بازدید 3626
سوژه

جدایی مشکوک شماره 10پرسپولیس از قرمزها

بهرحال کیفیت بازی احمدزاده بعد از یک فصل بد در لیگ لهستان بشدت افت کرده است و با توجه به رفتار زشت او در جدایی از تیم در اوج روزهای بحران محرومیت، هواداران نیز چندان علاقه ای به او ندارند.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 28 August 2019

تمرین عصر سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که فرشاد احمدزاده بازیکن شماره ۱۰ این تیم با وجود حضور در ورزشگاه شهید کاظمی با تیم تمرین نکرد و پس از دقایقی که با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بود از ورزشگاه بیرون رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این باره برخی از مسئولان تیم پرسپولیس مدعی شدند که این بازیکن از ناحیه عضله دوقلو دچار آسیب‌دیدگی است و به همین خاطر تمرین نکرده، اما شایعه دیگری مبنی بر ناراحتی احمدزاده و واکنش کالدرون به گوش می‌رسد و در این خصوص گفته می‌شود که سرمربی پرسپولیس به این دلیل اجازه تمرین به بازیکن تیمش نداده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احمدزاده به دلیل برخی مشکلات شخصی با تیم تمرین نکرد و پس از دقایقی صحبت با کالدرون محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد اما این مشکلات برای رسانه ها مبهم است و برخی سعی دارند آن را به مسایلی حاشیه ای ربط بدهند که در نهایت منجر به جدایی این بازیکن خواهد شد. همین هفته یکی از بازیکنان پرسپولیس بدلیل مثبت شدن تست دوپینگ از جمع سرخ ها جدا شد.

طبیعی است در صورتی که مشکلات احمدزاده برطرف شود این بازیکن برای همراهی پرسپولیس در بازی با تراکتور روز پنج‌شنبه به تبریز خواهد رفت و در غیر این صورت وضعیت او هفته آینده مشخص خواهد شد. بهرحال کیفیت بازی احمدزاده بعد از یک فصل بد در لیگ لهستان بشدت افت کرده است و با توجه به رفتار زشت او در جدایی از تیم در اوج روزهای بحران محرومیت، هواداران نیز چندان علاقه ای به او ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها