بازدید 4582

وزیر‌کشور‌ عراق: خدمت به زائران را افتخار خود می‌دانیم

کد خبر: ۹۱۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ 18 August 2019
یاسین الیاسری در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران، اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین را افتخار می‌دانیم و از این راه کسب اجر می‌کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یاسین الیاسری، وزیر کشور عراق در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین را افتخار می‌دانیم و از این راه کسب اجر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به آن که روادید حذف شد، بار سنگینی از دوش ما برداشته و کار‌ها سبک شد.

وزیر کشور عراق تصریح کرد: تلاشمان با نیرو‌های امنیتی این است که رفت و آمد زوار به سهولت و راحتی انجام شود.

الیاسری تصریح کرد: هدف از سفرم به ایران بررسی همکاری میان ایران و عراق در زمینه امنیتی است، همچنین در زمینه‌های مرزی و ایجاد تسهیلات برای زائران اربعین هم از دیگر اهداف به کشور است.

وی بیان کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت کشور ایران و وزارت کشور عراق انجام شد تا ورود و خروج زائران اربعین به خاک عراق به سهولت انجام شود.

وزیر کشور عراق ادامه داد: براساس این تفاهم نامه مرز خسروی به دروازه‌های دیگر باز می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا بار سنگینی از دیگر دروازه‌ها کاسته شود و زائران با مشکلات کمتری روبرو شوند.

وی افزود: وزارت کشور عراق همه اقدامات لازم را برای ایجاد امنیت از ورود تا خروج زائران را انجام خواهد داد.

وزیر کشور عراق در پایان گفت: امیدواریم بر اساس این تفاهم نامه امکانات لازم برای زائران تأمین شود و زائران با کمترین مشکلات روبه‌رو شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل