بازدید 3581

موج بازگشت زائران عتبات عاشورای حسینی

موج بازگشت زائرانی که به قصد برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در کنار مرقد مطهر سید و سالار شهیدان (ع) به عراق سفر کرده‌اند سبب شده که مرز مهران را با افزایش حضور ۲۴۰ درصدی مواجه شود و امروز مرز مهران و جاده‌های مواصلاتی استان ایلام با حضور و تردد این موج بازگشت زائران از ترافیک سنگین برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 11 September 2019
موج بازگشت زائرانی که به قصد برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در کنار مرقد مطهر سید و سالار شهیدان (ع) به عراق سفر کرده‌اند و این موج بازگشت زائران سبب ترافیک سنگین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، موج بازگشت زائرانی که به قصد برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در کنار مرقد مطهر سید و سالار شهیدان (ع) به عراق سفر کرده‌اند سبب شده که مرز مهران را با افزایش حضور ۲۴۰ درصدی مواجه شود و امروز مرز مهران و جاده‌های مواصلاتی استان ایلام با حضور و تردد این موج بازگشت زائران از ترافیک سنگین برخوردار است.

سرهنگ رضا همتی‌زاده در ارتباط با موج بازگشت و تردد سنگین و پرترافیک در جاده‌های استان ایلام اظهار داشت: اقدامات لازم برای برقراری سفری ایمن برای زائران اعمال شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: استقرار گشت‌های ثابت و سیار در مسیر‌های تردد زائران و الزاماً برخی محدویت‌های مقطعی توسط پلیس راه برای روان کردن ترافیک اعمال شده و تلاش برای تردد روان انجام شده است.

وی با توصیه به ترددکنندگان بیان کرد: پرهیز از سرعت، سبقت، رانندگی در خستگی مد نظر رانندگان باشد و با توجه به ناآشنایی با جاده‌ها به علائم و هشدار‌های پلیس توجه و دقت لازم را داشته باشند.

همتی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس به‌عنوان خادم زائران اربعین در تلاش است تا سفر ایمن و بدون حادثه‌ای را برای زائران عتبات مهیا کند.

افزایش تردد ۲۴۰ درصدی زائران در مرز مهران

نورالله دلخواه نیز در ارتباط با تردد زائرانی که به قصد برگزاری ایام عاشورا در کنار مرقد سید و سالارشهیدان (ع) از کشور خارج شده‌اند اظهار داشت: موج بازگشت زائران مورد بحث از مرز مهران با تردد و افزایش ۲۴۰ درصدی روبه‌رو است.

مدیرکل پایانه‌ها و امور حمل و نقل استان ایلام گفت: افزایش تردد ما را بر آن داشت تا نسبت به استقرار ناوگان حمل و نقل در مرز اقدام و در ارتباط با جابه‌جایی زائران هیچ مشکلی در مرز مهران نیست.

دلخواه ادامه داد: مقایسه میزان خروج زائران در ۹ روز اول محرم امسال از افزایش ۲۴۰ درصدی خروج زائران از مرز مهران حکایت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان