بازدید 3919

الکسیس سانچس به اینترمیلان پیوست

اینتر در تابستان تغییرات بسیار خوبی با کونته داشته است و امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در سری A. دارد. این تیم در دیدار نخست خود توانست با ۴ گل لچه را در هم کوبید تا بعد از مدت‌ها طعم صدرنشینی را در سری A. بچشد.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 29 August 2019

مهاجم شیلیایی منچستر یونایتد تست پزشکی اینتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و در آستانه نهایی کردن قرارداد خود با نرآتزوری است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کالچیو میرکاتو، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد اینتر موفق شد که یک بازیکن شیلیایی جذب کند. الکسیس سانچس بعد از روز‌های تلخی که با منچستر یونایتد تجربه کرد از این تیم جدا شد و در فصل جدید برای اینتر به میدان خواهد رفت. این بازیکن شیلیایی را حضور در شهر میلان تست پزشکی اینتر را با موفقیت پشت سر گذاشت و در آستانه معرفی به هواداران تیمش است.

قرارداد سانچس با اینتر به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری خواهد بود و دستمزد او ۵ میلیون یورو برای یک فصل است. اینتر در تابستان تغییرات بسیار خوبی با کونته داشته است و امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در سری A. دارد. این تیم در دیدار نخست خود توانست با ۴ گل لچه را در هم کوبید تا بعد از مدت‌ها طعم صدرنشینی را در سری A. بچشد.

Image result for ‫الکسیس سانچز + اینتر‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل