بازدید 52243

ادعای عجیب قاتل امام جمعه کازرون پیش‌ از اعدام

کد خبر: ۹۲۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 28 August 2019

برادر امام‌جمعه فقید کازرون گفت: تمام شب گذشته با خانواده‌ام در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر قاتل اظهار ندامت کرد مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم، اما متاسفانه وی در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسؤولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حکم قصاص حمید درخشنده قاتل امام‌جمعه شهید کازرون به حکم دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضاییه سحرگاه امروز در ملأ عام به اجرا در آمد.

این حکم در حالی اجرا شد که بنا به گفته خانواده حجت‌الاسلام خرسند به قاتل فرصت داده شده بود تا از اقدام خود ابراز پشیمانی کند، اما اصرار وی به این اقدام جنایتکارانه سبب شد تا حکم اعدام به مرحله اجرا در آید.

قاتل از اقدام خود ابراز پشیمانی نکرد

برادر امام‌جمعه فقید کازرون در پیامی با اشاره به اینکه اینجانب طی دو ماه گذشته از طریق یکی از دوستان با خانواده آقای درخشنده در ارتباط بودم، گفت: از آنها خواسته شد که در ملاقات با وی متقاعدش سازند تا با مشخص کردن عوامل پشت‌پرده جنایت شهادت امام‌جمعه مظلوم کازرون زمینه تخفیف در مجازات خود را فراهم کند، اما متاسفانه وی هیچ همکاری در این زمینه نکرد.

حسین خرسند با بیان اینکه در مدت زمان ۴۸ ساعت گذشته از کانال‌های مختلف با خانواده ما تماس گرفتند و خواستار بخشش نامبرده شدند، افزود: تمام شب گذشته با فرزند ارشد شهید خرسند، برادرم حاج منصور و خواهرم در تماس بودم و خواستار این شدم که اگر اظهار ندامت کرد مراسم اعدام را به تعویق بیندازیم، اما متاسفانه امروز صبح چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۸ وی در مقابل خانواده‌اش، دادستان و برخی مسئولین علناً خود را نماینده امام زمان نامید و ذره‌ای از عملکرد خود اظهار ندامت نکرد.

وی با اشاره به اینکه به هر حال عده‌ای دائماً نوشتند که در عفو لذتی است که در انتقام نیست، گفت: اگر کسی خود دوست ندارد که بخشش شامل حالش شود نمی‌توان وی را بخشید و متاسفانه حمید درخشنده تا آخرین لحظات به عقاید نادرست خود پایبند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان