بازدید 2455

ارتش سوریه اجساد نظامیان کشته شده در ادلب را تحویل گرفت

یک منبع نظامی در سوریه از بازپس‌گیری اجساد شماری از سربازان سوری که سال‌ها پیش در جریان درگیری با گروه‌های تروریستی کشته شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 01 September 2019

یک منبع نظامی در سوریه از بازپس‌گیری اجساد شماری از سربازان سوری که سال‌ها پیش در جریان درگیری با گروه‌های تروریستی کشته شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، این منبع نظامی اعلام کرد: این اجساد متعلق به نظامیان سوری است که در جریان جنگ علیه گروه‌های تروریستی در سال ۲۰۱۵ میلادی کشته و توسط دیگر نظامیان سوری در شهر خان شیخون در حومه جنوبی ادلب دفن شده‌ بودند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، اجساد این نظامیان در ورودی شهر "خان شیخون" بیرون کشیده شد و به بیمارستان نظامی انتقال یافت تا به خانواده‌هایشان تحویل داده شود.

از سوی دیگر، یگانی از ارتش سوریه یک گور جمعی را شناسایی کرد که در آن اجساد تعدادی از نظامیان وجود دارد که توسط گروه‌های تروریستی در شهرک "اللطامنة" واقع در حومه شمالی حماة کشته شده‌ بودند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: بنا بر اطلاعات به دست آمده این گور جمعی در منطقه "المرملة" واقع در شهرک "اللطامنة" در حومه شمالی حماة شناسایی شد و یگانی از ارتش سوریه اجساد ۱۰ تن از سربازان سوری را به منظور تکمیل اقدامات حقوقی، تلاش برای شناسایی هویت و تحویل آنها به خانواده‌هایشان به بیمارستان منتقل کرد.

یگان‌هایی از ارتش سوریه در ۲۳ ماه جاری میلادی کنترل شهرک‌های "الطامنة"، "کفر زیتا"، "لطمین"، "مورک"، "معرکبة" و "اللحایا" در حومه شمالی "حماة" را پس از نابودی باقیمانده‌های تروریست‌ها در این مناطق در دست گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی