بازدید 4540

حضور «جت لی» در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان

این سوپراستار سینمای جهان، پیش از این نیز و در سال ۲۰۱۵ سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان میهمان ویژه را دارد.فدراسیون جهانی اعلام کرده که «جت لی» در دهه ۷۰ میلادی از قهرمانان برتر این رشته بوده و در مسابقات معتبر شرکت کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 18 September 2019

سوپراستار سینما و از قهرمانان سابق ووشو- کونگ‌فو با حضور در شهر شانگ‌های از نزدیک مسابقات ووشوی قهرمانی جهان را شاهد خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، «آنتونی گو» نایب‌رییس اجرایی فدراسیون جهانی ووشو این خبر را اعلام کرد و گفت: باعث افتخار است اعلام کنم که «جت لی» در محل برگزاری رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان حضور به هم می‌رساند. این سوپراستار سینمای جهان، پیش از این نیز و در سال ۲۰۱۵ سابقه حضور در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان میهمان ویژه را دارد.

طبق اعلام نایب رییس فدراسیون جهانی، «جت لی» در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی شانگ‌های حضور پیدا می‌کند و در طول مسابقات در سالن محل برگزاری حاضر خواهد شد. فدراسیون جهانی اعلام کرده که «جت لی» در دهه ۷۰ میلادی از قهرمانان برتر این رشته بوده و در مسابقات معتبر شرکت کرده است.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۲۷ مهرماه به میزبانی چین و در شهر شانگهای برگزار می‌شود و تیم ایران در ۲ بخش زنان و مردان به مصاف حریفان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان