بازدید 4396

ایران منادی بزرگ وحدت در جهان اسلام است

کد خبر: ۹۲۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 14 September 2019

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ایران منادی بزرگ وحدت در جهان اسلام است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علاء الدین بروجردی شامگاه جمعه در دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید «شهریاری» دانشگاه آزاد اسلامی در بروجرد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب، پیروزی انقلاب در همه صحنه ها است.

وی، تصریح کرد: این تحول عظیم نه تنها در کشور بلکه در منطقه نگرش و جهان بینی را تغییر داده است و این گامی بزرگ در راه رسیدن به قله رفیع تشکیل حکومت اسلامی است که با ظهور امام زمان(عج) اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، با مقایسه وضعیت ایران قبل از انقلاب با بعد از انقلاب اسلامی، افزود: در قبل از انقلاب ۶۰ هزار مستشار نظامی بر مقدرات ایران حاکم بودند اما با آمدن امام خمینی(ره) و گفتن این جمله که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، درخت تنومند انقلاب اسلامی شکل گرفت.

بروجردی، تاکید کرد: امام خمینی(ره) با پشتوانه ایمانی که داشتند دولت های مقتدری چون شوروی و آمریکا را به هیچ می دانست و مشاهده کردیم که شوروی فروپاشیده شد و آمریکا هم در حال فروپاشی است.

وی، افزود: این تحول عظیم و انقلاب اسلامی با محوریت محرم و عاشورا به وجود آمده و زوال ناپذیر است و پس از ۴۰ سال با همان قدرت و استواری با هدایت های مقام معظم رهبری مسیر خود را طی می کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران منادی بزرگ وحدت در جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: عاقلانه ترین و با صرفه ترین سیاست ممکن این است که خط مقدم در لبنان و سوریه حفظ شود و گرنه باید هزینه های زیادی پرداخت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار