بازدید 18084

جایگزین سریال «بوی باران» اعلام شد

کد خبر: ۹۱۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 14 August 2019

سریال «ترور خاموش» به عنوان سریال جدید شبکه یک سیما انتخاب شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در خصوص جایگزین سریال «بوی باران» گفت: سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت جایگزین سریال «بوی باران» می‌شود.

وی ادامه داد: این سریال به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت می‌پردازد. سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک درباره روند تولید سریال سلمان فارسی توضیح داد: این سریال مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و اواخر پاییز کلید می‌خورد.

الماسی درباره دیگر تولیدات شبکه یک عنوان کرد: سریال‌های ۸۷ متر و بعد از آزادی در حال تولید هستند. دردانه‌های خلیج فارس، آسمان هوای باران دارد، زیر همکف، محکومین ۲ هم در حال سپری کردن مراحل پایانی هستند که زمان پخش آن‌ها مشخص شده است.

گفتنی است سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در سریال ترور خاموش به ایفای نقش پرداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان