بازدید 3081

توافق ۶ساله فان دایک با لیورپول با افزایش چشمگیر قرارداد

یکی از شانس‌های اصلی توپ طلا ۲۰۱۹ است توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد و کیفیت بالای بازی او باعث شده است تا لیورپول نگران از دست دادن احتمالی بازیکن خود باشد که به همین خاطر تا ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق این بازیکن را افزایش خواهد داد تا خیال قرمز‌ها بابت ماندن این بازیکن در جمع لیورپولی‌ها راحت باشد.
کد خبر: ۹۲۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 08 September 2019

لیورپول بعد از افزایش چشمگیر قرارداد مدافع هلندی خود با این بازیکن برای ۶ سال دیگر به توافق رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از دیلی میل، هنوز چهار سال دیگر از قرارداد ویرجیل فان دایک با لیورپول باقی مانده است و در این بین باشگاه لیورپول با افزایش چشمگیر قرارداد این مدافع زمینه ماندن او در این تیم برای سال‌های بعد را نیز فراهم کرده است.

فان دایک

این مدافع که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد و یکی از شانس‌های اصلی توپ طلا ۲۰۱۹ است توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد و کیفیت بالای بازی او باعث شده است تا لیورپول نگران از دست دادن احتمالی بازیکن خود باشد که به همین خاطر تا ۲۰۰ هزار پوند در هفته حقوق این بازیکن را افزایش خواهد داد تا خیال قرمز‌ها بابت ماندن این بازیکن در جمع لیورپولی‌ها راحت باشد.

لیورپول برای به دست آوردن این بازیکن ۷۵ میلیون پوند به تیم ساوتهمپتون پرداخت کرد و مدت‌ها به دنبال جذب او بود. رکوردی که البته بعد‌ها شکسته شد و اکنون در اختیار هری مگوایر است. او در این تیم توانسته در دو فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد و اخیرا سوپرجام اروپا را نیز به دست آورد. فان دایک در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان نیز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل