بازدید 6940

«پادکست» های بانک ملی ایران را بشنوید

کد خبر: ۹۲۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 04 September 2019

بانک ملی ایران در ادامه توسعه روش های تعاملی خود با مخاطبان و مشتریان، راهکار تازه ای را به کار گرفته تا از این طریق پیامش را بهتر، سریعتر و دلچسب تر منتقل کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «پادکست» که مدت هاست در فضای رسانه ها ایجاد و به تازگی مورد استقبال بیشتر مردم، به ویژه دارندگان گوشی های هوشمند قرار گرفته است، به زودی جای خود را در میان رسانه های این بانک باز خواهد کرد.

این «پادکست» ها در دو قالب «موج ملی» و «کافه داستان» منتشر خواهند شد.

«موج ملی» هر دو هفته یک بار به مرور سر خط خبرهای اقتصادی و بانکی، معرفی خدمات بانک، برگزاری مسابقه از میان خدمات بانک، بیان نکات جذاب و اتفاقات جالب حوزه بانکی و ... خواهد پرداخت.

از سوی دیگر، مرکز ارتباطات مردمی بانک ملی ایران به شماره 64140-021 بخشی را برای دریافت پیام های مردمی اختصاص داده است. مخاطبان می توانند پاسخ به انتقادات، پیشنهادات و یا سوالات مطرح شده با این مرکز را در «پادکست» موج ملی دریافت کنند.

قالب دوم «پادکست» های بانک ملی ایران با عنوان «کافه داستان»، روایت دنباله داری از خاطره خوانی یک نوه و پدربزرگ است؛ پدربزرگی که سال ها کارمند این بانک بوده و اکنون خاطراتش از زبان نوه اش خوانده می شود. این مجموعه داستان دنباله دار را به یاد قصه های دوست داشتنی و خاطره انگیز "ظهر جمعه"، در روزهای جمعه هر هفته  از وبسایت بانک ملی ایران بشنوید.

«پادکست» هایی که از سوی بانک ملی ایران تولید می شوند، علاوه بر سایت بانک، در کانال اپلیکیشن «بله» و نیز صفحه «اینستاگرام» بانک قابل شنیدن و ذخیره سازی هستند.

«پادکست» بسته فشرده ای است که می تواند در هر زمان و هر مکان شنیده شود و در کوتاه ترین زمان، حجم قابل توجهی از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهد. بانک ملی ایران با طراحی راهکارهای تازه در قالب رسانه های دیجیتال، به دنبال حداکثر تعامل با مخاطبان است تا از این مسیر علاوه بر عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان