بازدید 8116
۲

ماکرون: برای دیدار روحانی و ترامپ تلاش می‌کنم

کد خبر: ۹۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 26 August 2019
رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه ۷ درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود و با وی به این توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه ۷ درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه این کنفرانس خبری گفت که وی برای دیدار «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران و ترامپ طی هفته‌های آینده تلاش خواهد کرد.

رئیس جمهور فرانسه اضافه کرد که روحانی در راستای منافع کشورش آماده دیدار با هر رهبر سیاسی است و اگر رئیس جمهور ایران و ترامپ با یکدیگر دیدار کنند دستیابی به یک توافق ممکن است و در این زمینه نیز با روحانی گفتگو کرده است.

ماکرون همچنین گفت که وی با رئیس جمهور آمریکا موافق است که ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

وی اضافه کرد که تحریم‌های آمریکا پیامد‌های زیادی برای اقتصادی ایران به همراه داشته و همین موضوع باعث افزایش فشار‌ها علیه این کشور شده است.

ترامپ نیز مدعی شد که ایران حامی تروریست در جهان است.

وی در ادامه گفت که به دنبال تغییر رژیم در ایران نیستیم بلکه به دنبال دستیابی به تضمینی هستیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و موشک‌های بالستیک نداشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
ماکرون دلالی می کند و هیچکس از طرف ملت ایران اجازه ملاقات با ترامپ را ندارد.
توهم زدی عزیز
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی