بازدید 7525
۳

سرعت بالای خودرو حامل قاچاق باعث مرگ راننده شد

کد خبر: ۹۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ 19 August 2019

یک دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق پس از عدم توجه به ایست پلیس و افزایش سرعت خود با ترکیدگی لاستیک واژگون و راننده فوت کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روابط عمومی پلیس بوشهر، بعد از ظهر یکشنبه چند دستگاه خودرو تندرو حامل بار قاچاق بدون توجه به دستور ایست واحد گشت انتظامی پاسگاه کلمه از توابع شهرستان دشتستان با سرعت زیاد به راه خود ادامه می دهند.

با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه بوشکان نیز در سه راهی بوشکان، کلمه، تنگ ارم مستقر می شود.

خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده که دو دستگاه خودرو بوسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل می شود.

ساعتی بعد دو دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی به سرعت از مقابل پلیس رد می شوند.

لاستیک یکی از خودروها دچار ترکیدگی شده و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضعیت، خودرو واژگون و راننده فوت می‌کند.

اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست های مکرر مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.

از ابتدای سال جاری تا کنون عامل فوت ۳۰ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای تندرو حامل قاچاق بوده اند به طوری که رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها ضمن افزایش ۱۲۰ درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان را موجب شده است.

انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار داریم شهروندان فهیم تحت تاثیر شایعات و روایت های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

تمام تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده و همراهی و مشارکت فعالانه شهروندان در تامین و حفظ امنیت پایدار را قدردان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
شما خبرنگاران چشم و وجدان بیدار جامعه هستید . برشماست که با توجه به شغل پرخطر خبرنگاری یک روز هم شده 24 ساعت مسیر اهرم، کلمه ، بوشکان در مسیر بایستید گزارش مصور تهیه نمایید. تعداد زیادی از مردم کشاورز ، عابر پیاده ؛ دانش آموز در این مسیر به علت تندروی بی حد و حساب جان خود را از دست داده اند راه فوق العاده نا امن شده است به طوری که رفت و آمد و زندگی مردم مختل شده است . هر روز سه بار حدا فاصل ساعت 6 تا 9 صیح و 11 تا 14 و شب 19 تا 22 تعداد قریب به 40 خودرو کورس بسته انگار رالی ماشین سواری است. خدا فقط به کمک مردم منطقه برسد. 5 سال است داد همه بلند شده است. نیازمند برخورد جدی است .با این کالای های قاچاق تولید کنندگان داخلی هم کارخانه شان تعطیل شده است . شعار هم رونق تولید است . ولی گویا رونق قاچاق اجازه تولید نمی دهد.
مقام قضایی احیانا نگفتند رانندگان این خودروها که همه جوان و بی کار هستند چرا دست به اینکار که نوعی خودکشی است می زنند؟نگفتند اینها اگر کار داشتند قاچاق نمی کردند؟ ،نگفتند جنسی که از گمرک استان بوشهر وارد میشه چرا پس از بارگیری و حمل به مقصد سایر شهرها قاچاق محسوب میشه؟نگفتند غیر از بگیر و ببند آیا راه ریشه ای دیگری برای رفع این مشکل وجود نداره؟ مسئولین نگران نباشند تعداد این جوانها زیاده با مرگ چند هزارتاش تو تصادفات مشکلی پیش نمیاد بهتر هم میشه چون مشکل بیکاریشون خیلی راحت حل میشه.
برای مردم اونجاها کار بوجودبیارین تا شکمشون سیربشه
هیچکس دوسنداره باماشین قاچاق ببره
مطمنا شکم گرسنه باعث این میشه
بیایین توی مسیر ماهشهر تااندیمشک ببینین چخبره
امنیت خانواده ها رو به خطر میندازن بارانندگی خطرناکشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل