بازدید 4812
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

تنها راه مقابله با مشکلات کشور شفافیت است

کد خبر: ۹۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 14 September 2019
نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است طرح شفافیت آراء نمایندگان مجلس تصویب و اجرایی شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، داود محمدی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: این حق طبیعی و مسلم مردم است که از نظر و آراء نمایندگانی که به آن‌ها رأی داده‌اند آگاه باشند.

وی در ادامه افزود: من از زمانی‌که موضوع شفافیت آراء در مجلس مطرح شده است، موافق آن بودم و تمام طرح‌های مطرح شده را نیز امضا کرده و به آن‌ها رأی مثبت داده‌ام.

محمدی اظهار کرد: به عقیدهٔ بنده تمام دیدگاه‌ها، مواضع، آراء و حتی دارایی‌ها و اموال نمایندگان و مسؤولان باید به‌صورت شفاف در نظر مردم قرار گیرد، اما متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده این مسئله هنوز اجرایی نشده است.

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از مجلس یازدهم، با تصویب طرح شفافیت آراء نمایندگان، گامی مثبت در راستای حقوق طبیعی مردم برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امروز تنها راه مقابله با مشکلات کشور، فساد، رانت‌خواری، ویژه‌خواری و پیشگیری از ناهنجاری‌های اقتصادی شفافیت است و لازم است در یک فضای شفاف و به دور از، اما و اگر‌ها و استثنا قائل‌شدن‌ها به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم.

محمدی در پایان گفت: بنده به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۹۰، اجرای کامل دولت الکترونیک را پیگیری کرده و همواره تأکید می‌کنم لازم است دولت نسبت به اجرای کامل این طرح همت بیشتری به خرج دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها