بازدید 4177

استقبال ریوالدو از پیوستن نیمار به یوونتوس

کد خبر: ۹۱۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 21 August 2019

در روز‌هایی که بارسلونا تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا بلکه راهی برای متقاعد کردن پاری‌سن ژرمن جهت فروش نیمار به آبی‌و‌اناری‌ها پیدا کند، اخیراً خبری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه یوونتوس هم برای جذب این بازیکن برزیلی وارد رقابت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خبری که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است که یووه قصد دارد ۹۵ میلیون پوند به علاوه پائولو دیبالا را به پاری‌سن‌ژرمن بدهد و بازیکن سابق بارسلونا را از این تیم بگیرد. برخلاف بسیاری از بارسلونایی‌ها که نگران تحقق این شایعه هستند، بازیکن سابق این تیم می‌گوید از این اتفاق استقبال می‌کند.

ریوالدو گفت: اگر نیمار به یوونتوس برود تا در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند، فوق‌العاده خواهد شد. برای کریستیانو رونالدو، داشتن بازیکنی مانند نیمار در کنارش، عالی است، چون می‌تواند کلی پاس گل به او بدهد و برای تیم هم گل‌های فراوانی به ثمر برساند. اگر چنین قراردادی منعقد شود هم به نفع بازیکنان خواهد بود و هم به نفع باشگاه.

ریوالدو درباره توهین‌هایی که اخیراً از سوی برخی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن به نیمار صورت گرفته است، تأکید کرد: نیمار آنقدر از شخصیت قدرتمندی برخوردار است که در مواقع لازم بتواند ثابت کند او بازیکن بزرگی است. ستاره سابق بارسلونا در ادامه به باخت اخیر این تیم در هفته اول لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو که در غیاب لیونل مسی رخ داد اشاره داشت و از این اتفاق به عنوان دلیلی برای اثبات نیاز کاتالان‌ها به یک بازیکن بزرگ دیگر یاد کرد. او اظهار داشت: با تمام حواشی و جنجالی‌هایی که رفتن نیمار از بارسلونا در پی داشت، اکنون موقعی است که مشخص می‌شود بازگشت او چقدر می‌تواند برای این تیم مفید و کارساز باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی