بازدید 3997
۱

آمریکا بازداشت بدون مدت کودکان مهاجر را تسهیل کرد

کد خبر: ۹۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۶ 22 August 2019
دولت آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد تدابیری را به کار گرفته که به نهاد‌های مجری قانون اجازه می‌داد کودکان مهاجر و خانواده‌های آن‌ها را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه اعلام کرد در حال برداشتن گام‌هایی است که به این کشور اجازه می‌دهد کودکان مهاجر بدون اسناد قانونی را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.

به نوشته روزنامه یواس‌ای‌تودی، این اقدام که مقام‌های وزارت امنیت داخلی آمریکا احتمال می‌دهند در دادگاه فدرال به چالش کشیده شود به محدودیت ۲۰ روزه بازداشت کودکان مهاجر و خانواده‌های آن‌ها پایان خواهد داد.

ترامپ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: همزمان با تشدید اقدامات امنیتی در مرز‌های جنوبی آمریکا و تلاش برای احداث دیوار‌های حائل مهاجران غیرقانونی کمتری برای ورود به آمریکا تلاش می‌کنند.

ترامپ ادعا کرد که نگران کودکان مهاجر است، اما وظیفه کنگره آمریکا است که مفر‌های قوانین پناهندگی و مهاجرت را اصلاح کند.

او گفت: «ما در خصوص مسائل مرزی خیلی قوی عمل کرده‌ایم. من به کودکان مهاجر فکر می‌کنم. برای آن‌ها خیلی ناراحت هستم. این آدم‌ها این سفر وحشتناک ۲۰۰۰ مایلی را انجام می‌دهند. اما اتفاقی که می‌افتد این است که وقتی می‌فهمند مرز‌ها دارند بسته می‌شوند و دیوار در حال ساخته می‌شوند، منصرف می‌شوند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استفاده از کودکان مهاجرین بعنوان سربازان آینده داعش وجبهته النصره و امثالهم شبیه بلک واتر ، کار دایمی آنهاست ( تولید سربازان بی هویت متاخصم و پروار شده برای اسراییل)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل