بازدید 8034
۷

آخرین یارانه پردرآمد‌ها فردا واریز می‌شود

کد خبر: ۹۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 16 September 2019

صدوسومین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یارانه شهریورماه در حالی به روال ماه‌های گذشته بیست و ششم هر ماه پرداخت می‌شود که این روزها زمزمه حذف یارانه‌های نقدی افراد پردرآمد جدی‌تر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
طبق قانونی که مجلس تصویب کرده بود نه دولت احمدی نژاد نه دولت های بعد از اون حق ندارن یارانه حتی یک نفر رو قطع کنن. چرا دولت فعلی با چراغ سبز مجلس داره خلاف قانون عمل میکنه؟
دولت و مجلسی که به قوانین مصوب خودشون بی اعتنا باشن اونوقت چه انتظار از مردم هست که به قوانین احترام بگذارن؟؟؟
در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۷ در خبری در رسانه ها آمد(که در سایت تابناک نیز درج گردید) که مبنای حدف سه دهک حقوق ۵ میلیون بود . از آن تاریخ تا کنون تمامی کالاها و خدمات سه برابر و بیشتر شده اند . حال مسئولینی که دهک ها را تعریف میکنند چگونه میخواهند عدالت را اجرایی کنند . لطفا این پیام را بعنوان یک کارمند بازنشسته به اطلاع مسئولین برسانید .
سلام.متاسفانه با حذف یارانه هدفمندی تعدادی از اقشار عملاً هدف اصلی از این قانون را منحرف می کنند ،چرا که هدف از این قانون این بود که یارانه ی که به سازمان ها و ادارات پرداخت می شد تا هزینه خدمات و انرژی دریافتی از مردم کاهش پیدا کند مستقیما به حساب همه مردم واریز شد و قیمت ها تعدیل گردید بهترین نوع و طرح در زمینه هدفمندی یارانه‌ها و تقسیم ثروت ملی به مردم و مدیریت مصرف توسط مصرف کننده نهائی ،حالا یک عده‌ای دارند اینگونه القاء می کنند که این یک صدقه ای بوده که اشتباهی برای همه مردم جامعه واریز می شده و حالا باید قطع بشود در صورتی که موقع تصویب هدف مدیریت و کاهش مصرف و عدالت در توزیع یارانه ها بود.که حالا قراره از هدف منحرف و با اسم گذاشتن حق به صدقه مجدداً به رانت خواران پرداخت شود . نمایندگان مجلس با این مصوبه و هدف عملاً جنایت و قانون را منحرف کردند .
چرا حق کم درآمدها را در حلقوم پردرآمدها می ریزید؟
چگونه می توان ارزیابی کرد دولتی را که چند سال است دم از حذف یارانه برخی افراد می زند اما تا کنون توان اجرایی کردن آن را نداشته اند؟
پردرآمدها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدرپرروهستین شماها.
یارانه نماد ظلم و بی عدالتی و پوپولیست در کشور..........................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر