بازدید 6055
سوژه

چرا شانس رئال برای خریدنیمار بیشتر از بارسا است؟

پاری سن ژرمن برای فروش نیمار خواهان وجه نقد است و بارسلونا بعد از خرج کردن تمام بودجه تابستانی خود، دیگر پول نقدی برای پرداخت ندارد و به همین دلیل باشگاه فرانسوی ترجیح می‌دهد نیمار راهی رئال مادرید شود. البته خود نیمار علاقمند به انتقال به بارسلونا است
کد خبر: ۹۱۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 August 2019

رئال مادرید با کمترین میزان جست و خیز ، می‌تواند طی چند روز آینده خرید نیمار، ستاره ۲۷ ساله و برزیلی را نهایی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب نیمار این روزها شدت گرفته و در حالیکه تصور می شد بارسلونا مقصد ستاره برزیلی است اما با ناتوانی مالی سران نوکمپ، طی روز‌های آتی بالاخره پاری سن ژرمن با یکی از این دو باشگاه بزرگ اسپانیایی به توافق خواهد رسید.

طبق ادعای اسپورت، رئال مادرید از شانس بیشتری نسبت به بارسلونا برای خرید نیمار برخوردار است. یونی کالافات، در کنار خوزه آنخل سانچس ماموریت مذاکره از سوی رئال مادرید با پاری سن ژرمن را بر عهده گرفته و وی در سال‌های اخیر در جذب بازیکنان برزیلی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس موفق عمل کرده است. همچنین پاری سن ژرمن برای فروش نیمار خواهان وجه نقد است و بارسلونا بعد از خرج کردن تمام بودجه تابستانی خود، دیگر پول نقدی برای پرداخت ندارد و به همین دلیل باشگاه فرانسوی ترجیح می‌دهد نیمار راهی رئال مادرید شود.

البته در این میان به نظر می‌رسد خود نیمار علاقمند به انتقال به بارسلونا است و همین مسئله می‌تواند برگ برنده آبی اناری‌ها برای خرید او باشد. جدایی ستاره برزیلی از پاری سن ژرمن قطعی است، اما اگر بارسلونا نتواند طی روز‌های آتی برای خرید نیمار با روش مورد نظر باشگاه فرانسوی به توافق برسد، آنگاه انتقال نیمار به رئال مادرید قطعی خواهد شد.

چرا شانس رئال برای خریدنیمار بیشتر از بارسا است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر