بازدید 7829

ترس صهیونیست‌ها از موشک‌های ضد تانک حزب‌الله

کد خبر: ۹۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 26 August 2019
برخی منابع مطلع مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی در حال بستن مرز‌های خود با لبنان و آماده شدن برای مقابله با حملات محتمل موشکی نیرو‌های مقاومت حزب الله است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، برخی منابع رسانه‌ای صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از تحرک ارتش اسرائیل در نقاط مرزی با لبنان خبر دادند.

به نوشته «اینستنت نیوز» ارتش رژیم صهیونیستی در حال بستن برخی معابر و مسیر‌های نزدیک به مرز با لبنان به عنوان بخشی از تمهیدات خود برای مقابله با حملات موشک‌های هدایت شونده ضد تانک (ATGM) حزب الله لبنان است.

به نوشته این منبع خبری، برخی منابع مطلع در لبنان گفتند که عملیات گشتزنی روزانه ارتش رژیم صهیونیستی در مرز‌ها نیز تقریبا متوقف شده تا خودرو‌ها و نیرو‌های حاضر در این عملیات هدف حملات نیرو‌های مقاومت قرار نگیرند.

حزب الله به موشک هدایت شونده ضد تانک «کورنت» مجهز است. این موشک برای انهدام تانک و بالگرد طراحی شده است. نیرو‌های حزب الله لبنان در جریان جنگ ۳۳ روزه توانستند با کمک این موشک، تانک‌های مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته طی سخنرانی خود به مناسبت دومین سالروز آزادی «جرود عرسال» و حمله بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به لبنان تأکید کرد که باید به این رژیم پاسخ داد.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان گفت: «ما در مقاومت [لبنان]هرگز به تکرار این روند، هرچقد هم هزینه داشته باشد، اجازه نخواهیم داد. دیگر زمانی که هواپیما‌های اسرائیل به حریم هوایی لبنان وارد می‌شدند و به مناطق و مواضع لبنان حمله می‌کردند و این رژیم در فلسطین در امنیت بود، دیگر این زمان به سر آمده است.» 

چندی قبل نیز یک رسانه صهیونیستی نوشت که حزب‌الله به تازگی موفق شده به سامانه‌های هدایت دقیق مبتنی بر «جی پی اس» دست یابد و این موجب می‌شود تا راکت‌های سنگین مقاومت به موشک‌های دقیق مبدل شوند. «نفتالی گرنوت» معاون سابق موساد در نشست «هرتزیلیا» با اعتراف به این مسئله گفت که این فعل و انفعال مرحله جدیدی در رشد توانمندی حزب الله در ساخت راکت‌های پیشرفته و برد بلند و با دقت هدف‌گیری بالا به حساب می‌آید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر