بازدید 10258
۴

ارتش کویت به حالت آماده باش درآمد

کد خبر: ۹۲۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳ 19 September 2019
ارتش کویت طی بیانیه‌ای با بیان اینکه نباید به شایعات منتشر شده گوش داد، از آمادگی نیرو‌های خود برای مقابله با حوادث در منطقه خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، فرماندهی ستاد کل ارتش کویت اعلام کرد که به دلیل اوضاع متنشج کشور و منطقه، تصمیم گرفته است آمادگی رزمی برخی از یگان‌های خود را افزایش دهد.

ارتش کویت گفته است که این اقدامات، «پیشگیرانه» بوده که می‌بایست در چنین شرایطی برای حفظ امنیت و تمامیت کشور از هر گونه خطرات احتمالی اتخاذ شود.

به گزارش روزنامه کویت، ارتش این کشور شامگاه چهارشنبه (۲۷ شهریور) اعلام کرد که در راستای آمادگی نیرو‌های خود، در حال انجام تمرین‌های هوایی و دریایی است تا در بالاترین درجه از آمادگی و توانمندی‌های رزمی باشند.

ارتش کویت همچنین خواستار عدم توجه مردم این کشور به شایعات یا اطلاعاتی شده است که از برخی منابع غیر رسمی منتشر می‌شود. ارتش از شهروندان کویتی خواسته به جای توجه به این گونه شایعات، اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

بعد از عملیات پهپادی نیرو‌های یمنی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی در شرق این کشور و پرواز یک پهپاد ناشناس بر فراز کاخ امیر کویت، مقامات این کشور نگران را نگران کرده است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
مقامات این کشور نگران را نگران کرده است؟؟؟
اوووه ، یا خدا خودت رحم کن . اینو دیگه کجای دلمون بذاریم!؟ آخه مورچه چیه که کله پاچش چی باشه؟ فکر کنم کل ارتششون به دو تا یگان نمی رسه :-)
ارتش کویت چند ملیتی است ؟!
باید توجه داشت که آتش ء جنگ درواقع کل منطقه را در بر میگیرد.
بی ام کیو دوازده.
کویت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آماده باش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان