برای بازدید از روند درمانی مصدومان این حادثه تلخ به گنبدکاووس رفته و از مصدومان عیادت کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
الله وکيلي اگر جنگي با داعش و يا اسرائيل در مي گرفت اينقدر مصدوم و مرحومي که در تصادفات و بر اثر بيکفايتي مسئولان رخ مي دهد رخ مي داد؟!!!!!!! امان از بي غيرتي ، امان از مسئولان و امان از مسئوليتي که در قبال ويراني کشور دارند
بازم یه فاجعه دیگه .بیچاره مردم که جانشونو از دست میدن بخاطر بصضی بی احتیاطی ها
جاده گنبد به اینچه برون فقط واسه عبور با اسب و نهایتا با کالسکه مناسبه.
مگه مینی بوس چند نفر جا میگیره؟ آمار اتوبوس رو دادین.
اگر حمل و نقل ریلی مناسب داشته باشیم آمار تصادفات پایین می آید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان