بازدید 7751
در مواجهه با رژیم صهیونیستی

نصرالله: از امروز هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت

کد خبر: ۹۲۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 02 September 2019
دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم امشب عزاداری محرم درباره عملیات انتقامی حزب الله در جنوب لبنان و وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت مسائلی را بیان کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: خدا را برای این توفیق و پیروزی شکر می‌کنیم. از رزمندگان و فرماندهانی که طی این ۸ روز در طول مرز با فلسطین اشغالی همواره آماده بودند تشکر می‌کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: از خبرنگارانی که برخی زندگی خود را به خطر انداختند و از تحلیلگرانی که توضیحات کافی را ارائه کردند تشکر می‌کنم.

سیدحسن نصرالله تاکید کرد: به برکت مجاهدان دستاورد مهم تثبیت معادله بازدارندگی دشمن محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشتر گفته بودیم از لبنان و در طول مرز پاسخ اقدامات صهیونیست‌ها را خواهیم داد که این موضوع صورت گرفت و این نقطه قوت مقاومت به شمار می‌آید.

دبیرکل حزب الله لبنان بیان داشت: ترسی که بعد از سخنرانی در خصوص پاسخ در دشمن ایجاد شد تنبیهی برای دشمن بود و آن‌ها مرز را کامل تخلیه کردند و هیچ سرباز یا خودروی زرهی در طول مرز مشاهده نکردیم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: من به دشمن گفتم حد و حدود خود را نگه دارد، اما همه آن‌ها فرار کردند و میدان را خالی کردند و دشمن تا عمق ۷ کیلومتری هیچ گونه حرکتی نداشت.

او تاکید کرد که حزب‌الله از این تاریخ به بعد در رویارویی با دشمن صهیونیست هیچ مرزی نمی‌شاسد و هیچ خط قرمزی نخواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان