بازدید 7774
۹
گزارش

زمان بازی ایران-قطر برای رکوردشکنی شمسایی

این دیدار پس از آن برنامه ریزی شده است که ستاره برزیلی فوتسال بعد از خداحافظی رسمی، بار دیگر در اقدامی عجیب به فوتسال برگشت و بازدن گلهای زیاد در دیدارهای آسان، عنوان آقای گلی فوتسال جهان را از شمسایی گرفت.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 18 August 2019

 زمان بازی ایران و قطر برای رکوردشکنی وحید شمسایی مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتسال ایران و قطر به مصاف هم می‌روند. به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران با حضور وحید شمسایی دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال قطر برگزار می‌کند.

تیم ملی فوتسال قطر دهم شهریورماه به ایران سفر می‌کند و ۱۲ و ۱۳ شهریور در برابر تیم ملی فوتسال ایران به میدان می‌رود. این دیدار پس از آن برنامه ریزی شده است که ستاره برزیلی فوتسال بعد از خداحافظی رسمی، بار دیگر در اقدامی عجیب به فوتسال برگشت و بازدن گلهای زیاد در دیدارهای آسان، عنوان آقای گلی فوتسال جهان را از شمسایی گرفت. حالا فدراسیون ایران در اقدامی قابل تامل ، اقدام فدراسیون برزیل را تلافی کرده است تا این عنوان تاریخی برای ایرانی ها باقی بماند.

زمان بازی ویژه ایران و قطر برای رکوردشکنی شمسایی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
آخه رکورد زدن با این فضاحت که بعد بازنشستکی دوباره بیای که مثلا رکورد بزنی چه ارزشی داره؟ یعنی اینا خجالت نمیکشن؟ به نظر من این رکورد هیچ ارزشی نداره. فالکائو و شمسایی باید تو همون دوران بازیشون رکورد میزدن نه اینکه خداحافظی کنن باز دوباره برگردن برن با دوتا تیم درپیت بازی کنن که چی ما میخوایم رکورد بزنیم. اون رکوردو که دیگه ننه مش قنبرم میتونه بزنه
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
اولا وحید شمسایی در دوران اوج بازیگری، به دلایل مختلف از جمله بدسلیقگی مربیان وقت تمی ملی فوتسال و اغراض شخصی مقامات وقت فدراسیون، به تیم ملی دعوت نمیشدند و به همین دلیل نتونستند رکورد خودشون رو در آقای گلی جهان افزایش بدن و نکته دوم اینکه اون بازیکن برزیلی با رفتار ناجوانمردانه و علیرغم خداحافظی چندباره ، فقط برای گرفتن این رکورد از وحید شمسایی و ایران، به بازی برگشتند و اون رکورد رو گرفتند. حالا هم برگشت ایشون برای ایران هست و افتخار ملی و الا هر کسی میدونه وحید شمسایی چه بازیکن بزرگی برای فوتسال ایران و جهان بوده و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
حالا که اون اینکار را کرده باید جوابش داده بشه
بازهم خیلی از مدیران اعتقاد دارند بهترین مدیران دنیا هستند چه فرصت سوزیهایی را باعث شدند و چه امتیازاتی را با کج سلیقگی آقایان از دست داده ایم وحید شمسایی اگر تا به امروز در هر بازی 5 دقیقه به میدان میرفت و حتی یک گل میزد تا ابد الدهر هیچ کس نمیتوانست رکوردش را بشکند حالا بعد از این همه سال از وحید میخواهیم که برای ما ماشین گلزنی باشد ! حیف از وحید و حیف از فرصتهایی آینده !
واقعا متاسف برای مردم کشورم با همچین مسئولانی
حیف که فقط سرگرم ثبت رکوردیم
حالا مطمئنید شمسایی بتونه گل بزنه؟
از این به بعد شعار مرگ بر فالکائو نیز اضافه شد!
اینو میگن گاوبندی یا نامردی، نتیجه اشوهم دوزار ارزش نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر