بازدید 2888
در روز آخر پنجره تابستانی

بارسلونا: به توافق با پاریس بر سر نیمار نزدیک شدیم

کد خبر: ۹۲۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 28 August 2019

یکی از مدیران بارسلونا از افزایش احتمال پیوستن نیمار به این تیم خبر داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خاویر بورداس یکی از مدیران باشگاه بارسلونا که همراه با اریک آبیدال برای مذاکره با پاریسن ژرمن در مورد نیمار به پاریس سفر کرده بود از افزایش احتمال پیوستن این بازیکن به بارسلونا خبر داده است. بورداس به خبرنگاران در فرودگاه بارسلونا گفت: «هنوز توافق کامل حاصل نشده و ما در حال مذاکره هستیم، اما باید بگویم که به توافق نزدیک‌تر شدیم.» این در حالی است که رسانه‌های اسپانیا و فرانسه ساعاتی پیش گزارش دادند که جلسه روز سه شنبه دو باشگاه به نتیجه مثبتی نرسیده و پیشنهاد ۱۷۰ میلیون یورویی بارسا رد شده است.

خاویر بورداس-اسپانیا-Javier Bordas-Spain

به گزارش لوییس ماسکارو، در ابتدا بارسلونا پیشنهاد داده که امسال چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو برای انتقال قرضی و ۱۵۰ میلیون یورو برای خرید دائمیِ اجباری هزینه کند که پاری سن ژرمن این عدد را کم دانسته است.

سپس این ایده مطرح شده که بارسلونا در تابستان سال آینده ۱۷۰ میلیون یورو را در دو قسط (سالانه ۸۵ میلیون یورو) بپردازد و امسال هم مبلغ مشابهی را برای انتقال قرضی پرداخت کند. این عدد مجموع پیشنهاد را می‌تواند به چیزی حدود ۲۰۰ میلیون برساند و پاری سن ژرمن این پیشنهاد را رد نکرده است. در واقعیت، طرفین قبول کرده اند که بارسلونا برای خرید بازیکن، ۱۷۰ میلیون یورو پرداخت کند، اما اینکه در تابستان امسال چه مبلغی به تیم فرانسوی می‌رسد (برای انتقال قرضی) و اینکه ۱۷۰ میلیون یوروی مطرح شده چگونه پرداخت شود، هنوز مشخص نیست.

تا این لحظه، هنوز امکان معاوضه بازیکن وجود دارد، اما طبق آخرین توافق اولیه، ایده انتقال قرضی (احتمالا ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو) و بند خرید اجباری ۱۷۰ میلیون یورویی مطرح است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل