بازدید 29803

سمت عجیب یک کارمند در اداره دولتی ایرانشهر

کد خبر: ۹۲۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱ 03 September 2019

این روزها عکسی با انتصابی عجیب در راه و شهرسازی ایرانشهر خبر ساز شده است.

به گزارش «تابناک» از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شبکه های اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان از عکسی با نوشته های عجیب پر شده است.

نوشته های داخل عکس انتصاب عجیب یک کارمند در راه و شهرسازی ایرانشهر سیستان و بلوچستان را نشان می دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۶
برای وزارت راه خیلی متاسفم. این چه سربرگیه دیگه. بسمه تعالی چرا اونجاست؟ افتضاحه دوما این پست نیست این زیر مجموعه اداره روابط عمومیه هر دستگاه محسوب می‌شه. مدیرانی نجومی بگیر عزیز لطفا دقت داشته باشن درسته پول نفته ولی برای خنده‌ام که شده برخی مسائل رو رعایت کنید
حداقل اسم طرف رو حذف کنید بابا - هر نامه ای گیر میارید با اسم و مشخصات میزنید تو سایت؟
سلام
اگر مدیر بالادستی سرپرست محترم را تشویق کند خیلی خوبه
حداقل یکی به فکر کارمند است ما کارمند هستیم برای مدیران این مسائل اجرا می شود نیروهای دیگر اصلا
با تشکر
ایشان مسئول دایره اموات شده اند.
اقا به خدا عجیب نیست واقعیته
خوبه که
به این میگن شفاف سازی
در مسائل اقتصادی هم اسناد رو برملا کنید
بنظر خیلی هم عجیب نیست.این کار قبل از هرجای دیگری در تهران لازم است انجام شود. با فوت یک نفر یا افراد خانواده اش در یک اداره به دلیل ارتباطات فامیلی بسیاری از کارکنان با همدیگر گاهی بخشی یا همه یک اداره تعطیل می شود و عملا ارباب رجوع سرگردان می شود.گاهی نه یک نوبت بلکه چند نوبت.گاهی برنامه ریزی برای حضور همکاران در مراسم شهرستان ها هم انجام می شود.
مگه برای این کار حقوق جداگانه می گیره که به نظرتون عجیب اومده؟ بالاخره یکی باید مسئول هماهنگی باشه یا نه؟ حالا اینا زیادی جدی گرفتن. اما عجیب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
این امور وظیفه روابط عمومی هاست
چیکارشون دارید؟ مملکت هرکی هرکیه. اینام برای خودشون خاله بازی میکنن و هر عنوانی را به هر کسی دوست دارن میدن و لذتش را میبرن
شرکت در مراسم تشیع وابستگان همکاران برای مثال مراسم تشیع یا ترحیم خاله، عمه، دختر خاله همکار و .... یک روش عادی برای فرار از خدمت و ترک اداره از سوی کارکنان و هدر رفت ساعت مفید کاری تبدیل شده است. اگر یک حساب سرانگشتی بکنید در کل کشور روزانه چند میلیون ساعت کاری به این روش هدر می رود!!!!! لطفا یک کاری بکنید. فرقی نمی کند اداره دولتی باشد یا خصوصی. به هر حال روزانه میلیونها ساعت مفید کاری مردم بابت شرکت در اینگونه مراسم ها هدر می رود. یک کار فرهنگی بزرگ لازم است.
البته این را هم باید ذکر کرد که پشت این قضیه مافیای سیاسی و اقتصادی بزرگی است و با یک حساب سرانگشتی گردش مالی روزانه برگزاری مراسم های ترحیم و ... متوجه عمق فاجعه خواهید شد.
کجای این دستور عجیب بود................................
سلام
اتفاقا خیلی هم خوب است . انشاالله بقیه ی ادارات هم اینکار را بکنند . برای این منظور اداره کل یک نفر را معلوم کرده تا شاخص باشد و همه ی پرسنل بدانند به چه کسی مراجعه نمایند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
تازه میشه برای تکریم کارمندان یک نفر را هم مسئول خاراندن پشت کمرشان کرد کلی هم ثواب داره. خیلی هم رضایت بخشه
مسئول امور مسرورات و متوفيات
خخخخخخخخ...این نوع سمت تا حالا در ادارات ندیده بودیم خخخخخخ اینم از مدیریت ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
آره خخخخخخخخخخ بازم خخخخخخخخخ
جو ندهید ایشان علاوه بر سمت قبلی به این کار (‌روابط عمومی و امور رفاهی همکارانشان)‌منصوب شدند
انقدر شغلها و پستهای عجیب غریب ابداع کرده اند برای دوستان و نزدیکان که هیچکدام بدرد نمیخورد و سپس یک سازمان دیگری هم برای نظارت بر سازمان قبلی ابداع کرده اند درصورتیکه افراد لایق زیادی بیکار میگردند...
خب همه سمت ها رو تقسیم کردند این آخریش به این بنده خدا رسیده چه کنه خب؟!!!!!!!
خلاصه نان رسانی به هر ترتیبی که باشد کار خداپسندانه ای است !
وظایف اصلی فراموش شده!!!
بعنوان كارمند دولت اصلا" تعجب نمي كنم چون از اين دست احكام براي نورچشمي ها و سفارشي ها در تمام ادارات دولتي بيداد مي كند و كاركنان با سابقه بالاي 20 سال را به مرگ تدريجي و افسردگي سوق مي دهد. باور كنيد كه مقرضانه ننوشتم بلكه از روي واقعيات موجود در ادارات دولتي نوشتم. چون با هر تغييري در پستهاي بالاي سازماني، تعدادي افراد جديد وارد سيستم مي شوند و بلافصله صاحب شغل مي شوند در حالي كه كاركنان بالاي 20 سال آن سازمانها به انواع و اقسام تهمتها دچار مي شوند و درجا مي زنند و هيچكس هم به دادشان نمي رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
حرف ایشان کاملا درست است. باید جدیدیها از تجربه قدیمی ها برای نگارش نامه و سایر امور استفاده کنند. جوانان بیایند جای آنها اما نه یکبار. آنها به کلاس آموزشی بروند و از قدیمی ها بپرسند. بالاخره آنها هم سن بالا می شوند و به همین دردها مبتلا می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
بله درسته
تو اداره ما هم ازین کارمند پر رو های فک وفامیل روسای چدید زیادند
این یکی از بهترین تصمیماتی است که در سطح مدیران کشور گرفته شده است چندوقت قبل من در اداره دارایی شهرمان کاری فوری داشتم هیچ کارمندی سرکار نبود همه رفته بودند تشیع جنازه همکارشان روز بعدش هم پنجشنبه بود شنبه هفته بعد هم کارمند مسئول پرونده من با ریس جلسه داشت یکشنبه تازه من جناب مسئول پرونده را بعد از 5 روز زیارت کردم
کار لازم وضروری است حالا ممکن کمی کج سلیقگی کرده باشند این کارهای خوب را بامسخره کردن ار انتفاع نیندازید لطفا"
اتفاقا عجیب نشد مسئولیت عاطفی و ترحمی است و کاری ارزشمند است تا تعدادی همکاران بوسیله پشتیبانیِ برنامه ریزی شده ی اداره به عیادت و مراسم بروند. این مدیر باید تشویق شود چون دیگر مدیران در پی لابی کردن و زد و بند و کسب منافع با همین امکانت هستند
مگر ادارات کاری غیر از این دارند . بیشترین زد و بندهای کشور در همین مراسمات تکریم و ترحیم انجام می گیرد . قبول ندارید سری به مساجد معروف پایتخت بزنید و ببینید بنای پارتی بازی و روابط و زد و بندها در همین مجالس است.
مدیر مسئول فوق تخصصی "فاتحه"!
خلاصه یعنی:" مسئول هدایت کارکنان به بهشت"!!.
علاوه بر سمت قبلی ،خوب سمت قبلی چی هست؟بعد هم اینکار ها مرتبط با روابط عمومی دستگاه هاست و ایشون هم احتمالا کارمند روابط عمومی دستگاه است.
بله انتصاب مدیران با سواد . لایق . در سطح استان طی چند سال اخیر باعث شکوفا شدن این نوآوری ها شده . تازه خبر نداری برو شهرداری زاهدان اصلا باورت نمیشه .
این حکم موقتی و ازمایشی جهت براورد استعداد این فرد در انجام وظایف محوله یعنی هماهنگی حضور تعدادی از ادماست.
بعد از موفقیت در مراحل ازمایشی و تامین رضایت مدیر بالدست انشالله سعی خواهد کرد تمام ملت ایران رو در ایرانشهر جمع کنه.
وقتی مدیرکل سوادفارسی ندارد وازکلمه امورات استفاده می کند(خودکلمه امور جمع است)دیگر نباید تعجب کنیم
از اصل مطلب که بگذریم کلمه امورات نیز اشتباه است.
کجاش عجیبه ؟ بخشی از وظایف امور اداری و بعضا روابط عمومی همینه دیگه که این بنده خدا به تنهایی انجام میده
سلام عجیب نیست. در هر اداره ای نیازمند فردی جهت هماهنگی در خصوص این مراسم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
بهش میگن مسئول تشریفات
اتفاقا جهت هماهنگی که اداره به تعطیلی کشیده نشود ، کار خوبی است . بعضی اوقات عمده افراد جهت مراسم اداره راترک میکنند و اداره تعطیل می شود
مدیر مدیره دیگه. خلاقیت همینه
بیاد ناصرالدین شاه که زیاد از این موارد داشت
شغال السلطنه و...
ولی اینجا عکس دوران شاه شهید هست!
اونموقع پول میدادن لقب میخریدن این دوراان سمت میگیرن که پول بیشتری به جیب بزنن
اين حكم اقاي مديركل يك حكم انسان دوستانه بوده زياد عحيب وغريب نيست به نظرمن اين طوركارها درتمام شركت ها وكارخانه ها وادرارت بايد نهادينه بشه كاربسيار پسنديده وجالبي است اين نشان دهنده انسانيت اين مديركل محترم را مي رساند كه بايستي فرهنگ سازي بشه به هرحال باتوجه به اينكه اين كارمند محترم ازمتن نامه پيداست مسئوليت ديگري هم بجز اين حكم دارد تنها مسئوليت ايشان دادن پست عجيب وغريب كه در بعضي از ارگان با رانت وفاميل بازي اتفاق مي افته نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
با سلام بله كار درستي است ولي بهت است براي تسليت و عيادت خود مدير قسمت اين كار را انجام بدهد تا شان خانواده فرد متوفي حفظ شود نه اينكه يا تفويض اختيار مدير خودش را از اين كار معاف كند
ایران امروز به لحاظ فرهنگی دچار فرمالیته(مراسم گرایی، مناسک گرایی، ظاهرگرایی و شمایل گرایی) شده است و در پی همین صورت‌گرایی، تردید نباید کرد که برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف، بخش وسیعی از توان اجتماعی و سازمانی را می‌گیرد. مثلا در بعضی سازمان‌ها به مناسبت همین ایام عزا، مراسم سوگواری وپس از آن پذیرایی دایر است. خوب، چنین مراسمی متولی می‌خواهد. ساختار اداری و اجرایی دچار مشکل است، نه این مدیر کل به تنهایی.
ایکاش میدانستیم که امور محوله ی قبلی ایشان چه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
امیدوارم به آرزویتان برسید
اتفاقا عالی است و از این مدیر باید تقدیر کرد که حس هم دردی با کارکنان و خانواده آنهار ا بطور رسمی پیگیری میکند چه ایرادی دارد این مراسمات باعث افتخار کارمند میشود و باعث حس تعلق و فراموش نشدن برای بازنشستگان . ظاهرا حقوق ایشان که زیاد نشده بلکه وظیفها ش زیاد شده
اصلا عجيب نيست براي تكريم كارمندان ادارات اطلاع رساني ازطريق پيامك در رابطه با مراسم ترحيم وعيادت همكاران باتوجه به فرهنگ ايراني اسلامي به عنوان يك وظيفه شرعي عرف و عموميت پيدا كرده است و در كنار ساير وظايف تخصصي جز شرح وظايف كارشناسان روابط عمومي ادارات كل ميباشد.
به نظرم اين بسيار هم عاليست به عنوان رسالت اجتماعي سازمان و اينكه هميشه اين خلا يعني حضور وهماهنگي وتداركات وهمراهي با خانواده هاي در اين موارد در سازمان ها ديده ميشه من براي سازمان خودمون همين پيشنهاد دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
وزیر باید آیین نامه ها و مقررات را هر چند به چند وقت و سالانه به زیر دستان خود حداقل خلاصه و عنوان آنها را اعلام کند.و از کارشناسان مسول بخواهد و برخی آیین نامه ها مرور کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
آره یه چند نفرم میتونه زیرمجموعه ایشون مشغول به کار بشه مثلا عده ای با تخصص مجلس گرم کنی
خیلی خیلی بی خود جو سازی کردید.وکارایشان خیلی خیلی متین وعاقلانه بود
بند ناف بودجه کشور را باید از فروش نفت خام برید و دخالت دولت در اقتصاد باید قطع شود و پول حاصل از فروش نفت صرف هزینه های جاری مسئولین و خانواده های آنها شود.
همچنین مردم عادی نباید انتظار استخدام دولتی داشته باشند و شغل های دولتی باید برای فرزندان مظلوم مسئولین محفوظ بماند
اداره ها این قدر بزرگ شدن که کلی ادم لازمه خودشونو جمع کنه
خخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار