بازدید 4752

هراز دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در ورودی‌های تهران

کد خبر: ۹۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ 23 August 2019
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون محور هراز به دلیل کاهش ورود خودرو‌ها از شمال کشور به سمت تهران بازگشایی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های شرق استان اظهار کرد: از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امشب به دلیل کاهش بار ترافیک ورودی به حوزه شرق استان و طی استعلامات انجام شده از حوزه مازندران این محور دوطرفه و عبور خودرو‌ها به سمت شمال کشور برقرار شد.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز به سمت تهران از فوق سنگین به سنگین تغییر پیدا کرده و هم اکنون ترافیک پرحجم و سنگین را در آزادراه تهران_پردیس، جاجرود، محور دماوند و گیلاوند شاهد هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پر حجم است، اما پیشبینی میشود به مرور از حجم بار ترافیکی این محور کاسته می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده بیان کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین در جریان است و مشکلی در خصوص تردد خودرو‌ها از این محور‌ها وجود ندارد.

وی اذعان کرد: هموطنان سفر خود را به روشنایی روز موکول کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و با رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و مدیریت زمان سفر، مسافرتی ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان