بازدید 8787

قالپاق دزدی با لباس سربازی!

کد خبر: ۹۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ 02 September 2019
معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فردی ملبس به لباس سربازی که دریکی از مناطق شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود، دستگیر و در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شیراز، کلیپی در فضای مجازی منتشرشده و در آن فردی را با لباس نیروی انتظامی نشان می‌دهد که در حال سرقت یک جفت قالپاق اتومبیل است.

خبرنگار فارس برای کشف صحت‌وسقم این کلیپ، به سراغ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس رفت تا اطلاعات بیشتری در این خصوص حاصل کند.

سرهنگ کاووس محمدی نیز در گفت: گو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک نفر ملبس به لباس سربازی دریکی از محله‌های شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدی با ابراز تأسف از این حادثه افزود: مأموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته آن محله موفق شدند، فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد خاطرنشان کرد: پلیس با اشخاصی که قصد برهم زدن نظم و امنیت و آسایش شهروندان را داشته باشند بدون رعایت هرگونه ملاحظه‌ای برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴
ماشین کلانتری تابلو بود
ماشین نیروی انتظامی توی فیلم رو از کجا آورده بود؟
سلام تابناک به جناب سرهنگ بفرمایید یه ماشین پلیس هم این آقا دزد رو همراهی میکرد
فقط قالپاق دزدها رو سریع میگیرند
چه جالب !!! آخرشم نگفته پلیسه. گفته ملبس به لباس پلیس. اگه ماشین پلیس نبود چی میگفت :)))
اون آقای دزد سرباز نما که قالپاق دزدی کرد سوار ماشین سمند ناجا شد و رفت. بقیشون کی بودن ؟ اونا هم ماشین نیرو انتظامی نما بودن؟
ببخشید اگر دقت کنید در اصل سرباز وظیفه بود، چون بعدش رفت سوار ماشین نیروی انتظامی شد
بععععععله
آخه ماشينش هم ماشين پليس بود؟!
لباسش مبدل بوده بعد اون سمند پلیس چی میگه توی فیلم که پسره بعد از بازکردن قالپاقها میره سوار سمند پلیس میشه و حرکت میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماشین سربازه که ماشین نیروی انتظامی بود
اون ماشین پلیس هم ملبس بوده ؟!!!!!!
با سلام خدمت تابناک عزیز بنده و میلیون ها نفر این کلیپ را دیدن ، سرباز بعد از سرقت قالپاق خودرو سوار بر خودروی سمند پلیس شد این موضوع غیر قابل انکار هستش
خودرو سمندی که سرباز سوارش شد متعلق به نیروی انتظامی بود !!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر