بازدید 3438

نایب قهرمانی ایران در کاراته وان ژاپن با پنج مدال

برای تیم ملی ایران در این پیکار‌ها سارا بهمنیار، مدال طلا، ذبیح الله پورشیب و صالح اباذری مدال نقره، مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال‌های برنز را کسب کردند.در این مسابقات ۶۴۹ کاراته‌کا از ۷۹ کشور شرکت داشتند.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 08 September 2019

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی نایب قهرمانی لیگ جهانی کاراته وان ژاپن قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به میزبانی توکیو ژاپن امروز (یکشنبه) به پایان رسید و تیم ملی کشورمان در بخش مردان و بانوان پس از تیم ژاپن بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت. برای تیم ملی ایران در این پیکار‌ها سارا بهمنیار، مدال طلا، ذبیح الله پورشیب و صالح اباذری مدال نقره، مجید حسن نیا و بهمن عسگری مدال‌های برنز را کسب کردند.

در خاتمه این رقابت‌ها تیم ژاپن با ۸ طلا، ۳ نقره و ۹ برنز قهرمان شد، تیم ایران با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان با یک طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد. تیم اوکراین با یک طلا و یک برنز چهارم شد و تیم‌های مصر، قزاقستان و آلمان با یک طلا پنجم شدند.

تیم‌های فرانسه با ۳ نقره و یک برنز و ایتالیا با ۲ نقره و یک برنز به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. ترکیه و اسپانیا با یک نقره و ۲ برنز در مکان دهم ایستادند. چین تایپه با یک نقره و چین با ۳ برنز به ترتیب دوازدهم و سیزدهم شدند و تیم‌های فنلاند، یونان، ویتنام، کرواسی، برزیل و گرجستان هر کدام با یک برنز در جای چهاردهم قرار گرفتند. در این مسابقات ۶۴۹ کاراته‌کا از ۷۹ کشور شرکت داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر